Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-20, 22:37
Medlem
Idén ligger rätt i tiden, tror inte det blir några problem för SvP att komma in i framtida val.
Citera
2014-05-20, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prq
Givetvis kommer SvP inte ta sig in i parlamenten. Dummaste frågan jag hört, det är inte ens ett seriöst parti.

Vill dock fråga vad andra anser eftersom Svp är ett fint och bra parti
Citera
2014-05-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prq
Givetvis kommer SvP inte ta sig in i parlamenten. Dummaste frågan jag hört, det är inte ens ett seriöst parti.
I sinom tid. Vissa behöver bara en starkare väckarklocka än andra. Sverigedemokraterna behöver bara göra några ytterligare korkade uttalanden för att deras nationalistiska sympatisörer ska överge dem och övergå till SvP. Dessutom lär mångkulturen avskräcka fler så fort den når dagens sossefästen och överklassarnas innerstäder.
Citera
2014-05-21, 05:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chittagong
Undrar också om det är realistiskt att Svp kan komma in i riksdagen i framtiden?
Det beror nog väldigt mycket på hur det går i valet nu i höst och partiets arbete och tillväxt de kommande åren. Omöjligt är det naturligtvis inte, däremot väldigt svårt. En bättre analys kan nog göras först efter valet 2014. Partiet får extremt mycket massmedialt fokus just nu och det känns som att Svenskarnas parti nämns i princip varje dag i medierna. Exakt hur mycket sådant påverkar är svårt att svara på.

Men visst, herregud. Att ta sig in i riksdagen är ju ingen omöjlighet, men det är ju heller inte slutmålet.
Citera
2014-05-21, 08:59
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
I sinom tid. Vissa behöver bara en starkare väckarklocka än andra. Sverigedemokraterna behöver bara göra några ytterligare korkade uttalanden för att deras nationalistiska sympatisörer ska överge dem och övergå till SvP. Dessutom lär mångkulturen avskräcka fler så fort den når dagens sossefästen och överklassarnas innerstäder.
Det finns dock en risk att SvP avradikaliseras om en massa före detta sverigedemokrater går in i partiet, därför är det bra att realisten.se och tidningen framåt finns samt att man diskuterar politik internt.
Citera
2014-05-21, 09:28
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Jag undrar hur många medlemmar Svp har och undrar annars varför det verkar vara hemligt hur många?

Om du läser lite längre bak i tråden så hittar du svaret.

"Det är en uppgift som vi som parti av princip inte går ut med.
Framförallt för att värna medlemmarnas integritet genom att undvika diskussioner om var medlemmar bor, var större koncentrationer medlemmar finns och vilka som kan vara medlemmar."

https://www.flashback.org/p48552220#p48552220

Men jag kan säga att när det är dags att skicka ut brev eller tidningar till alla medlemmar så önskar jag nästan att vi var tillbaka i NSF där det var under 1000 medlemmar iaf.
Citera
2014-05-21, 09:31
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Undrar också om det är realistiskt att Svp kan komma in i riksdagen i framtiden?

Ja, det är en realistisk möjlighet. Hade vi inte ansett det så hade vi aldrig engagerat oss i partiet.
Riksdagsplatser blir nog inte verklighet efter valet 2018 men 2022 skulle jag kunna satsa en slant på faktiskt.
Citera
2014-05-21, 09:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
SMR har också fattat grejen, SvP är de enda nationalister i hela världen som står på NWO:s sida i Ukrainakonflikten.
Skamligt, pinsamt och förbannat idiotiskt.

Fast då anses väl inte Putin vara med i NWO?
Citera
2014-05-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
SMR har också fattat grejen, SvP är de enda nationalister i hela världen som står på NWO:s sida i Ukrainakonflikten.
Skamligt, pinsamt och förbannat idiotiskt.

Den katolska skandinavistiska sekten NU står också på NWO-revolutionens sida. I övrigt så verkar den nationalistiska världen vara enad mot NWO-revolutionen i Ukraina. Det hela handlar nu nog mest om att några figurer har alldeles för stora egon, och för liten integritet, för att kunna erkänna att de hade fel och ta avstånd från skiten.

Citat:
Fast då anses väl inte Putin vara med i NWO?

Nej, Putin är naturligtvis inte med i NWO. Han och Ryssland är NWO:s största fiende och hinder i världen idag, enligt NWO.
Senast redigerad av RexNemorensis 2014-05-21 kl. 09:56.
Citera
2014-05-21, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Nej, Putin är naturligtvis inte med i NWO. Han och Ryssland är NWO:s största fiende och hinder i världen idag, enligt NWO.

Fast å andra sidan, varför stödja en totalitär ledare som Putin? Jag anser att ingen människa som stödjer en diktator som Putin har någon direkt trovärdighet som person
Senast redigerad av Chittagong 2014-05-21 kl. 10:08.
Citera
2014-05-21, 10:08
Medlem
Citat:
Fast å andra sidan, varför stödja en totalitär ledare som Putin?

Varför stödja regimer som Iran och Syrien? För att det gynnar oss. Hur svårt kan det vara att fatta? Om man inte fattar dessa enkla samband så är man ju helt slut i huvudet. NWO och judarna är vår främsta och farligaste fiende. Denna fiende har förstört vårt land, förstör Europa och fasar ut våra folk. Putin-Ryssland utgör ett hinder för denna fiendes globala framfart. Ryssland utgör en motvikt som försvagar denna fiende. Ryssland utgör i dagsläget och inom överskådlig framtid inte på något sätt ett hot mot oss.
Citera
2014-05-21, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Varför stödja regimer som Iran och Syrien? För att det gynnar oss. Hur svårt kan det vara att fatta? Om man inte fattar dessa enkla samband så är man ju helt slut i huvudet. NWO och judarna är vår främsta och farligaste fiende. Denna fiende har förstört vårt land, förstör Europa och fasar ut våra folk. Putin-Ryssland utgör ett hinder för denna fiendes globala framfart. Ryssland utgör en motvikt som försvagar denna fiende. Ryssland utgör i dagsläget och inom överskådlig framtid inte på något sätt ett hot mot oss.

Jag tycker självklart att det är viktigt med demokrati var den än finns i världen, jag är dock ingen extremnationalist som enbart bryr mig om Sverige. För mig är också Assad en avskyvärd diktatorisk massmördare!!
Senast redigerad av Chittagong 2014-05-21 kl. 10:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in