• 4
  • 5
2014-05-29, 03:46
Medlem
Sandalwoods avatar
Haha, fy fan vad jag skrattar. Ni har verkligen en speciell relation till varandra, kan du inte filma era pranks och lägga ut snuttarna på youtube? Be henne att köpa några nya firrar och sen under en veckas tid så blandar du i diverse hemskheter i hennes kaffé? Varför inte blanda i lite laxeringsmedel i marsvinens mat också när du ändå är ifarten? Hur gick det med makadamet?
Citera
2014-05-29, 10:15
Medlem
lavies avatar
haha fyfan kan inte sluta skratta!! snacka om dåligt morgonhumör!

Men, varför kan du inte sätta på kaffe åt din tjej på morgonen? vafan är problemet?
Citera
2014-05-29, 14:41
Medlem
Anmäl henne för djurplågeri. Skulle det inte gå igenom kan du ju grilla katten utan några problem senare.
Citera
2014-05-29, 23:09
Medlem
Grattis du har en relation med en psykopat. Det kommer mera...
Citera
2014-05-30, 09:16
Medlem
Säg åt henne att ladda kokarn innan hon går och lägger sig kvällen innan om du ska fixa det åt henne, smidigt & enkelt du behöver bara trycka på en knapp och slipper stressa med morgonpoopen för att hinna med allt innan du drar.

ps, göm en av varje i alla skor och sockpar hon har innan du drar till jobbet som hämnd så får hon känna på samma stress som du gör varje dag! :P
Citera
2014-05-30, 10:29
Bannlyst
Att driva och jävlas lite med varandra är ju bara kul men att döda oskyldiga djur är ju verkligen till att ta saker och ting åt helvete för långt, hade fan blivit livrädd om bruden betedde sig sådär för hon går över gränsen för ett normalt beteende riktigt jävla ordentligt.
Citera
2014-05-30, 10:49
Medlem
Hahaha! Skön tjej (och kanske lite skruvad, svårt att avgöra baserat enbart på det där lilla tricket).

Men seriöst, varför är det så farligt att sätta på kaffet till henne? Jag får snabbt intrycket av att du är lite ego. Rätta mig om jag har fel, men det kan väl knappast ses som någon stor grej att sätta på kaffet åt partnern om denne inte klivit upp ännu?

Min f.d sambo gjorde alltid det och han drack inte heller kaffe själv. Och många andra saker. Och jag mötte upp med detsamma, t.ex strök en skjorta när jag visste att det skulle underlätta tidsmässigt för honom. Sådana vardagliga saker är enkla att göra och är, tycker jag, grundbulten i ett sunt förhållande där man lever ihop. Att man gör saker för varandra, enkla saker som visar på uppskattning och att man bryr sig.
Citera
2014-05-30, 18:56
Medlem
Häll hot tabasco på kuken och påla henne.
Citera
2014-05-30, 22:34
Medlem
Sinnesjuk tjej.. men jävligt skön också xD. Det är som taget ur en komedi. Nej alltså, om fiskarna av någon skum anledning betydde något för dig så kan man undra vad fan för kvinna du har som dödar dina "husdjur" för att du inte hinner laga kaffe för henne varje morgon, i och med du inte ens dricker det så faller det på hennes ansvar.. känns så korkat hela skiten att det blir nån tragisk komedi
Citera
2014-05-30, 22:39
Medlem
hobbe1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nerulion
Sinnesjuk tjej.. men jävligt skön också xD. Det är som taget ur en komedi. Nej alltså, om fiskarna av någon skum anledning betydde något för dig så kan man undra vad fan för kvinna du har som dödar dina "husdjur" för att du inte hinner laga kaffe för henne varje morgon, i och med du inte ens dricker det så faller det på hennes ansvar.. känns så korkat hela skiten att det blir nån tragisk komedi

Kan inte annat än att hålla med dig.

Ts synd om dina fiskar dock.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här