2014-06-29, 10:50
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Stranger
Går det dölja/ta bort en person från sin badoo? Mitt ex kommer hela tiden upp först när jag kollar folk i närheten. Kommit över henne men det stör mig ändå att behöva se henne där varje gång man logga in
Haha, då är vi två. Fast för mig dyker hon upp längst ner där skitsidan tycker att man ska koppla ihop alla man känner (sista gången jag använder min egen mail till dylik sida...). Använde Adblock på bilden, fungerade galant.
Citera
2014-06-30, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missbeauty
Vill dela med mig av ett sjukt bra tips till er som vill ha mer svar och högre betyg på era bilder!

Det är ett trick som jag själv upptäckte och väljer att döpa tricket till "Kanin-tricket".

Du ska låna en söt liten kanin och ta en selfie när du har kaninen i famnen och liksom gullar och gosar med den. Tjejerna tror att du är en sjukt sympatisk kille.

Snittar omkring 5.8 i betyg på mina bilder men med kanin-tricket fick jag 7.5 i betyg och jag får nu svar från sjukt snygga tjejer.

Lånade min kusins kanin och den är vit som snö. Andra färgkombinationer fungerar förmodligen även dom utmärkt.

Hahaha wtf. Kanin-tricket 2014, pang!

Vad är din analys, fungerar det bara med en kanin eller vad tror du om andra djur såsom marsvin, hamstrar, hundar, katter? Vad är ditt tips för den som inte har tillgång till en kanin - ska man hyra en?
Citera
2014-06-30, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Hahaha wtf. Kanin-tricket 2014, pang!

Vad är din analys, fungerar det bara med en kanin eller vad tror du om andra djur såsom marsvin, hamstrar, hundar, katter? Vad är ditt tips för den som inte har tillgång till en kanin - ska man hyra en?

Intressant med tanke på att jag såg en tjejs presentation häromdan där hon skrev:

"Profilbilder på din snygga bil, ditt husdjur eller en snygg semesterstrand som du låg på för ett halvår sedan impar föga"

Profilbilder tillsammans med ditt djur är rätt opersonligt.
Citera
2014-06-30, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Intressant med tanke på att jag såg en tjejs presentation häromdan där hon skrev:

"Profilbilder på din snygga bil, ditt husdjur eller en snygg semesterstrand som du låg på för ett halvår sedan impar föga"

Det funkar på alla tjejer. Tror du verkligen att hon kan säga nej till en snygg kille med en kanin vit som snö i famnen även om hon skriver det?
Citera
2014-06-30, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missbeauty
Det funkar på alla tjejer. Tror du verkligen att hon kan säga nej till en snygg kille med en kanin vit som snö i famnen även om hon skriver det?

Tror att i princip 70% av alla tjejer (iaf på internet) tycker det är fjolligt. Ok att ha en bild på ditt husdjur som en extrabild i ditt album, men inte som profilbild..
Citera
2014-06-30, 18:38
Medlem
Citat:

Vilken bitch.

Ska ta en selfie med en kungsörn och då jääävlar kommer jag ligga ska du se.
Citera
2014-06-30, 19:57
Medlem
Vad tycker ni om tjejer vars profilbilder är när de gör fula grimaser, oftast med piercingar inblandade? Ser så jävla omoget ut.
Citera
2014-07-01, 01:44
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Vad tycker ni om tjejer vars profilbilder är när de gör fula grimaser, oftast med piercingar inblandade? Ser så jävla omoget ut.

Stör mig enormt på det och ger dåligt betyg.

värsta jag vet överhuvudtaget är tjejer som envisas med att le med tänderna när tänderna är lika snea som lutande tornet i pisa eller om dom har häst-smile, kvittar hur snygg tjejen är i övrigt, det där är avtändande. för att inte nämna gula tänder osv
Citera
2014-07-01, 08:49
Medlem
Fjantors avatar
Alltså vad är det med tjejer vars profilbilder innehåller en drink....
Ser alldeles för mkt utav dom....
Citera
2014-07-01, 17:14
Medlem
Rickuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Alltså vad är det med tjejer vars profilbilder innehåller en drink....
Ser alldeles för mkt utav dom....
Håller med! Jag klickar bort profilen direkt om jag ser en sån bild.

Vad är det folk vill förmedla med sådana bilder? Typ.. "Titta! Jag har en drink / i handen. Visst verkar jag askul?! Värsta partyprissen ju! Alkoholen är en viktig del av mitt liv. Supa supa supa!!
Citera
2014-07-01, 20:25
Medlem
Jag har hört att det finns någon/några nya appar motsvarande badoo, någon som känner till samt om dom är seriösa?
Citera
2014-07-01, 20:53
Medlem
Dom flesta online-dejtingsidorna verkar vara fullständigt skit. Utöver Badoo har jag testat Ashley Madison och Zoosk. Där kostar det dock multum att ens få se vad tjejer skriver till en. Dom lurar nog en att betala för att sen få chatta med någon bot...

Badoo må vara fyllt av slampor, men man får iaf chatta gratis. Dessutom är ju "super powers" billigt i jämförelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in