2014-05-20, 11:38
Medlem
mittenskittens avatar
Men hur tänker han själv när han från början skriver en kommentar och anger BÅDE FÖRNAMN OCH EFTERNAMN som avsändare?? Trodde han att det inte skulle visas för alla som kommenterar eller? Alltså jävla spånhuvud....
Citera
2014-05-20, 13:53
Medlem
Kardnialvokals avatar
Det är highlarious hur både frun OCH Älskarinna 1 går in och skriver och hotar i sina egna namn. Hur fan kom ens Älskarinna 1 in i bilden? Det är väl ingen som visste hon fanns förrän hon började hota folk på forumet? Sjabbiga medelålderskvinnor. Frågan är om upptakten till detta ändå någonstans ligger i att frugan är sur på Janne för att han eventuellt gjort Berny på smällen och att folk gräver i hans liv. För hon kan ju knappast lägga det yttersta ansvaret på oss för att hennes man inte klarar av att hålla den enögde i byxan utan att sprida det över hela internet. I övrigt välkomnar jag hennes hot om att hänga ut oss och polisanmäla oss. Lycka till säger jag. Att nämna någons namn på internet, oavsett sammanhang, är inte olagligt och faller inte under allmänt åtal. Känner du dig kränkt och vill dra ett kostsamt civilmål i tingsrätten så kör hårt
Citera
2014-05-20, 15:57
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Det är highlarious hur både frun OCH Älskarinna 1 går in och skriver och hotar i sina egna namn. Hur fan kom ens Älskarinna 1 in i bilden? Det är väl ingen som visste hon fanns förrän hon började hota folk på forumet? Sjabbiga medelålderskvinnor. Frågan är om upptakten till detta ändå någonstans ligger i att frugan är sur på Janne för att han eventuellt gjort Berny på smällen och att folk gräver i hans liv. För hon kan ju knappast lägga det yttersta ansvaret på oss för att hennes man inte klarar av att hålla den enögde i byxan utan att sprida det över hela internet. I övrigt välkomnar jag hennes hot om att hänga ut oss och polisanmäla oss. Lycka till säger jag. Att nämna någons namn på internet, oavsett sammanhang, är inte olagligt och faller inte under allmänt åtal. Känner du dig kränkt och vill dra ett kostsamt civilmål i tingsrätten så kör hårt

Tycker det här med att en kvinna som ingen ens brydde sig om hoppar in i en diskussion utan en tanke på att folk kommer börja notera dig OCH lägger till namn är lite lustigt.
Sen hävdar hon mer eller mindre att hon ska polisanmäla eftersom hon sedan inte gillar hur folk spekulerar i var fan hon kommer ifrån.
Sen så fortsätter hon att skriva med sitt namn.

Påminner lite om: https://www.youtube.com/watch?v=Fjrw2HyJmNw
Citera
2014-05-20, 18:43
Medlem
sinfons avatar
Och hunden har det toppen som vanligt.

Bloggen
Citat:
Jag drömde mardrömmar hela natten och personalen kom in med min medicin och frågade om jag hade tagit något eftersom jag var så borta. Jag vaknade först vid 14 och fick springa ut med Theus i solen i mina rosa hemska kläder.

Facebook
Citat:
Nyss kom en jävla spindel flygande över sängen där jag låg och grät medan jag läste journaler och utredningar osv. Jag skrek så högt att stackars Theus som sov hoppade upp och sprang och öppnade ytterdörren. Han sprang ut i korridoren när mamma börjar skrika för saker som inte finns. Jag ringde personal och tyckte att dom skulle leta efter den försvunna spindeln. Det ville han inte.

En hund som har normal anknytning till sin matte springer för fan inte FRÅN henne om hon börjar skrika. Mår dåligt när jag tänker på all skit han måste ha sett.
Senast redigerad av sinfon 2014-05-20 kl. 18:59. Anledning: Tillägg
Citera
2014-05-20, 18:49
Medlem
Strange-Dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Hur fan kom ens Älskarinna 1 in i bilden? Det är väl ingen som visste hon fanns förrän hon började hota folk på forumet?

