2014-05-23, 17:38
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Någon som brukar blanda Ikto med Tramadol och tycker att det är en trevlig blandning?
Jadå, om man vet vad man grejar med!
Citera
2014-05-23, 17:49
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Kul att höra. Droppade 4mg Ikto och 400mg Trama för en timme sen... bara invänta effekt då
Du kommer säkert att må som en kung! Om du inte har någon tolerans vill säga.
Citera
2014-05-24, 11:27
Medlem
Skulle en dos på 4mg ikto per dag göra en skön + fungera som en självmedicinerings variant utan någon toleransökning?

Vi säger Dag 1-10 så käkar jag 4mg ikto per dag, skulle jag behöva höjja dosen redan efter den tionde dagen?
Citera
2014-05-24, 15:04
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StessTen
Skulle en dos på 4mg ikto per dag göra en skön + fungera som en självmedicinerings variant utan någon toleransökning?

Vi säger Dag 1-10 så käkar jag 4mg ikto per dag, skulle jag behöva höjja dosen redan efter den tionde dagen?
om du inte har tolerans så kan det funka, men jag skulle tippa på att du höjer dosen innan 10 dagar, då jag personligen tycker att effekten uteblir och måste höja dosen redan efter några dagar, jag behöver helt enkelt käka fler för att bli skön. men försök ligga kvar på samma dos 4mg så länge som möjligt, då toleransnivån ökar nåt grymt.
Citera
2014-05-24, 18:44
Medlem
quaaludes.s avatar
En följd fråga var 2 mg iktro en bra nybörjardos i russyfte?
Citera
2014-05-24, 18:47
Medlem
quaaludes.s avatar
Citat:
Kul att höra. Droppade 4mg Ikto och 400mg Trama för en timme sen... bara invänta effekt då

Jag intog 650/mg tramadol igår samt lät en 2 mg iktro smälta under tungan. Jag somnade i min datastol utan att veta om det vaknade, var helt väck bara somnade om i sängen. Jävligt skönt att gå på moln dock, bra blandning!
Citera
2014-05-24, 18:55
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaaludes.
En följd fråga var 2 mg iktro en bra nybörjardos i russyfte?

Jo 2mg kan kännas rätt bra. Skönt avslappnad och ångestfri osv, ingen flödderdos dock det tror jag inte.

EDIT: Fast du kanske menade tillsammans med opis såg jag nu? Det är väl som du skriver ovan att noddandet kan förstöras av att man helt enkelt bara somnar som en stock istället, men det beror väl på vad man är ute efter.
Senast redigerad av Risplockarn 2014-05-24 kl. 18:57.
Citera
2014-05-24, 20:32
Medlem
quaaludes.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Jo 2mg kan kännas rätt bra. Skönt avslappnad och ångestfri osv, ingen flödderdos dock det tror jag inte.

EDIT: Fast du kanske menade tillsammans med opis såg jag nu? Det är väl som du skriver ovan att noddandet kan förstöras av att man helt enkelt bara somnar som en stock istället, men det beror väl på vad man är ute efter.

Jag intog 2/mg roche för ungefär en timma sen snart, tänkte låta en 1/mg smälta under tungan. Vet ju inte riktigt hur länge det tar innan "det slår på" så att säga känner av lite men inte markant vad tror du?
Citera
2014-05-24, 20:45
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaaludes.
Jag intog 2/mg roche för ungefär en timma sen snart, tänkte låta en 1/mg smälta under tungan. Vet ju inte riktigt hur länge det tar innan "det slår på" så att säga känner av lite men inte markant vad tror du?

Det brukar smyga sig på för mig, kan ta några timmar ibland alltså. Häromdagen svalde jag först 2mg, efter en timma 1½ mg till och efter ytterligare en timma smälte jag 1mg och sen 30 min efter blev jag sjukt mysig i kropp och knopp och däckade totalt. Så 2½ timmar tog det för mig där, klart jag kände av ganska snabbt men själva "kicken" tar ett tag för mig. Vänta lite så ska du se att du blir go. Har du tagit något annat idag eller bara ikton?
Citera
2014-05-25, 06:12
Medlem
Creepy24s avatar
Hur skulle ni vilja säga ikto är i jämförelse med Xanor ni som äter Ikto ?? Mvh
Citera
2014-05-25, 07:46
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Hur skulle ni vilja säga ikto är i jämförelse med Xanor ni som äter Ikto ?? Mvh

Xanor sätter sig bara i skallen. Dvs ingen skön avslappning i kroppen. Många upplever också Xanor som lite bättre ångestdämpning men föredrar ändå ikto pga dess sköna kroppsavslappning
Citera
2014-05-25, 07:49
Medlem
KringExs avatar
Någon mer än jag som får biverkningen Ofrivilliga ögonrörelser (nystagmus)
Det ser ut som att ena ögat tittar åt ett annat håll. Skitstörande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in