Citat:
Ursprungligen postat av
Strangeflower
Låt inte era skadade jävla sinnen gå ut över oskyldiga djur för fan. Finns inget värre! Bättre ni hämnas på varandra.
Jag dricker inte kaffe, sätter ändå på det varje morgon åt min sambo, för han blir glad då. Ingen big jävla deal alls.
Jag må ha ett jävligt skadat sinne och tycka Satans illa om marsvin, men självklart skulle jag inte kröka ett enda hårstrå på de små jävlarna. Även om jag nu skrev lite skevt igår, mne jag var som du förtsår förbannad.
Men idag täppte jag till käften på henne. Laxermedel var en bra idé, men om jag hade gjort hennes kaffe idag så skulle hon ha fattat att det skulle vara preparerat. Det löste jag genom att lösa upp ett bra gäng tabletter i pyttelite vatten och hälla i bryggaren, ni vet såna där snabbverkande som man börjar känna av efter fem, sex timmar.
Så jodå, hon hade satt på kaffet och inte märkt mitt tilltag. Inte förrän på eftermiddagen. Inte så att hon sade nåt men det var inte att ta miste på, det luktade först och främst död och helvete på toaletten, riktigt fet, sötsur diarréskit. Vilken överjävligt mäktig stank. Så visst fan hade hon fått skita alltid.
Ja, sen satt hon och blängde på mig en stund, sen tog hon på sig och gick. Hon brukar åka hem till sin morsa när hon blir förbannad. Redan i morse så antog jag att hon skulle åka dit. Så från jobbet ringde jag och beställde ett rejält lastbilslass makadam till att lastas av på hennes morsas tomt. Hela lasset tömdes på uppfarten till garaget.
För en stund sen ringde hon och sade inte mycket mer än typ, :"Du är bara så jävla sjuk.".
Så nu känner jag mig såhär igen: