• 1
  • 2
2014-05-27, 23:13
Medlem
blodigdiarres avatar
Men för helvete så förbannad jag är nu! Varje morgon när jag går upp så tjatar hon om att jag ska sätta på kaffe åt henne. Jag börjar jobbet tidigare än henne och dricker inte kaffe, jag dricker te. Så jag har fan inte lust att sätta på nåt kaffe enkom för henne. Hinner inte, vill inte, hon får fan fixa själv.

Så i morse var det dags: "Kaffet till mig, glöm inte sätta på det!" hördes från sängen. Och jag skulle fan precis gå, så jag sa bara till henne helt vänligt att fixa det själv.

Och då säger hon att "det där ska jag fanimej få ångra" Jag gick och tänkte inte mer på det.

Sen ikväll när jag kom hem så var hon inte hemma. Jag satte mig framför TV:n och öppnade en öl. Såg att inget rörde sig i akvariet. Gick fram och såg att det var tomt!

Så det blev hemskaste vafaaaan!!!upplevelsen. Begrep inget. Gick där och funderade. Tog fram kattmaten för att mata katten. Hon kom fram till matskålen och väntade. När jag skulle tömma upp såg jag något på golvet. Tre små bitar av tuggade ciklider.

Apskaftet hade alltså matat katten med mina akvariefiskar!!! Och då hörde jag skrattet inifrån sovrummet. Hon hade varit hemma hela tiden och gömt sig. Och så ropade hon:"Där fick du så du teg din jävel!"

Så här sitter jag nu...vet inte hur jag ska lösa detta. Hon sitter därinnne, har låst dörren och ropar mellan varven:"Där fick du så du teg din jävel!"

Vafan gör man????
Citera
2014-05-27, 23:16
Medlem
OleYellers avatar
Gift er. Skaffa aldrig barn.
Citera
2014-05-27, 23:17
Medlem
kattungars avatar
Blockera alla utgångar och bränn ner huset. Ropa med mellanrum "nu fick du så du teg din jävel." och byt relationsstatus på facebook.
Citera
2014-05-27, 23:19
Medlem
Ulvinnans avatar
Ja,du..Koka katten och bjud tjejen på kattgryta..säkert gott...annars vet jag inte...
Citera
2014-05-27, 23:20
Medlem
Speedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattungar
Blockera alla utgångar och bränn ner huset. Ropa med mellanrum "nu fick du så du teg din jävel." och byt relationsstatus på facebook.

Hahahahhaha bästa förslaget du kommer få.
Vill du inte gå så långt så lär du ju åtminstone dumpa henne. Ett sånt psykfall vill man inte ha någon framtid med, ännu mindre barn med.
Citera
2014-05-27, 23:20
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Hon sitter därinnne, har låst dörren och ropar mellan varven:"Där fick du så du teg din jävel!"
Sitter hon alltså inlåst, garvar och upprepar denna fras ett par gånger i minuten?

Har hon något hon håller kärt? Katten?
Citera
2014-05-27, 23:21
Medlem
fuck-its avatar
Vilken vidrig kärring.. Se till att lämna sadisten innan katten eller du står på tur..
Citera
2014-05-27, 23:24
Medlem
ICA-muppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Min tjej dödade akvariefiskarna! Vad är hon för jävla mupp

Har hon kromosomfel så är hon "mupp" som jag, annars inte. Hen kanske inte gillar fisk? Vilket är vanligt bland barn...
Citera
2014-05-27, 23:25
Medlem
blodigdiarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Sitter hon alltså inlåst, garvar och upprepar denna fras ett par gånger i minuten?

Har hon något hon håller kärt? Katten?

Nää...katten är min. Hon har ett par små äckliga marsvin, fast hon tog med sig buren in i sovrummet. Hon visste att dom skullle möta sin skapare annars.
Citera
2014-05-27, 23:25
Medlem
whatarewordss avatar
Det här var ju helt sjukt. Vem fan gör så? Hade min partner gjort detta hade jag blivit rädd och dumpat direkt. Sinnessjukt ju.
Citera
2014-05-27, 23:27
Medlem
Är det samma tjej för några dagar sen skrek, kastade saker på dig och låste in sig när du jämnförde hennes läppar med ditt ex....???
Citera
2014-05-27, 23:29
Medlem
Jepp,dumpa henne förtusan..Hon är ju skruvad helt fel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in