Citat:
Här har du SD:s realpolitik: http://www.nationell.nu/2014/05/15/film-judisk-organisation-tar-stallning-for-sd/Nu måste man titta på deras realpolitik, inte snöa in på ideologi och teoretiska texter.
SvP:s politik i praktiken, genom sitt Ukraina-spektakel blir ett stöd åt en utvidgning av EU.
Jag är en pragmatisk antisemit, jag ser nationalismen som ett verktyg för att tygla juden.
Egentligen så är det en onödig ideologi som inte behövt finnas om vi inte hade haft en judisk världsdominans.
Lite som vänsterns proletariatets diktatur, efter revolutionen när vi slängt ut judarna så uppstår det utopiska idealsamhället automagiskt.
SvP:s politik i praktiken, genom sitt Ukraina-spektakel blir ett stöd åt en utvidgning av EU.
Jag är en pragmatisk antisemit, jag ser nationalismen som ett verktyg för att tygla juden.
Egentligen så är det en onödig ideologi som inte behövt finnas om vi inte hade haft en judisk världsdominans.
Lite som vänsterns proletariatets diktatur, efter revolutionen när vi slängt ut judarna så uppstår det utopiska idealsamhället automagiskt.

Svenskarnas parti är det enda parti idag som överhuvudtaget vill slänga ut judarna och andra främmande minoriteter i landet. SD har däremot alltid varit tydliga med att de inte ser några problem med judisk dominans över Sverige eller andra vita länder. Till saken hör givetvis att flera av deras högsta företrädare också är fanatiska judar och att deras nästa partiledare förmodligen blir en judinna som såklart också är liberal och sionist. (Vad annars?)
SvP förespråkar ett fritt Sverige som bebos och styrs av just svenskar, men om man själv är icke-svensk och tycker att nationalismen egentligen är en "onödig ideologi" så förstår jag att man kan ha problem att acceptera det.
Och det är lite det intryck jag får av dig, lite som Muhammed Omar eller Ahmed Rami, en judemedveten (eller påstått åtminstone) icke-nationalistisk främling som gör reklam för öppen svenskhet och trivialiserar rasfrågan. Och det har ju ingenting med pragmatism att göra utan om att du har ett egenintresse av att pusha för rasrelativism och kulturnationalism.
En annan möjlighet är förstås att du helt enkelt sett din chans att "haka på" mer vältaliga skribenter för att driva din egen icke-nationalistiska agenda, fast med hjälp av deras argument. Det är lite oklart.
Citat:
Fånigt, naivt, korkat, felaktigt och direkt förljuget. Vad fan är det du sitter och säger egentligen?
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-05-20 kl. 17:51.
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-05-20 kl. 17:51.