sökte lite på fakta om ecstasy och hittade en roande sida med lite info .
*Ecstasy kommer vanligast i pillerform, men kan även injiceras och tas på andra sätt. Flytande ecstasy är faktiskt GHB, ett nervlugnande medel – ett ämne man också finner i medel för rengöring av avlopp, för borttagning av golvvax och i avfettningsmedel.*
flytande ecstasy är ghb?
http://se.drugfreeworld.org/drugfacts/ecstasy.html
läste igenom lite smått tyckte de var en jävla massa som inte stämmer överhuvudtaget.
Intag av ecstasy kan orsaka leversvikt, som i fallet med den 14-åriga flickan som dog av detta, trots försök av flera läkare att rädda henne genom en levertransplantation.
Ecstasy blandas ibland med ämnen såsom råttgift.
Ungdomar har dött av uttorkning, utmattning och hjärtattack som ett resultat av att ha tagit för mycket ecstasy.
Ecstasy kan orsaka skador på njurar, lever och hjärna, inklusive långvariga skador på hjärnvävnad.
Till och med en liten mängd ecstasy kan vara tillräckligt för att förgifta nervsystemet och orsaka obotliga skada.
dedär med njursvikt har jag aldrig hörttalas om. Och att man skulle banka en E med råttgift låter som nån extremt löjlig skrämsel propaganda. Men vad vet jag En knapp kan ju innehålla jävla massa skit som man inte vill ha men råttgift njaa, Om man utgår från att all ecstasy knappar bankade med massa skit så vet man ju inte vad för biverkningar man får.
Har käkat massor med Mdma kristaller och knappar , De som händer när man käkar ofta är att jag Får värre AT för varje gång, Men de beror väll på seratonin brist. träningsvärk i käken är väll något som medföljer också, Frågan är vad är skrämsel propaganda och vad är ren fakta.