2014-05-28, 07:03
Medlem
bergochdals avatar
Tror vi på denna historia?

Om det är sant det du skriver så är du galen som stannar kvar med henne. Nästa offer lär bli katten och därefter du.
Citera
2014-05-28, 07:21
Medlem
Haha fan vad jag skrattar! Om du dag efter dag ignorerar att sätta på kaffe åt din tjej (inte mkt begärt om man är ihop) kommer du få en reaktion. Du trodde väl inte att hon skulle glömma av att du råkar vara ett svin på morgonen?
Citera
2014-05-28, 07:21
Medlem
Alvabarns avatar
Säker på att ni inte bor i Jönköping och att du gillar hästar? Hon typ inte gör det 😬😂
Citera
2014-05-28, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekiekipartang
Haha fan vad jag skrattar! Om du dag efter dag ignorerar att sätta på kaffe åt din tjej (inte mkt begärt om man är ihop) kommer du få en reaktion. Du trodde väl inte att hon skulle glömma av att du råkar vara ett svin på morgonen?

Varför ska han göra hennes frukost när hon latar sig i sängen och inte ens gör honom sällskap? Nej jag tycker var man för sig själv på frukostbordet. Hoppas jag inte träffar en latmask som vill att jag ska toffla sådär. Det är inte som att det är synd om henne, socialbidrag är fullständigt onödigt på köksbänksnivå.
Senast redigerad av trekantshatt 2014-05-28 kl. 09:07.
Citera
2014-05-28, 11:30
Medlem
Strangeflowers avatar
Låt inte era skadade jävla sinnen gå ut över oskyldiga djur för fan. Finns inget värre! Bättre ni hämnas på varandra.

Jag dricker inte kaffe, sätter ändå på det varje morgon åt min sambo, för han blir glad då. Ingen big jävla deal alls.
Senast redigerad av Strangeflower 2014-05-28 kl. 11:33.
Citera
2014-05-28, 21:38
Medlem
blodigdiarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strangeflower
Låt inte era skadade jävla sinnen gå ut över oskyldiga djur för fan. Finns inget värre! Bättre ni hämnas på varandra.

Jag dricker inte kaffe, sätter ändå på det varje morgon åt min sambo, för han blir glad då. Ingen big jävla deal alls.

Jag må ha ett jävligt skadat sinne och tycka Satans illa om marsvin, men självklart skulle jag inte kröka ett enda hårstrå på de små jävlarna. Även om jag nu skrev lite skevt igår, mne jag var som du förtsår förbannad.

Men idag täppte jag till käften på henne. Laxermedel var en bra idé, men om jag hade gjort hennes kaffe idag så skulle hon ha fattat att det skulle vara preparerat. Det löste jag genom att lösa upp ett bra gäng tabletter i pyttelite vatten och hälla i bryggaren, ni vet såna där snabbverkande som man börjar känna av efter fem, sex timmar.

Så jodå, hon hade satt på kaffet och inte märkt mitt tilltag. Inte förrän på eftermiddagen. Inte så att hon sade nåt men det var inte att ta miste på, det luktade först och främst död och helvete på toaletten, riktigt fet, sötsur diarréskit. Vilken överjävligt mäktig stank. Så visst fan hade hon fått skita alltid.

Ja, sen satt hon och blängde på mig en stund, sen tog hon på sig och gick. Hon brukar åka hem till sin morsa när hon blir förbannad. Redan i morse så antog jag att hon skulle åka dit. Så från jobbet ringde jag och beställde ett rejält lastbilslass makadam till att lastas av på hennes morsas tomt. Hela lasset tömdes på uppfarten till garaget.

För en stund sen ringde hon och sade inte mycket mer än typ, :"Du är bara så jävla sjuk.".

Så nu känner jag mig såhär igen:
Citera
2014-05-28, 21:48
Medlem
blodigdiarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvabarn
Säker på att ni inte bor i Jönköping och att du gillar hästar? Hon typ inte gör det 😬😂

Nej, bor inte i Jönköping. Men det känns ju lite bra att jag alltså inte är den ende med ett skogtokigt, bandgalet fruntimmer.
Citera
2014-05-28, 23:11
Medlem
Muppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Så från jobbet ringde jag och beställde ett rejält lastbilslass makadam till att lastas av på hennes morsas tomt. Hela lasset tömdes på uppfarten till garaget.

Holy fucking shit, legend!

Kan du inte åka dit riktigt ordentligt för det dock?
Citera
2014-05-28, 23:31
Medlem
VelvetReds avatar
What an evil scheme!

Har detta hänt på riktigt så är det mer komiskt än trgiskt, är väl bara att göra slut eller på annat sätt sätta ner foten och visa att du inte tar sådan här skit.
Citera
2014-05-29, 00:10
Medlem
Asdjass avatar
Det verkar ju inte riktigt friskt....
Citera
2014-05-29, 01:08
Medlem
tycker du gjort rätt, hon dödade dina fiskar för lite sketet kaffe. hade min tjej gjort något sådant hade jag nackat hennes katt. öga för öga...
Citera
2014-05-29, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max.paine
tycker du gjort rätt, hon dödade dina fiskar för lite sketet kaffe. hade min tjej gjort något sådant hade jag nackat hennes katt. öga för öga...

Nu var det ju hans katt. Och som han säger skulle han inte ta kål på hennes marsvin heller då de är oskyldiga även om han ogillar dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in