2014-05-27, 18:47
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darre08
Vad är RNG? (A)

skämtar du eller?

Random Number Generator
Citera
2014-05-27, 18:48
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Går utmärkt. En i min klan fick fem delar tal rasha på en dag, sinnessjukt. Du får tro mig om du vill men jag såg det själv.

Jag har spelat många, många timmar på min DH sedan expansionen kom men aldrig fått någon del av Marauder. Bytte till min crusader och fick tre delar Akhan på två dagar (var efter buffen nu).

Random is random

jag har spelat 500h på min wizard och sett EN del tal rasha. 150h är spelat som lvl 70 i RoS.
Så ja, Random is mothafuckin random
Citera
2014-05-27, 19:26
Medlem
Secondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Nja skulle inte säga tur, jag har lirat witch doctor i två dagar och har redan detta http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kruzifixxion-2633/hero/34140514
samt ~5 zunnimassa, ~10 helltooths, några jade i stash.

Game is broken

Haha, bara att gratulera! Har dig på min f-list så jag vet vilken torment du lirar på, ja kör inte högre än T3 ännu

Apropå något annat. Vet någon hur jag tar bort min transmog jag gjort på Marauders setet? Går inte att transmoga till det, och jag var dum nog att transmoga det till ett annat sett och nu verkar det inte som om jag kan få de ogjort?
Citera
2014-05-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seconds
Haha, bara att gratulera! Har dig på min f-list så jag vet vilken torment du lirar på, ja kör inte högre än T3 ännu

Apropå något annat. Vet någon hur jag tar bort min transmog jag gjort på Marauders setet? Går inte att transmoga till det, och jag var dum nog att transmoga det till ett annat sett och nu verkar det inte som om jag kan få de ogjort?

Tackar
Du behöver en dye som heter typ ''All soaps miraculous dye remover'', den köps i akt två staden tror jag, nära ''healern''. Dock så är det nog random på vad han säljer, så du behöver nog starta om gamet några gånger för att få valet att köpa den.
Citera
2014-05-27, 19:49
Medlem
Darre08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
skämtar du eller?

Random Number Generator

Tack. Nej jag visste inte vad RNG var för något.

Så vad menas egentligen med det? och vad är det med att vissa account har bättre tur? påhittat grej eller en teori? :P
Citera
2014-05-27, 20:24
Medlem
Secondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Tackar
Du behöver en dye som heter typ ''All soaps miraculous dye remover'', den köps i akt två staden tror jag, nära ''healern''. Dock så är det nog random på vad han säljer, så du behöver nog starta om gamet några gånger för att få valet att köpa den.

Aha! Har sådana i min stash, hade ingen aning om att dom fungerade på transmog! Tack!

EDIT: Fungerade inte, verkar som om det finns massor av folk som har samma problem, får hoppas att jag hittar legsen igen i en bättre version eller att Blizzard lägger in en "remove all transmog" grej verkar det som
Senast redigerad av Seconds 2014-05-27 kl. 20:28.
Citera
2014-05-27, 20:34
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darre08
Tack. Nej jag visste inte vad RNG var för något.

Så vad menas egentligen med det? och vad är det med att vissa account har bättre tur? påhittat grej eller en teori? :P
Det betyder att allt i spelet är resultat av en RNG.
Drops tex.

Det senare du skrev är en vild teori bara.
Citera
2014-05-27, 20:58
Medlem
Armadass avatar
Blir snart galen.
Letar efter en Gyrfalcon´s foote, 14000 bloodshards, paragonlvl 78-274.
Har hittat 2 legendarys jag köpt med bloodshards, en dagger och en värdelös mace.
Kör rifts och bounties, öppnar alltid kistor/lik/lösa stenar osv. Slår sönder all omgivning.

Har vänner som hittat flera stycken på bara några dagar direkt de blev lvl 70.

Fan vad Kadala skulle straffknullas om jag hade en virtuell kuk.
Citera
2014-05-28, 01:28
Medlem
Plötsligt händer de!! Fick precis Wand of Woh!!
Så de blev ett hastigt byte från arcane till fire.
Någon här som har koll på bra Wand of Woh builds? (ska nörda runt lite själv men frågar här först)
Är de stacka CDR som gäller? Spelar AS någon roll för den builden?

Vill folk kika och komma med tips om främst build men även gear, tog de fire-gearet jag hade liggandes i lådan så finns mycket och förbättra.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/malakai-2136/hero/66000
Senast redigerad av malakai 2014-05-28 kl. 01:40.
Citera
2014-05-28, 03:20
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malakai
Plötsligt händer de!! Fick precis Wand of Woh!!
Så de blev ett hastigt byte från arcane till fire.
Någon här som har koll på bra Wand of Woh builds? (ska nörda runt lite själv men frågar här först)
Är de stacka CDR som gäller? Spelar AS någon roll för den builden?

Vill folk kika och komma med tips om främst build men även gear, tog de fire-gearet jag hade liggandes i lådan så finns mycket och förbättra.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/malakai-2136/hero/66000
Såhär ser min build ut. Beroende på vilken torment du kör så kan man tweaka builden lite.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/pwc-2558/hero/36236746
Citera
2014-05-28, 08:29
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neurogen
jag har spelat 500h på min wizard och sett EN del tal rasha. 150h är spelat som lvl 70 i RoS.
Så ja, Random is mothafuckin random

Håller helt med dina föregående poster.
Mina polare får akkhan shoulders och boots hela tiden tex. Jag har säkert spenderat över 20k shards på just shoulders och aldrig lootat ett par. Får även extremt lite legendarys nu på sistone.
Medans vissa fick 4-8 legs/rift ska jag vara glad om jag får 1 överhuvudtaget.
Citera
2014-05-28, 08:47
Medlem
neurogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Håller helt med dina föregående poster.
Mina polare får akkhan shoulders och boots hela tiden tex. Jag har säkert spenderat över 20k shards på just shoulders och aldrig lootat ett par. Får även extremt lite legendarys nu på sistone.
Medans vissa fick 4-8 legs/rift ska jag vara glad om jag får 1 överhuvudtaget.

Jag kör alltid fullt party t5 rifts och brukar få 4-8 legs per rift. Men det var säkert en vecka sedan jag fick en uppgradering
Kör ca tre rifts om dagen eller mer.
Har väl en 50 forgotten souls liggande nu eftersom allt mitt gear e färdig chantat och hittar inga uppgraderingar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in