Citat:
Ursprungligen postat av
Wollakosota
haha luddigt! Du drar ner diskussionen på en ganska tråkig nivå så jag drar mig ur.
* Frölunda uppvaktar nog Tedenby.
* Tedenby hade passat perfekt in i Frölundas spelsätt och matchar den spelartyp man är ute efter.
* Vad Tedenby anser om Frölundas förmodade intresse är oklart. Även om jag på något plan, enligt Jkroken, antytt annat.
Jag påstår inte på något sätt att jag själv vet vad Tedenby tycker och tänker. Jag pratar om hur ni supportrar på något sätt övervärderar er själva och att ni tänker att det är oerhört svårt att som spelare tacka nej om Frölunda erbjuder ett kontrakt.
"Tedenby hade passat perfekt in i Frölundas spelsätt och matchar den spelartyp man är ute efter." Det komiska med detta citat är ju att du
indirekt påstår att Frölunda seriöst försöker värva honom. Och om Frölunda försöker värva honom, är det ju relevant att diskutera om Tedenby själv vill dit. Åtminstone är detta tolkningen man kan göra av citatet, även om det inte nödvändigtvis är din avsikt. Dock så skulle det vara ett väldigt meningslöst inlägg om det inte skulle vara din avsikt.