2014-05-16, 19:53
Medlem
Robinson-Merals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmed
Främst för att Sverige som nation eller sett till antal individer inte är kapabel till att garantera sin egen suveränitet. Vi bör därför söka oss till någon gränsöverskridande försvarsförsäkring. NATO eller EU eller andra alternativ kan självklart diskuteras.
Jag tror inte riktigt att du hajade min poäng: http://politicalhumor.about.com/library/images/blpic-frenchmilitaryvictories.htm

Nej, absolut inte. Det bästa vi kan göra för freden är att hålla oss utanför sådana "försvarspakter" och bedriva en icke-interventionistisk utrikespolitik.
Citera
2014-05-17, 16:23
Medlem
CheapAlerts avatar
99% Ambjörn Hedblom enligt valkompassen, får bli en röst på honom då.
Citera
2014-05-20, 16:38
Medlem
Mhaels avatar
Man blir riktigt varm inombords när man inte behöver skriva sin röst på en blank valsedel utan att det faktiskt ligger en bunt LP sedlar framme
I lilla Borås!

Bra gjort och lycka till i valet nu!
Citera
2014-05-21, 14:29
Medlem
LVX156s avatar
Är det fortfarande Klassiskt Liberala Partiet man skall skriva på valsedeln för att det ska bli rätt?
Citera
2014-05-21, 15:14
Medlem
legendos avatar
Nej!

För säkerhets skull skall det vara "Klassiskt liberala partiet", med bara stor bokstav på klassiskt. De är petiga i röstredovisningen.
Senast redigerad av legendo 2014-05-21 kl. 15:21.
Citera
2014-05-21, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legendo
Nej!

För säkerhets skull skall det vara "Klassiskt liberala partiet", med bara stor bokstav på klassiskt. De är petiga i röstredovisningen.

Japp, svenska skrivregler, endast stor bokstav på första ordet.
Citera
2014-05-21, 18:32
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefdenfemte
Vi håller på att få ut vår nya logga och grafiska design nu, så rimligen bör vi få igång knappar/t-shirts och dylikt strax efter att det är klart. Är det någon som är duktig på att styra upp sånt och har tips så maila partiet bara, det vore ju asnice.

@Starfitter: Håller med, tror det har en del att göra med redovisning och sånt, när någon som är duktig på bitcoins och dylikt engagerar sig kanske det kommer igång.

Ny logga är verkligen nödvändigt, jag har tänkt påpeka det tidigare.
Citera
2014-05-21, 20:03
Medlem
LVX156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legendo
Nej!

Citat:
Ursprungligen postat av Josefdenfemte
Japp, svenska skrivregler, endast stor bokstav på första ordet.
Okej! Jag går och förtidsröstar imorgon, då blir det Liberala partiet för tredje gången.
Citera
2014-05-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LVX156
Okej! Jag går och förtidsröstar imorgon, då blir det Liberala partiet för tredje gången.

Tack så mycket för din röst! Den uppskattas. Hoppas kunna betala igen det med en bra riksdagskampanj och mer liv i luckan än vad vi stått för tidigare.

Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Ny logga är verkligen nödvändigt, jag har tänkt påpeka det tidigare.

Jupp, du är inte ensam. Det värsta jag hört var nog att den såg ut som en knarkad Jan Björklund...
Citera
2014-05-21, 22:13
Medlem
Gamlings avatar
OK, jag kör "Klassiskt liberala partiet" som förtidsröstning imorgon när jag kör in till byn för handling...

Förvalta förtroendet väl...
Citera
2014-05-22, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamling
OK, jag kör "Klassiskt liberala partiet" som förtidsröstning imorgon när jag kör in till byn för handling...

Förvalta förtroendet väl...

Vad tror du? Får ni en EU-parlamentariker?
Citera
2014-05-22, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Vad tror du? Får ni en EU-parlamentariker?

Nä, men om vi växer i vartenda val vi ställer upp i får vi förr eller senare mer uppmärksamhet och bättre möjligheter att opinionsbilda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in