2014-05-30, 14:26
Bannlyst
Asså alla brudar är så jävla sega att svara... Tar typ en dag mellan svaren. Jag vill ju inte verka för på heller så då väntar jag också typ en dag med att svara. Tar ju fan flera veckor innan man kommit nån vart i konversationen. Skärp er brudjävlar!
Citera
2014-05-30, 16:36
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Asså alla brudar är så jävla sega att svara... Tar typ en dag mellan svaren. Jag vill ju inte verka för på heller så då väntar jag också typ en dag med att svara. Tar ju fan flera veckor innan man kommit nån vart i konversationen. Skärp er brudjävlar!
Dom har antagligen runt 50st konversationer igång och svarar på kanske 5 i taget per inloggning, ta en kölapp, bro.

Jag gav upp efter ett par veckor på Badoo, alldeles för stor andel WT.
Citera
2014-05-30, 17:01
Medlem
OndaParabolens avatar
Använder någon här privata bilder?
Kan man på något sätt kringå och se dem utan att ha begärt tillstånd för det?
Har en del som är inne och spanar på min profil men ingen skriver eller gör något.
Så jag vill testa och se om folk blir mer intresserade om man har privata bilder.
Citera
2014-05-30, 17:35
Medlem
Har träffat 1 psykfall, ett svin och en (vad jag vet än så länge) seriös kille på Badoo. Får dock som tjej ganska många perversa och störda meddelanden.
Citera
2014-05-30, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OndaParabolen
Använder någon här privata bilder?

Ja, det är trevligt att kunna plocka fram som ett ess i rockärmen när man har lite sexsnack på kvällen.

Det är givetvis inga k*k-bilder, utan en kroppsbild (som man alltså ska ha privat och inte som profilbild som en del har.. )

Citat:
Ursprungligen postat av grodanmolly
en (vad jag vet än så länge) seriös kille på Badoo.

Jag är lite nyfiken på vad ni tjejer definierar som en "seriös" kille ?

Någon ni tänker flytta ihop och skaffa barn med ? eller vadå ?
Citera
2014-05-30, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwimannen
Jag är lite nyfiken på vad ni tjejer definierar som en "seriös" kille ?

Någon ni tänker flytta ihop och skaffa barn med ? eller vadå ?

Haha, nej inte direkt så, men någon som är dejtbar, som inte bara öppnar upp med "ska vi knulla, jag är kåt?" utan som som verkar vilja träffas ett par gånger och lära känna en. Sen är det ju mycket möjligt att de bara vill ligga ändå, men det blir man ju varse till slut så.
Citera
2014-05-30, 23:01
Bannlyst
Ok, då vet jag - tack.

Har faktiskt fått den frågan som öppning från några tjejer: "är du seriös ?"

Eftersom jag inte var intresserad av just dessa tjejer blev det korta svaret: "nej" ;-)

(även om jag passar in i din beskrivning av en "seriös" kille - inklusive delen att jag kanske bara vill ligga...)
Citera
2014-05-31, 08:14
Medlem
Badoo verkar ju hyfsat bra ändå!

Stött på några härliga brudar, men jag verkar inte riktigt veta hur man tar det från att vara online till att mötas på riktigt? Några tips?

En tjej hade statusen att hon ville chatta, och vi snackade ett bra tag tills vi skulle sova. Är det någon idé att ta upp konversationen, eller var hon verkligen bara där för att chatta?
Citera
2014-05-31, 11:34
Medlem
Juni, 2014. Nya raggningsrepliken och den fuuunkar!

" Är det hög liggfaktor på dig eller är det nutella i nacken som gäller?"

Hahaha får så många goa svar så det är löjligt
Senast redigerad av hybbe 2014-05-31 kl. 11:41.
Citera
2014-05-31, 12:08
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanmolly
Har träffat 1 psykfall, ett svin och en (vad jag vet än så länge) seriös kille på Badoo. Får dock som tjej ganska många perversa och störda meddelanden.

Tråkigt för dig, men det tråkiga är ju att det till viss del faktiskt funkar med såna meddelanden på enstaka tjejer om man tokspammar (tänk ett fisknät, har du ett tillräckligt stor nät så kommer iallafall någon fisk fastna i det).

Att försöka vara seriös och skriva seriösa meddelanden tar mycket längre tid och är förbannat tröttsamt när kanske 1 av 20 tjejer faktiskt bemödar sig att svara, och sedan dessutom är så extremt korta och knappt skriver något vettigt så det ändå extremt sällan leder någonvart.

Så hade inte ni tjejer varit så jävla korta och ointresserade när man faktiskt försöker seriöst, så hade kanske fler inte bara gett upp och mass-spammat.
Citera
2014-05-31, 13:47
Medlem
SparkMans avatar
Alla ni som uppenbarligen är gudar på badoo och får kontakt med hur många goa tjejer som helst, hur gör ni egentligen? Alternativt hur snygga är ni?

Jag har till min icke fotogeniska förvåning lyckats få upp 4 bilder med ett snitt på 5,3 vilket i badoo-mått hos killar anser vara grönt/högt betyg. Kan erkänna att jag är ganska nöjd med det faktiskt. Ändå är det bara fula, feta och whitetrash tjejer som bemödar sig att klicka ja i encounter eller skriva till mig. Oavsett vad man skriver (skämt/humor, oseriöst, seriöst, "hej *följt av något*", "får jag äta nutella på dig" eller något annat till tjejer med betyg 6-8 på sina bilder så får man aldrig något svar.

Är det bara för att jag angett att jag har barn som gör att tjejer ratar mig eller vill tjejer bara prata med killar som har i snitt 8-10 poäng på sina bilder?
Citera
2014-05-31, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Alla ni som uppenbarligen är gudar på badoo och får kontakt med hur många goa tjejer som helst, hur gör ni egentligen? Alternativt hur snygga är ni?

Jag har till min icke fotogeniska förvåning lyckats få upp 4 bilder med ett snitt på 5,3 vilket i badoo-mått hos killar anser vara grönt/högt betyg. Kan erkänna att jag är ganska nöjd med det faktiskt. Ändå är det bara fula, feta och whitetrash tjejer som bemödar sig att klicka ja i encounter eller skriva till mig. Oavsett vad man skriver (skämt/humor, oseriöst, seriöst, "hej *följt av något*", "får jag äta nutella på dig" eller något annat till tjejer med betyg 6-8 på sina bilder så får man aldrig något svar.

Är det bara för att jag angett att jag har barn som gör att tjejer ratar mig eller vill tjejer bara prata med killar som har i snitt 8-10 poäng på sina bilder?
Håll dig borta ifrån badoo de som inte är överviktiga är oftast rena psykfall detdär med barn vet jag inte det hänger väldigt mycket ensamstående Wt mammor på den sidan så det borde inte vara ett hinder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in