2014-05-22, 17:34
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Tror de gick helt OK iaf. Ser man utanför hela dopnings saken så är de en sådan målvakt jag ville ha. En som inte riktigt fått de fungera i SHL men ändå visat att han har potential att vara en bra målvakt. Jag har sådant stort förtroende för vår målvaktstränare att jag är säker på att han kommer höja Rahm.

Men jag hade ju helst hoppats på Engstrand.

Men släpp dopningen för fan. Är du 8 år gammal?

Rahm har sonat sitt brott och tävlar idag på samma villkor som alla andra.

Grattis till ett bra nyförvärv. Säkert jävligt billig!
2014-05-22, 17:45
Medlem
Nu vill inte jag förstöra glädjen men Rahm är kass. Innan dopningsavstängningen var han en grym målvakt som var på gränsen att platsa i Tre Kronor men sen har han gått ner sig totalt. Tycker Rahm är överskattad faktiskt och jag tror inte att han skulle platsa i ett SHL-lag igen faktiskt.
2014-05-22, 21:23
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu vill inte jag förstöra glädjen men Rahm är kass. .

Tja, jag har sett honom några gånger. Inte sämre än andra plockhandskar...
2014-05-22, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Tja, jag har sett honom några gånger. Inte sämre än andra plockhandskar...
Men Rahm är ju ökänd för att göra flera "Rembrandts" varje år...
2014-05-22, 23:41
Medlem
Skulle inte vara jättenöjd över Rahm, han var OK i Malmö. Dock logiskt att AIK får nöja sig med andrahands sortering i truppen.
2014-05-22, 23:46
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Någon modoit här inne som vet om Ahnelöv kommer ersättas under tiden har är borta eller om vi kommer satsa på junisarna? Själv har jag redan nu en enorm abstinens och bara väntar på att säsongen ska dra igång.
Är det ens sagt något om hur länge han ska vara borta?
2014-05-22, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Är det ens sagt något om hur länge han ska vara borta?
2 till 4 månader tyckte jag det snackades om. Men förhoppningsvis så har han bra läkköttså att han kommer tillbaka tidigare än planerat.
2014-05-23, 00:45
Medlem
Sägs att Nick Sörensen är klar. Vet inte vad jag tycker om det, försvinner Möller och nån mer toppspelare vill man hellre ha in någon som är beprövad på seniornivå...
2014-05-23, 12:27
Medlem
Blev officiellt med Sörensen nu. http://www.skellefteaaik.se/artikel/55475/
Aja, funkar som "ersättare" för Emanuelsson.
2014-05-23, 13:03
Moderator
vfs avatar
OT raderat, enskilda användare är INTE TOPIC använd RP i stället/Mod
2014-05-23, 13:33
Medlem
€rics avatar
http://aikhockey.se/artikel/55476/

Citat:
Efter att ha fått en stark stomme av talangfulla och utvecklingsbara spelare ändrar nu Rudslätt strategi. Fokus kommer ligga på att hitta mer etablerade namn med stabil poängproduktion.

Skönt att rudslätt går ut och säger de iaf. Sedan är de ju inte konstigt "spetsspelarna" brukar ju sällan signa först utan hålla sig för att driva upp lönen. Men blir klart intressant och se vad för spelare vi kan få in med detta unga lag. Kan bli mycket bra om vi kan få in rätt typ av tränare och spelare som kan leda dem.
2014-05-23, 17:29
Medlem
m4tt145s avatar
Finns fortfarande hopp om Hersley, han ska träffa Appelgren, så Leksand verkar vara ett alternativ.

http://www.dt.se/ishockey/shl/motet-ska-radda-stjarnbacken-kvar#Ishockey,Svenska+Hockeyligan+SHL

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in