Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-27, 15:52
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakalabama
Är i Cypern förtillfället och några i min klass ska införskaffa E. Vi har aldrig tagit det innan så hur mycket behöver vi tror ni? Vi tagit lappar, tjack, kokain och andra droger om det spelar någon roll.

Tack för svar

EDIT. Planen är att köpa så vi får en halv tablett var.

En halv var kommer ni inte komma särskilt långt på om det inte är riktigt bra E. Dessutom så är nog risken stor att ni får dåliga knappar som det kan vara all möjlig skit i om ni ska fixa från någon random i cypern.
Citera
2014-05-27, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo
Funkar mdma dagen efter man har tagit mdma?
Funkar dåligt, slöseri.
Citera
2014-05-27, 19:57
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakalabama
Är i Cypern förtillfället och några i min klass ska införskaffa E. Vi har aldrig tagit det innan så hur mycket behöver vi tror ni? Vi tagit lappar, tjack, kokain och andra droger om det spelar någon roll.

Tack för svar

EDIT. Planen är att köpa så vi får en halv tablett var.
Köp så att ni får en hel vars. Är det lätt att lösa knapp på cypern?

Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo
Funkar mdma dagen efter man har tagit mdma?

Ja det gör det, jag gjorde så för ett par helger sedan. Dock så mer än dubblade jag dosen och rökte weed samt drack bira samtidigt. Men visst funkade det, dock så var det ganska jobbigt att en massa randoms gick fram till mig och frågade om jag hade rökt brajj innan jag ens hade löst puket!

Men jag rekommenderar inte att droppa två dagar i rad då det känns som om att hjärnan smälter +att man känner sig tom i ett par veckor efter Jag hade dessutom droppat helgen dessförinnan också
Citera
2014-05-28, 15:25
Medlem
mariejanas avatar
sökte lite på fakta om ecstasy och hittade en roande sida med lite info .

*Ecstasy kommer vanligast i pillerform, men kan även injiceras och tas på andra sätt. Flytande ecstasy är faktiskt GHB, ett nervlugnande medel – ett ämne man också finner i medel för rengöring av avlopp, för borttagning av golvvax och i avfettningsmedel.*

flytande ecstasy är ghb?

http://se.drugfreeworld.org/drugfacts/ecstasy.html

läste igenom lite smått tyckte de var en jävla massa som inte stämmer överhuvudtaget.

Intag av ecstasy kan orsaka leversvikt, som i fallet med den 14-åriga flickan som dog av detta, trots försök av flera läkare att rädda henne genom en levertransplantation.
Ecstasy blandas ibland med ämnen såsom råttgift.
Ungdomar har dött av uttorkning, utmattning och hjärtattack som ett resultat av att ha tagit för mycket ecstasy.
Ecstasy kan orsaka skador på njurar, lever och hjärna, inklusive långvariga skador på hjärnvävnad.
Till och med en liten mängd ecstasy kan vara tillräckligt för att förgifta nervsystemet och orsaka obotliga skada.

dedär med njursvikt har jag aldrig hörttalas om. Och att man skulle banka en E med råttgift låter som nån extremt löjlig skrämsel propaganda. Men vad vet jag En knapp kan ju innehålla jävla massa skit som man inte vill ha men råttgift njaa, Om man utgår från att all ecstasy knappar bankade med massa skit så vet man ju inte vad för biverkningar man får.

Har käkat massor med Mdma kristaller och knappar , De som händer när man käkar ofta är att jag Får värre AT för varje gång, Men de beror väll på seratonin brist. träningsvärk i käken är väll något som medföljer också, Frågan är vad är skrämsel propaganda och vad är ren fakta.
Senast redigerad av mariejana 2014-05-28 kl. 15:55.
Citera
2014-05-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariejana
sökte lite på fakta om ecstasy och hittade en roande sida med lite info .

*Ecstasy kommer vanligast i pillerform, men kan även injiceras och tas på andra sätt. Flytande ecstasy är faktiskt GHB, ett nervlugnande medel – ett ämne man också finner i medel för rengöring av avlopp, för borttagning av golvvax och i avfettningsmedel.*

flytande ecstasy är ghb?

läste igenom lite smått tyckte de var en jävla massa som inte stämmer överhuvudtaget.

Intag av ecstasy kan orsaka leversvikt, som i fallet med den 14-åriga flickan som dog av detta, trots försök av flera läkare att rädda henne genom en levertransplantation.
Ecstasy blandas ibland med ämnen såsom råttgift.
Ungdomar har dött av uttorkning, utmattning och hjärtattack som ett resultat av att ha tagit för mycket ecstasy.
Ecstasy kan orsaka skador på njurar, lever och hjärna, inklusive långvariga skador på hjärnvävnad.
Till och med en liten mängd ecstasy kan vara tillräckligt för att förgifta nervsystemet och orsaka obotliga skada.

dedär med njursvikt har jag aldrig hörttalas om. Och att man skulle banka en E med råttgift låter som nån extremt löjlig skrämsel propaganda. Men vad vet jag En knapp kan ju innehålla jävla massa skit som man inte vill ha men råttgift njaa, Om man utgår från att all ecstasy knappar bankade med massa skit så vet man ju inte vad för biverkningar man får.

Har käkat massor med Mdma kristaller och knappar , De som händer när man käkar ofta är att jag Får värre AT för varje gång, Men de beror väll på seratonin brist. träningsvärk i käken är väll något som medföljer också, Frågan är vad är skrämsel propaganda och vad är ren fakta.

