Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-20, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Nu måste man titta på deras realpolitik, inte snöa in på ideologi och teoretiska texter.

SvP:s politik i praktiken, genom sitt Ukraina-spektakel blir ett stöd åt en utvidgning av EU.
Jag är en pragmatisk antisemit, jag ser nationalismen som ett verktyg för att tygla juden.
Egentligen så är det en onödig ideologi som inte behövt finnas om vi inte hade haft en judisk världsdominans.
Lite som vänsterns proletariatets diktatur, efter revolutionen när vi slängt ut judarna så uppstår det utopiska idealsamhället automagiskt.
Här har du SD:s realpolitik: http://www.nationell.nu/2014/05/15/film-judisk-organisation-tar-stallning-for-sd/

Svenskarnas parti är det enda parti idag som överhuvudtaget vill slänga ut judarna och andra främmande minoriteter i landet. SD har däremot alltid varit tydliga med att de inte ser några problem med judisk dominans över Sverige eller andra vita länder. Till saken hör givetvis att flera av deras högsta företrädare också är fanatiska judar och att deras nästa partiledare förmodligen blir en judinna som såklart också är liberal och sionist. (Vad annars?)

SvP förespråkar ett fritt Sverige som bebos och styrs av just svenskar, men om man själv är icke-svensk och tycker att nationalismen egentligen är en "onödig ideologi" så förstår jag att man kan ha problem att acceptera det.

Och det är lite det intryck jag får av dig, lite som Muhammed Omar eller Ahmed Rami, en judemedveten (eller påstått åtminstone) icke-nationalistisk främling som gör reklam för öppen svenskhet och trivialiserar rasfrågan. Och det har ju ingenting med pragmatism att göra utan om att du har ett egenintresse av att pusha för rasrelativism och kulturnationalism.

En annan möjlighet är förstås att du helt enkelt sett din chans att "haka på" mer vältaliga skribenter för att driva din egen icke-nationalistiska agenda, fast med hjälp av deras argument. Det är lite oklart.

Citat:
Lite som vänsterns proletariatets diktatur, efter revolutionen när vi slängt ut judarna så uppstår det utopiska idealsamhället automagiskt.
Fånigt, naivt, korkat, felaktigt och direkt förljuget. Vad fan är det du sitter och säger egentligen?
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-05-20 kl. 17:51.
Citera
2014-05-20, 17:54
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Här har du SD:s realpolitik: http://www.nationell.nu/2014/05/15/film-judisk-organisation-tar-stallning-for-sd/

Svenskarnas parti är det enda parti idag som överhuvudtaget vill slänga ut judarna och andra främmande minoriteter i landet. SD har däremot alltid varit tydliga med att de inte ser några problem med judisk dominans över Sverige eller andra vita länder. Till saken hör givetvis att flera av deras högsta företrädare också är fanatiska judar och att deras nästa partiledare förmodligen blir en judinna som såklart också är liberal och sionist. (Vad annars?)

SvP förespråkar ett fritt Sverige som bebos och styrs av just svenskar, men om man själv är icke-svensk och tycker att nationalismen egentligen är en "onödig ideologi" så förstår jag att man kan ha problem att acceptera det.

Och det är lite det intryck jag får av dig, lite som Muhammed Omar eller Ahmed Rami, en judemedveten (eller påstått åtminstone) icke-nationalistisk främling som gör reklam för öppen svenskhet och trivialiserar rasfrågan. Och det har ju ingenting med pragmatism att göra utan om att du har ett egenintresse av att pusha för rasrelativism och kulturnationalism.

Du är helt jävla dum i huvudet.
Jag talar om att judefrågan står över allt annat, förstår man inte den så kan man inte heller vara nationalist.
Judefrågan står överst, alltid.
Med det i minnet så kan man knappast bli imponerad av den judiska statskuppen i Ukraina, det är liksom en termometer över hur mycket en person har förstått.

SvP går just nu fett bort då de inte förstår judefrågan. De är därmed ej heller nationalister.
De tror på allvar att judarna styr välden via Ryssland, eller något liknande flummigt oförståeligt.
Citera
2014-05-20, 18:15
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Jag talar om att judefrågan står över allt annat, förstår man inte den så kan man inte heller vara nationalist.
Med det i minnet så kan man knappast bli imponerad av den judiska statskuppen i Ukraina, det är liksom en termometer över hur mycket en person har förstått.

SvP går just nu fett bort då de inte förstår judefrågan. De är därmed ej heller nationalister.
De tror på allvar att judarna styr välden via Ryssland, eller något liknande flummigt oförståeligt.
Så om alla judar dör eller försvinner så försvinner också nationalismen, eftersom det inte finns någon judefråga kvar? Känns väldigt konstigt att nationalism skulle vara beroende av judarnas existens..
Citera
2014-05-20, 18:34
Bannlyst
Citat:
Okej.

