2014-05-20, 23:30
Medlem
chullans avatar
Blizzard måste vara på ett givmilt humör idag. Wand of woh & Mr. Yans hexing pants på mindre än 24 timmar.
http://4.ii.gl/bf7_rb.png
Citera
2014-05-20, 23:50
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubb
Jag behöver hjälp med vad jag bör rerolla på två sköldar jag hittade idag. En Hellskull och en Eberli Charo. Länkar bild nedan, är det någon klok som har förslag på vad som kan rerollas och till vad så berätta gärna!

Hellskull och Eberli Charo
För i helvete!
Rollat 5k på sköldar men inte en enda Eberli Charo...

Rolla bort vitality för crit, eller block för crit om du inte använder block build
Citera
2014-05-21, 01:14
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PicCoLini30
När släpper blizzard nästan expansion till diablo3? jag hörde något om sommaren 2016 kan de stämma?
Blizzard är ju hyfsat jävla dryga på att släppa ifrån sig saker, så jag tycker nästa sommar låter oerhört optimistiskt (läs: inte en chans).
Sommaren 2017 möjligtvis...
Citera
2014-05-21, 01:59
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Blizzard måste vara på ett givmilt humör idag. Wand of woh & Mr. Yans hexing pants på mindre än 24 timmar.
http://4.ii.gl/bf7_rb.png
Har fått iaf 2-3st sånna, har forgat dom för jag inte kände att den buffen var bra för mig (Monk/DH) antar att det var rätt gjort?
Citera
2014-05-21, 07:36
Medlem
Är det från kl 11 vi kan spela igen?
Citera
2014-05-21, 07:48
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubb
Jag behöver hjälp med vad jag bör rerolla på två sköldar jag hittade idag. En Hellskull och en Eberli Charo. Länkar bild nedan, är det någon klok som har förslag på vad som kan rerollas och till vad så berätta gärna!

Hellskull och Eberli Charo

Rolla bort sock mot crit såklart. Eller om du rollar bort vita mot crit.
Hade dock valt första alternativet.
Citera
2014-05-21, 07:57
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iGenocide
Någon som kan kommentera min build och ge mig lite råd på grejer jag som crusader bör jaga ner?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/iGenocide-2260/hero/39342388

Förövrigt, är det bara jag som känner att Crusadern är bland den tråkigaste classen i spelet? Tänker då på deras abilities, de har inga riktiga "sköna" spells som man bara älskar att spamma hela tiden.

Crusader är ju den klass som är bland de roligaste.
Och vad ska man säga, du behöver fixa allt.
Sköna spells att spamma: bombardment, heavens fury, akkarat champ och hästen.
Din Crusader kommer vara tråkig tills du får gear och kan döda ett pack fortare än du hinner se att det är ett pack.

Vad vill du köra för spells? Kan underlätta att veta för att folk ska kunna ge dig hjälp med specc samt gear.

Klart som fan crusader suger när du har 60k dps med 90% gula skit items och dem tråkigaste spellsen i spelet.
Citera
2014-05-21, 12:13
Medlem
Börjar bli tokig på kadala, har fått 25-30 legs och 2 jade harvester gloves men ingen jävla TnT, måste vara nära 15k shards nu, har enbart köpt gloves de senaste tre veckorna.
Citera
2014-05-21, 12:49
Medlem
Har förstått det som att några vapen enbart droppar som bounty. Kan man köra dessa på normal och få samma drop eller är det T1+ som gäller?
Citera
2014-05-21, 13:01
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Har förstått det som att några vapen enbart droppar som bounty. Kan man köra dessa på normal och få samma drop eller är det T1+ som gäller?

De går att få på normal, dock har jag för mig att Cache Drop rate höjs i T2+ (kan ha fel på den, så någon får gärna rätta mig).

edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Sporadisktimpulsiv
Börjar bli tokig på kadala, har fått 25-30 legs och 2 jade harvester gloves men ingen jävla TnT, måste vara nära 15k shards nu, har enbart köpt gloves de senaste tre veckorna.

Köper enbart bälten, men ingen djävla witching hour hittills, har väl fått närmare 80-100 bälten som drop och från Kadala.
Citera
2014-05-21, 14:09
Medlem
Lanoos avatar
ni med koll på Babbar kanske kan hjälpa mig?

VARFÖR fixar jag inte ens T1? utan att dö som en fluga.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LeanMachine-2953/hero/42619069

Jag är fullt medveten om att allt gear inte är på plats till 100%, men merparten än ändå i allafall ok och jag gör totalt 121% extra fire damage. Tycker att T1 borde va lugnt, men nej nej, dör som en galning konstant och får inte död på elites

edit: brallorna ska jag byta ut nu när jag inte kör leap eller earthquake ser jag...
Senast redigerad av Lanoo 2014-05-21 kl. 14:14.
Citera
2014-05-21, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
ni med koll på Babbar kanske kan hjälpa mig?

VARFÖR fixar jag inte ens T1? utan att dö som en fluga.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LeanMachine-2953/hero/42619069

Jag är fullt medveten om att allt gear inte är på plats till 100%, men merparten än ändå i allafall ok och jag gör totalt 121% extra fire damage. Tycker att T1 borde va lugnt, men nej nej, dör som en galning konstant och får inte död på elites

edit: brallorna ska jag byta ut nu när jag inte kör leap eller earthquake ser jag...

Vad har du för all-resists??
Ser ut som det är väldigt dålig resist på ditt gear.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in