Citat:
Ursprungligen postat av
Namibia1
Vad är sanningen?
Vad är vinklat till KJs fördel?
Vad är manipulerat?
Vad är anledningen till att handen är där?
Vad är det som osar?
Jag tycker det är lustigt att läsa alla åklagarkramarnas ursäkter ang handen?
Mycket kreativt av bloggaren att manipulera polisens bilder.
Sanningen vet bara KJ.

Kolla in bloggen och kom sen och förklara vad som är till KJs nackdel i den, finns inget - tvärtom.
Anledningen till att handen är där kan jag knappast veta men det finns säkert en väldigt bra, naturlig förklaring till det om handen nu finns där.
En bloggare som vill vinkla fördelar å KJs sida skulle mycket väl kunna lagt till handen i bilden och sen lagt ut bilden här för att skapa diskussion i ämnet, tråden får inte dö liksom

och då skapas tvivel som är uppbyggt på en manipulation - en illusion, vilket osar illa.
Jag hävdar inte att det är så men jag tycker man borde vara lite mer kritisk mot en blogg än mot polis och ÅK. Allt är inte guld som glimmar.Vem skickar seriösa tips i detta styckmordet till en random människa som gör en blogg i ämnet? En klapp på axeln önskas av bloggaren, den som önskar, han får om han själv ser till att han får det... Eller hur!?? Kreativt - ja visst!!!!
Det ska inte behövas varken förklaringar eller ursäkter till att en hand uppenbarar sig på en random bloggares bilder överhuvudtaget.