Kan du inte skilja på fakta och lögn borde du inte knarka överhuvudtaget.
Självklart orsakar mdma stress på njurarna främst via högre blodtryck och stress på levern eftersom att ämnet passerar levern, Ipren orsakar även stress på levern. Uttorkning är ju givet i discomiljö om du är aktiv(dansar) och inte dricker tillräckligt med vatten. Knark är inte hälsosamt, det medför risker och det skadar kroppen.

GHB är inte besläktat med verksamma substansen i ecstasy
Senast redigerad av testocyp 2014-05-28 kl. 16:51.
Citera
2014-05-28, 17:59
Medlem
mariejanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Kan du inte skilja på fakta och lögn borde du inte knarka överhuvudtaget.
Självklart orsakar mdma stress på njurarna främst via högre blodtryck och stress på levern eftersom att ämnet passerar levern, Ipren orsakar även stress på levern. Uttorkning är ju givet i discomiljö om du är aktiv(dansar) och inte dricker tillräckligt med vatten. Knark är inte hälsosamt, det medför risker och det skadar kroppen.

GHB är inte besläktat med verksamma substansen i ecstasy

hehe att knark inte är hälsosamt vet jag mycket väl. Men jag blir irreterad när en sida som ska vara sanningen bakom droger och så skriver de att Flytande ecstasy är GHB, Om de kan komma med ett sådant påstående verkar de ju som de inte har allahästar i stallet.

Det står också, Att ta ecstasy tillsammans med alkohol är väldigt farligt och kan faktiskt vara dödligt,
, Alkohol är ju också skadligt utorkande med men Väldigt farligt tror jag inte det är, Det är som du säger överhettning osv som är det man ska akta sig för mest :/ dricka vatten å ta paus från att dansa lite då och då
Senast redigerad av mariejana 2014-05-28 kl. 18:08.
Citera
2014-05-28, 20:33
Medlem
graffdatshits avatar
Tja! En polare är skyldig mig en knapp och jag undrar vad jag skall göra med den. Jag får den typ när jag ber om den.

Jag poppade förrförra helgen och helgen innan dess.

Jag är sugen på att poppa igen men inte så sugen på jobbigare biverkningar än comedownen och typ de vanligaste som man får i vart fall...

Jag vet inte om något stamp och tänker inte riskera att gå runt helt ead på krogen.

Vad hade ni gjort i min sits?
Citera
2014-05-28, 23:49
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:

Frågan är vad är skrämsel propaganda och vad är ren fakta.

Citat:
hehe att knark inte är hälsosamt vet jag mycket väl. Men jag blir irreterad när en sida som ska vara sanningen bakom droger och så skriver de att Flytande ecstasy är GHB, Om de kan komma med ett sådant påstående verkar de ju som de inte har allahästar i stallet.

Har inte ens klickat på länken ville bara typ förmedla/påpeka att man kan ju lista ut med arslet att den sidan är anti-droger eller?
''Drugfreeworld'' känns ju inte jätte drogvänliga direkt, så att den är vinklat och antagligen fylld med skräckexempel och kryddade historier är knappast förvånansvärt, snarare normen.

Att denna sidan skulle ha nog slags patent på ''sanningen'' om droger är ju skrattretande, det hoppas jag du förstår.

Haha finns ett skönt exempel, ''Kille trodde han var en apelsin och sa skala mig inte skala mig inte''
Klassisk vandringskröna, har hört samma skitsnack om hasch, E, LSD...you name it.

Endast etablissemangets fattiga försök att hjärntvätta förra, våran samt kommande generation med massa skitsnack och bullshit och skitkastande på och om droger, istället för att låta folk testa och välja väg själva.
Senast redigerad av Shurda14 2014-05-28 kl. 23:54.
Citera
2014-05-29, 01:24
Medlem
-snW-s avatar
Vad skulle ni säga lindrar en E-avtändning mest Benzo (Stesolid) eller en Opiad som Ketogan? Tänkte antigen 50 mg stesolid eller 25-30 mg ketogan.
Citera
2014-05-30, 00:32
Medlem
kantoos avatar
Tjena, jag har aldrig testat E innan, bara cannabis och alkohol, min kompis föreslog i alla fall att vi ska ta det tillsammans på hans nästa hemmafest. Det jag undrar är om folk kommer märka att jag är påverkad, för det vill jag verkligen inte. Folket jag brukar umgås med inte är så värst drogliberala, och jag är rädd att vissa kommer ta avstånd från mig. Jag undrar även om det är ett lämpligt rus att testa första gången på en hemmafest?
Citera
2014-05-30, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo
Tjena, jag har aldrig testat E innan, bara cannabis och alkohol, min kompis föreslog i alla fall att vi ska ta det tillsammans på hans nästa hemmafest. Det jag undrar är om folk kommer märka att jag är påverkad, för det vill jag verkligen inte. Folket jag brukar umgås med inte är så värst drogliberala, och jag är rädd att vissa kommer ta avstånd från mig. Jag undrar även om det är ett lämpligt rus att testa första gången på en hemmafest?
Det är ju dosrelaterat men ja de kommer nog märka. Dina pupiller kommer se ut som tefat och det är väldigt svårt att kontrollera den enorma euforin och lyckan som uppstår.
Citera
2014-05-30, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kantoo

uppspärrade ögon, tefatspupiller, käkspänningar, vattenintag, euforin och kärleken kommer avslöja dig ganska bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in