Citat:
Ändå pushar du för öppet judebejakande partier som Front National och SD, varav särskilt det sistnämnda är öppna med att de tror på judisk dominans över Sverige och väst, då kan man ju fråga sig vad fan det är du håller på med egentligen. Förstår du det själv?

För övrigt har du nog missförstått nationalismens grund, vi är framför allt för vårt eget folk, det är vår drivkraft, inte vår aversion och fientlighet mot andra destruktiva folk. Varför du har missförstått detta centrala är väldigt konstigt, men det mesta pekar väl på att du själv inte känner dig riktigt svensk av olika skäl och därför har svårt att arbeta för en folkgemenskap som du vet att du inte tillhör.

Citat:
Som sagt, varför har du då flera gånger suttit och pushat för öppet sionistiska och pro-judiska organisationer? Har du dubbla personligheter? Nej, det handlar givetvis om att du struntar blankt i hur judebejakande dessa organisationer är så länge de håller med dig i en specifik fråga. Och det är väldigt tydligt.

Citat:
Men SD som är öppet med sina många judiska samarbeten och som har judar i toppositioner i partiet, som förnekar svenskarnas rätt till Sverige och som menar att en neger kan bli lika svensk som jag, de går bra? Blir inte dubbeltänket jobbigt ibland? Du struntar ju blankt i både judiskt inflytande och nationalism, du verkar ju mest ogilla SvP och gilla Ryssland.

Du förstår ingen judefråga, du förstår inte nationalismens väsen och du tycks i allmänhet inte ha förstått någonting alls. Du bara tycker en massa, drar felaktiga slutsatser, är allmänt oärlig och klarar inte av att backa upp dina tidigare inlägg.

Du är ju helt samhällsfarlig som försöker omformulera begreppet nationalism till att innefatta rasrelativistiska och sionistiska icke-nationalister samtidigt som du vill exkludera antisionistiska etnonationalister för att de inte håller med dig i en specifik fråga. Det är det lömskaste jag har skådat på mycket länge.
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-05-20 kl. 18:53.
Citera
2014-05-20, 19:21
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakafonisk
Du förstår ingen judefråga
Du är beviset varför svenska nationalister är de mest korkade i världen.

Judefrågan är det viktigaste, förstår man inte den så fungerar inte heller nationalism.
Se bara hur korkade SvP och Svoboda är som istället är duktiga idioter åt juden.

Så är det, fattar du inte det så är du en antinationalistisk fiende till Europas folk.

Du hänger upp dig på fel saker i mitt resonemang och är helt inlåst i infantila dogmer som florerar runt i nationella kretsar.
Jag hoppas att ni snart vaknar upp ur er jävla psykos
Citera
2014-05-20, 19:32
Bannlyst
Citat:
Du är beviset varför svenska nationalister är de mest korkade i världen.

Judefrågan är det viktigaste, förstår man inte den så fungerar inte heller nationalism.
Se bara hur korkade SvP och Svoboda är som istället är duktiga idioter åt juden.

Så är det, fattar du inte det så är du en antinationalistisk fiende till Europas folk.

Du hänger upp dig på fel saker i mitt resonemang och är helt inlåst i infantila dogmer som florerar runt i nationella kretsar.
Jag hoppas att ni snart vaknar upp ur er jävla psykos
Det är åtminstone bra att du erkänner att du själv inte är någon svensk nationalist. Det var liksom en av mina huvudteser som jag ville få fram för att förklara ditt märkliga beteende och din rasrelativism. För övrigt får du gärna fortsätta gapa om du känner för det, precis som du gärna får fortsätta intala dig själv att du är en av de upplysta och en av få som på allvar har förstått judefrågans innersta kärna. Trots allt så anser ju precis alla människor att de är smartare, klokare och mer begåvade än genomsnittet. Det ligger i sakens natur.
Senast redigerad av Kakafonisk 2014-05-20 kl. 19:42.
Citera
2014-05-20, 20:57
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Var min första tanke också. Det är helt sjukt att journalister och kommunister rings in i sverige som nån slags opartiska experter i sådana här egentligen juridiska frågor.

Eller egentligen är det ju bara kulturmarxismen "in motion". Kommunistiska åsikter lyfts upp som nån slags vetenskaplig praxis. Inte idioti - ondska. baggebo har rätt när han skriver att de vet vad det gör.

