2014-05-21, 14:53
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
ni med koll på Babbar kanske kan hjälpa mig?

VARFÖR fixar jag inte ens T1? utan att dö som en fluga.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LeanMachine-2953/hero/42619069

Jag är fullt medveten om att allt gear inte är på plats till 100%, men merparten än ändå i allafall ok och jag gör totalt 121% extra fire damage. Tycker att T1 borde va lugnt, men nej nej, dör som en galning konstant och får inte död på elites

edit: brallorna ska jag byta ut nu när jag inte kör leap eller earthquake ser jag...

In med allres i alla sockets. Byt hjälm.
Citera
2014-05-21, 15:06
Medlem
efter senaste patchen, har dom ändrat så att bounties ger ungefär lika mkt legs/hour eller är det fortfarande bara rifts som gäller? Samma gäller olika Torments...jag klarar torment 2 enkelt men får jag mera legs i Torment 2 än jag får i Torment 1 om jag dödar elites lika fort?
Citera
2014-05-21, 15:50
Medlem
majxstros avatar
Citat:
ni med koll på Babbar kanske kan hjälpa mig?

VARFÖR fixar jag inte ens T1? utan att dö som en fluga.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LeanMachine-2953/hero/42619069

Jag är fullt medveten om att allt gear inte är på plats till 100%, men merparten än ändå i allafall ok och jag gör totalt 121% extra fire damage. Tycker att T1 borde va lugnt, men nej nej, dör som en galning konstant och får inte död på elites

edit: brallorna ska jag byta ut nu när jag inte kör leap eller earthquake ser jag...

Du har 1.9 mille toughness och frågar varför du knappt klarar T1? Borde vara en självklarhet.
Du har cindercoat, byt ut charge runan på war cry till impunity så skaru se att det blir bättre.
Citera
2014-05-21, 16:41
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
efter senaste patchen, har dom ändrat så att bounties ger ungefär lika mkt legs/hour eller är det fortfarande bara rifts som gäller? Samma gäller olika Torments...jag klarar torment 2 enkelt men får jag mera legs i Torment 2 än jag får i Torment 1 om jag dödar elites lika fort?
Det här var vad som hände med caches: Horadric Caches: Now have an increased chance to drop Legendary items on Torment II - VI.

Klarar du av att döda elites lika snabbt i T2 som i T1 så är det bara att nöta på T2.
Citera
2014-05-21, 16:59
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikadoll
Vad har du för all-resists??
Ser ut som det är väldigt dålig resist på ditt gear.

Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
In med allres i alla sockets. Byt hjälm.

Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Du har 1.9 mille toughness och frågar varför du knappt klarar T1? Borde vara en självklarhet.
Du har cindercoat, byt ut charge runan på war cry till impunity så skaru se att det blir bättre.

Tack som fan för tips. ska hem från jobbet och mecka nu....
Ses online om 10min kära FB-klan!
Citera
2014-05-21, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Crusader är ju den klass som är bland de roligaste.
Och vad ska man säga, du behöver fixa allt.
Sköna spells att spamma: bombardment, heavens fury, akkarat champ och hästen.
Din Crusader kommer vara tråkig tills du får gear och kan döda ett pack fortare än du hinner se att det är ett pack.

Vad vill du köra för spells? Kan underlätta att veta för att folk ska kunna ge dig hjälp med specc samt gear.

Klart som fan crusader suger när du har 60k dps med 90% gula skit items och dem tråkigaste spellsen i spelet.

Akkarat champ tycker jag har för hög CD för att utnyttjas bra i rifts, den är ju på CD i 70 sekunder (om man räknar bort sekunderna då den är aktiv) och det är ju en stor chans att man träffar på en elite pack då. Kör även med grupp och då känner jag att akkarat är rätt så onödig.

Nja vet inte riktigt vad jag vill köra, men gillar passiven Holy Cause och fokuserar därför på abilities som är Holy.

Vet inte om du skrev fel, men du ser väl att jag har 600k dps och INTE 60k?
Citera
2014-05-21, 18:53
Medlem
Citat:
Tack som fan för tips. ska hem från jobbet och mecka nu....
Ses online om 10min kära FB-klan!

Du har helt enkelt för låg DPS och fööööör låg toughness. Bara att nöta på i expert/master tills du fått bättre grejer och högre paragon level.
Citera
2014-05-21, 18:54
Medlem
Vad är erat mål med D3? Är det att göra en gubbe så bara bra som möjligt? Eller är det att göra flera bra gubbar med olika classes så man kan switcha lite ibland?

Tror jag är mer sugen på det sistnämnda. Tror det skulle vara roligare att hoppa in i en crusader ena dagen, sedan wizard osv..
Citera
2014-05-21, 20:05
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iGenocide
Vad är erat mål med D3? Är det att göra en gubbe så bara bra som möjligt? Eller är det att göra flera bra gubbar med olika classes så man kan switcha lite ibland?

Tror jag är mer sugen på det sistnämnda. Tror det skulle vara roligare att hoppa in i en crusader ena dagen, sedan wizard osv..

Min första "main" var en WD som jag älskade, dock lirade jag upp alla andra klasser till 60 (eller min DH är 59 tror jag då jag tyckeer DH var så djävla trist att spela)..

Lirade upp min WD till 70 när RoS kom, men bestämde mig sen för att testa Crusder, och har inte spelat någon annan gubbe sen dess.

Crusadern är så djävla kul att spela att jag faktiskt inte har lust att spela någon annan, jag ska lvla upp alla klasser till 70, men tror inte jag kommer fastna för någon annan och ha lust att spela någon annan.
Citera
2014-05-21, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Min första "main" var en WD som jag älskade, dock lirade jag upp alla andra klasser till 60 (eller min DH är 59 tror jag då jag tyckeer DH var så djävla trist att spela)..

Lirade upp min WD till 70 när RoS kom, men bestämde mig sen för att testa Crusder, och har inte spelat någon annan gubbe sen dess.

Crusadern är så djävla kul att spela att jag faktiskt inte har lust att spela någon annan, jag ska lvla upp alla klasser till 70, men tror inte jag kommer fastna för någon annan och ha lust att spela någon annan.

Då bara måste du länka till din gubbes profil och ge mig några tips för jag finner faktiskt Crusadern vara den tråkigaste gubben jag spelat i D3 :/
Citera
2014-05-21, 21:10
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Då bara måste du länka till din gubbes profil och ge mig några tips för jag finner faktiskt Crusadern vara den tråkigaste gubben jag spelat i D3 :/

PM:ar länk.
Citera
2014-05-21, 21:51
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Akkarat champ tycker jag har för hög CD för att utnyttjas bra i rifts, den är ju på CD i 70 sekunder (om man räknar bort sekunderna då den är aktiv) och det är ju en stor chans att man träffar på en elite pack då. Kör även med grupp och då känner jag att akkarat är rätt så onödig.

Nja vet inte riktigt vad jag vill köra, men gillar passiven Holy Cause och fokuserar därför på abilities som är Holy.

Vet inte om du skrev fel, men du ser väl att jag har 600k dps och INTE 60k?

Så akkarat är inte värd?
Antagligen förstår du dig inte på Crusader som klass då CD-reduction är en extremt viktig del utav klassen oavsett specc om man bortser från Blessed shield.
Akkan-set samt CD reduction på resten av gear.
Och sen är det inte så att man behöver akkarat inför varje pack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in