Ja. Vem fan är (eller "var" är ett bättre ord) hon? Det är ju NU som hon blir ett ämne för diskussion EFTER att hon har hojtat på bloggen.

Ingen brydde sig innan.
Citera
2014-05-20, 19:07
Medlem
Strange-Dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Edit: Kvinnan har lagt upp en (offentlig) status på Facebook där Jannes fru svarat lite klämkäckt. På engelska såklart, fastän resten är på svenska. Förresten, var det inte Janne som inte var 'fluent in swedish'? :P Eller blandar jag ihop honom med någon annan nu?

Det är riktigt skum engelska, dessutom. Det framgår inte så bra vad hon vill säga.
Citera
2014-05-21, 11:52
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Abbe McQuinn
den 19 maj
It's hard for me to get into my head that there are people who really don't seem to have anything else to do than poking into other people's lives via gossip they bounce between each other. To get involved with a celebrity has a price.

Nu börjar Jannes motiv klarna mer och mer. Förutom ett tillfälle att få doppa och känna sig ung och vild så ser han Berny som en riktig kändis. Makes total sense. Istället för att tänka vuxet och hur det kan påverka ens barn att offentligt beblanda sig med samhällets bottenskrap så tycker han det är så pass coolt att få synas lite på Bernys instagram och blogg att han inte bryr sig om konsekvenserna.

För övrigt tycks hans "okonventionella" livsstil ändå ha vissa inskränkningar. Jag har förstått nu att frugan har någon form av flickvän/älskarinna/utomäktenskaplig relation. Så klart. Tjejsex är ju alltid "hett" osv. Han hade nog inte varit lika open minded om frugan hittat en yngre fuckstud att visa upp sig med på internet.
Citera
2014-05-21, 12:46
Medlem
sinfons avatar
Idag ska Berny till KK! Om hon är lika långt gången som det spekuleras i har hon 1. fått se en helt färdigformad liten miniatyrmänniska på det vaginala ultraljudet (det är de redan efter vecka 11) och 2. fått veta att hon måste göra en tvåstegsabort och föda fram miniatyrmänniskan. Jag hoppas hon aldrig tar lika lätt på det här med preventivmedel igen.
Citera
2014-05-21, 21:15
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Idag ska Berny till KK! Om hon är lika långt gången som det spekuleras i har hon 1. fått se en helt färdigformad liten miniatyrmänniska på det vaginala ultraljudet (det är de redan efter vecka 11) och 2. fått veta att hon måste göra en tvåstegsabort och föda fram miniatyrmänniskan. Jag hoppas hon aldrig tar lika lätt på det här med preventivmedel igen.

Eftersom Hon Sägs Ha Varit Gravid förut Så Skulle jag inte tro att det Blir någon Skillnad.

(skriver från mobilen )
Citera
2014-05-21, 21:48
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon

Nu vet jag inte hur det fungerar på alla kvinnokliniker, men när jag gjorde ul inför ev abort fick jag icke se fostret. De ville inte att det skulle påverka beslutet.

Jävla märkligt att hävda att man aldrig ska ha barn,skyddar man sig inte då?
Tror hennes beslut är ganska splittrat, beror nog mycket på hennes känslor för stunden.

Vi vet alla hur gravida kvinnor svänger i humöret...
Citera
2014-05-22, 00:18
Medlem
elizadeaths avatar
Självklart kom hon inte iväg - hon var hemma med panik & åt glass istället.
Citera
2014-05-22, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Självklart kom hon inte iväg - hon var hemma med panik & åt glass istället.

Självklart. Tur att hon har "en vän" som ska försöka skyffla dit henne idag då.
Och hon är ju så "farlig" också att personalen måste ha larm när de träffar henne...

"jag känner mig ganska lugn och inte så utåtagerande.
Personalen har fått gå två och två när dom träffat mig men idag ändrades reglerna. Nu får jag träffa dom som vanligt igen fast dom har säkerhetslarm på sig. Jag ska be min kontaktman följa med mig till Arildsgatan imorgon. Och be honom hjälpa mig med att ta mig in till Kvinnokliniken."

Gudars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in