Det är intressant att den nya journalistiska angreppsmetoden tydligen är att det nu är "en kränkning i sig" att det överhuvudtaget finns nationalister. Det är hur journalister ökar hetsen mot nationalister. Vi har också sett hur det förts fram påståenden om att det är hets mot folkgrupp bara att vara nationalister. Helt klart har man skruvat upp tempot inför valet. Kan bara se två tänkbara mål med detta. Dels hoppas man nog driva vänsterextremister att attackera nationalister och dels vill man nog mer långsiktigt arbeta för ett förbud av all nationalism.

Tror det är viktigt att inte fastna i en fälla där man bara konstaterar att det är idiotiskt. Det kan man liksom tycka men de vet vad de gör. Spelar ingen som helst roll om deras resonemang inte håller ihop logiskt om de ändå får som de vill.
Karin Petterson är ett sådant exempel på en journalist som medvetet ljuger och är falsk av politiska skäl. Vi har sett under ett bra tag nu hur de förbereder för ett samhällsklimat där nationalism för vita folk ska förbjudas. Vi ser hur våldsorganisationerna länge frontat med mantrat att oavsett vad du gör så är det alltid självförsvar att använda våld mot vita nationalister, och att "fascism är inte en åsikt, det är ett brott".

I praktiken håller alla dessa journalister och politiker med, de har tydligt visat sina totalitära ambitioner, och det där radioprogrammet går i samma led. Åsa Linderborg har ju nu också ett bra tag agiterat för våld mot nationalister. Dessa personer vet att nationalister aldrig initierar våld mot andra, de vet att marxisterna initierar allt våld, men de ljuger för att bygga upp en uppfattning hos den stora massan som läser deras propagandatidningar att nationalister är det mest hemska avskyvärda du kan vara, och att det är rätt, gott, det är demokratiskt att med alla tillgängliga medel stoppa dem, med våld från terroristorganisationer eller med lagens våld. De är mycket medvetna om vad de håller på med, och arbetar målmedvetet för att lura massan till att acceptera och helst välkomna en mer totalitär stat som endast tillåter "demokrater" att ha politiskt inflytande och överhuvudtaget synas och yttra sig(det är en kränkning och brott att vara vit nationalist).

I praktiken har denna praxis länge rått, och det har varit enkelt att förutse att den dagen vita nationalister börjar få nämnvärt stöd så kommer de att försöka att med lagens våld eller andra medel(sanktionerade terrorister a'la AFA/RF) stoppa det, för det var ända från början tänkt att endast "demokrater(=anti-vita)" skulle få väljas in i parlament. Detta är makten av idag. Totalitär. Tillåter endast åsikter och politik som har som mål och verkan att vita ska bli maktlösa minoriteter i sina egna länder, och journalisterna, all etablerad(=av makten godkänd) media är en del av detta, nej, den viktigaste delen, den främsta delen av detta.
Citera
2014-05-20, 21:23
Medlem
Deliberatelys avatar
När Stefan Löfven och Ibrahim Baylan skriver såhär:
http://unvis.it/www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/skola/article18920389.ab

Så ljuger de medvetet, Löfven som öppet samarbetat med expo, eller Tomas Mattson, som öppet samarbetar med researchgruppen och betonar dess godhet. De förnekar sig inte ens: "Skolan ska ge våra barn kunskap, och har en central roll i att utbilda demokratiska medborgare. Den ska stå upp mot alla former av diskriminering och hat, och skapa en miljö där alla barn känner sig välkomna och trygga." De skriver att: "Självklart ska skolor kunna bjuda in till debatt och politisk information utan att för den skulle vara tvungen att bjuda in antidemokrater. ". Expo ses som demokrater, researchgruppen ses som demokrater, AFA ses som demokrater, RF ses som demokrater. Nationalister får inte finnas offentligt, för det innebär otrygghet och är en kränkning, ett brott. Deras åsikter är ett brott. De berättar öppet att "vi måste göra skillnad på yttrandefrihet, och att vita nationalister ska få yttra sig".
Citera
2014-05-20, 22:06
Bannlyst
Jag undrar hur många medlemmar Svp har och undrar annars varför det verkar vara hemligt hur många?
Citera
2014-05-20, 22:11
Bannlyst
Undrar också om det är realistiskt att Svp kan komma in i riksdagen i framtiden?
Citera
2014-05-20, 22:27
Bannlyst
Givetvis kommer SvP inte ta sig in i parlamenten. Dummaste frågan jag hört, det är inte ens ett seriöst parti.
Citera
2014-05-20, 22:31
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prq
Givetvis kommer SvP inte ta sig in i parlamenten. Dummaste frågan jag hört, det är inte ens ett seriöst parti.

Är i allra högsta grad ett seriöst parti. Om vi lyckas ta oss in i parlamentet eller inte är inte det viktigaste sålänge vår politik når ut till folket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in