Citat:
Ursprungligen postat av
Soderlind
Tack! Bör i nuläget alltså rolla om mer strength, CHC samt CHD mot främst vitality?
Hur mycket CDR samt RCR bör man ligga på?
Det är lite upp till dig och vilken build du landar på. För full uptime på akkarats champion så behöver du ~50 cdr samt akkhan 6 set. Jag kör på typ 43 cdr, då jag använder cindercoat och harrington, så jag har ungefär 5 sekunder down time på den, men det stör mig inte speciellt mycket.
Glömde förövrigt nämna : Captain crimsons, ger dig 50 all res, 10 cdr, 10 rcr samt 2000 lps. Dom flesta crusaders brukar använda två delar utav det settet, t.ex boots och belt med ring of royal grandeur.
Materialet till captain crimson droppas utav ''Razormouth'' som också är ett bounty target (kill razormouth) i akt 2.
Och ja, jag tycker verkligen att du ska byta ut lite vitality mot dps, om du kikar på min karaktär så har jag 5400 och du 6600, och jag lirar på hardcore.
Många som dör, gör det just för att dom har för lite dps, det skapar ohanterbara situationer som inte ens toughness kan göra något åt.
Försök också att gemma all resistances istället för att rolla det på gearet imo.
En gem-slot ligger på max 280 stat eller 80 AR och rollat på ''itemet'' så brukar det vara 500+ vs 100, så enchanta t.ex 500 vita eller str istället för 100 AR.