Citat:
Vad är det du inte förstår?
Om du sätter ditt hormonella ur spel tar det tid för din kropp att återhämta sig.
Den tiden kan vara väldigt jobbig på flera sätt.
Varsågod testa och kom tillbaks sen när dina nivåer är en bråkdel av det du nämnt så vet vi om du kan må sämre.
Det är bara ett råd, flera av oss som sitter här har haft värden i nivå med en kvinna och du gnäller fan värre än någon av oss. Om andrologen inte anser du lider av någon brist och remitterar dig till psykologen gå dit och se om dom inte kan hjälpa dig. Det handlade ju om att må bra och du har än så länge inte en blekaste varför du mår som du gör så sitt inte och säg vad fan kan dom hjälpa mig med för du vet som sagt inte.
Jag vet hur det är att bli frustrerad och känna att ingen lyssnar.
Jag hade dock svart på vitt att jag var mer kvinna än man, det hjälpte ju lite
men trotts det var det en väldigt långsam process som tog en massa tid innan jag fick hjälp.
Om du nu harvat runt hos diverse läkare, ingen vill hjälpa dig för ingen anser att du lider av det vi kallar testosteronbrist då finns ju egentligen bara 2 alternativ.
Antingen går du vidare med livet, snackar med den där psykologen du fick en remiss till (kan ge mer än vad du tror). 2. du tar testosteron själv och fortsätter med det livet ut om det fungerar alt kliver av och krashar och mår ännu mer apa.
Lycka till!
Om du sätter ditt hormonella ur spel tar det tid för din kropp att återhämta sig.
Den tiden kan vara väldigt jobbig på flera sätt.
Varsågod testa och kom tillbaks sen när dina nivåer är en bråkdel av det du nämnt så vet vi om du kan må sämre.
Det är bara ett råd, flera av oss som sitter här har haft värden i nivå med en kvinna och du gnäller fan värre än någon av oss. Om andrologen inte anser du lider av någon brist och remitterar dig till psykologen gå dit och se om dom inte kan hjälpa dig. Det handlade ju om att må bra och du har än så länge inte en blekaste varför du mår som du gör så sitt inte och säg vad fan kan dom hjälpa mig med för du vet som sagt inte.
Jag vet hur det är att bli frustrerad och känna att ingen lyssnar.
Jag hade dock svart på vitt att jag var mer kvinna än man, det hjälpte ju lite

men trotts det var det en väldigt långsam process som tog en massa tid innan jag fick hjälp.
Om du nu harvat runt hos diverse läkare, ingen vill hjälpa dig för ingen anser att du lider av det vi kallar testosteronbrist då finns ju egentligen bara 2 alternativ.
Antingen går du vidare med livet, snackar med den där psykologen du fick en remiss till (kan ge mer än vad du tror). 2. du tar testosteron själv och fortsätter med det livet ut om det fungerar alt kliver av och krashar och mår ännu mer apa.
Lycka till!
Visst kan jag antagligen "må sämre", men när jag skrev att jag inte kan må sämre egentligen, så menade jag att jag är i stort sätt på botten redan, totalt alltså. Kan lika gärna dö idag och inte bry mig mindre, för jag har inget att bry mig med liksom..
Jo, jag har ju varit hos så många psykologer och att skicka mig till ytterligare en psykolog är ju snarare ett slag i ansiktet än en hjälpande hand! Det är som att säga att felet sitter i att jag tänker att det inte går och att det är "mitt fel" att det är såhär när jag fan är född sån här?!
Visst, jag kanske klagar mer än er andra, men ingen av er har liknande problem som jag heller vad jag förstått det som? Ni kanske har tappat sexlusten, eller har väldigt låg? Men jag har inte träffat en enda person som alltid har haft exakt NOLL sexlust och inte kunnat alls varesig den legat med världens snyggaste kvinna typ eller varit själv (?), det verkar inte finnas, i alla fall inte med de jag pratat med/googlat osv. Menar inte att de gör era problem mindre på något vis, men det känns bara hopplöst att lösa mina problem.
Önskar jag hade jättelåga värden så jag hade något att gå på. Det känns väl lite som att ha diabets när man är smal, man har ingen aning om vad det beror på och man kan inte lösa det riktigt. Dåligt jävla exempel, men du kanske fattade poängen lol.
Jag menar bara att en psykolog kan ju inte ändra på mig så att jag FÅR LUST? Det är ju i stort sett omöjligt så länge jag inte även får någon medicin eller liknande. Därför jag tycker det är för jävla dumt att jag ska dit, även om jag självklart kommer komma på mötet för att hävda mig ännu mer och mina problem så de kanske en vacker dag när jag är typ 80 och ligger i en kista förstår mig..
Jo, men du tror alltså inte testot kommer hjälpa mig då mina nivåer är "normala"? Eller kan det hjälpa mig ändå med sexlusten?
Dock finns det tyvärr inget "liv" att gå vidare med... Har inget liv med alla problem jag har..