2014-05-20, 16:05
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pf0llz0r
En Uhkapian Serpent och Life Link på hundarna gör stor skillnad och borde inte påverka din dps jättemycket (kan ju bara rolla 6.5% på cc istället för dina 9.5%)
Ja dock måste den ha +Fetich %dmg, så det gäller att den rollar bra direkt, för annars kommer jag göra förlite dmg. Kan bli svårt.

AUGHILD'S Chest ska jag försöka göra med Int,Vitality,Life% och 3 sockets. Och så ska jag då skippa RoRG, och försöka fixa en "THE TALL MAN'S FINGER" istället!
Citera
2014-05-20, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Ja dock måste den ha +Fetich %dmg, så det gäller att den rollar bra direkt, för annars kommer jag göra förlite dmg. Kan bli svårt.

AUGHILD'S Chest ska jag försöka göra med Int,Vitality,Life% och 3 sockets. Och så ska jag då skippa RoRG, och försöka fixa en "THE TALL MAN'S FINGER" istället!

Ska du byta till Fetish Army då?

Nu har du massa +Fetish Army men använder inte skillen.
Citera
2014-05-20, 16:30
Medlem
PicCoLini30s avatar
När släpper blizzard nästan expansion till diablo3? jag hörde något om sommaren 2016 kan de stämma?
Citera
2014-05-20, 16:35
Medlem
Citat:

Jag körde också %fetish army dmg förut men läste sedan lite här och där på forum att den bara scalear med fetish army och inte fetish zycophants, sen dog jag med min wd då jag dillade i telefon och märkte inte att jag stod i två molten så det är skitsamma nu

Tall mans finger verkar sjukt imba, har en polare som crittar 40-50 miljoner med den hunden och han har knappt nå physical dmg%
Citera
2014-05-20, 17:38
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Ska du byta till Fetish Army då?

Nu har du massa +Fetish Army men använder inte skillen.

Citat:
Ursprungligen postat av Babil
Jag körde också %fetish army dmg förut men läste sedan lite här och där på forum att den bara scalear med fetish army och inte fetish zycophants, sen dog jag med min wd då jag dillade i telefon och märkte inte att jag stod i två molten så det är skitsamma nu

Tall mans finger verkar sjukt imba, har en polare som crittar 40-50 miljoner med den hunden och han har knappt nå physical dmg%
Physical dmg scalear för Fetish zycophants, och vad jag har märkt så gör även %fetish army dmg det.
Minna Fetish zycophants, crittar 30+ miljoner nu i slam-dance + 5 healt globes buff. Utan buff 10-11milj.
Gargantuen crittar 150milj nu med full buff och ca 50milj utan.

Edit: %fetish army dmg ökar INTE skadan för Fetish zycophants läste jag nu. Är endast %physical dmg. Så då har jag två items jag kan öka min tuffness på istället eller öka Gargaunten skadan så han crittar 200milj, vad hade ni gjort?

Edit2: Elelr så ökar min dmg på zombie dogs så när jag sen väl får "Tall Mans Finger" så komemr hunden både ha ökad skada som bara den genom %phys+%zombie dog dmg.
Senast redigerad av Fladdermask 2014-05-20 kl. 17:51.
Citera
2014-05-20, 17:42
Medlem
Pf0llz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Va? Uhkapian serpent kan rolla 10% crit.

Visst fan, va hemsidan som visa fel då
Citera
2014-05-20, 17:51
Medlem
Citat:
Physical dmg scalear för Fetish zycophants, och vad jag har märkt så gör även %fetish army dmg det.
Minna Fetish zycophants, crittar 30+ miljoner nu i slam-dance + 5 healt globes buff. Utan buff 10-11milj.
Gargantuen crittar 150milj nu med full buff och ca 50milj utan.

Edit: %fetish army dmg ökar INTE skadan för Fetish zycophants läste jag nu. Är endast %physical dmg. Så då har jag två items jag kan öka min tuffness på istället eller öka Gargaunten skadan så han crittar 200milj, vad hade ni gjort?

Jo att physicaldmg% scalear är jag med på

Tycker inte gargantuan dmg% känns så värt då han redan slår svinhårt och att man ändå inte kan ha han uppe hela tiden, stör mig också på gargantuans AI då han ibland idlar och ofta jagar skitmobs istället för att slå på det man faktiskt vill. Satsa på toughness, låter ju som att det är det du behöver för att högre torments så
Citera
2014-05-20, 18:26
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babil
Jo att physicaldmg% scalear är jag med på

Tycker inte gargantuan dmg% känns så värt då han redan slår svinhårt och att man ändå inte kan ha han uppe hela tiden, stör mig också på gargantuans AI då han ibland idlar och ofta jagar skitmobs istället för att slå på det man faktiskt vill. Satsa på toughness, låter ju som att det är det du behöver för att högre torments så
Ja han är ju fan IQ befriad 50% av gångerna, springer iväg mot vita mobs utanför kartan istället för att gå på riftgardien ect, så ja blir nog toughness, och sen hoppas på Tall mans Finger.
Citera
2014-05-20, 20:38
Medlem
tyses avatar
min wd slår inte hårt och just nu är jag mer en irriterande jävel som tar längre tid på mig med trash mobs än resten av gänget har på riftbossen solo. Men det börjar ta sig. fick fullt zuni innan, nåja med set reduce ringen då.

Blir nog lite mer spel snart då det faktiskt börjar bli roligt igen.
Citera
2014-05-20, 22:02
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Stolten-2571/hero/2834605

stackar fire resitance med OWE så har cirka 1000 all res

Cindercoat skulle jag försöka lägga mina Shards på om jag var dig, dels för att få mer Fire-buff samt dra ner kostnaden på skills som kostar Fire..
Första jag tänker på..
Citera
2014-05-20, 22:39
Medlem
Någon som kan kommentera min build och ge mig lite råd på grejer jag som crusader bör jaga ner?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/iGenocide-2260/hero/39342388

Förövrigt, är det bara jag som känner att Crusadern är bland den tråkigaste classen i spelet? Tänker då på deras abilities, de har inga riktiga "sköna" spells som man bara älskar att spamma hela tiden.
Citera
2014-05-20, 23:10
Medlem
Jag behöver hjälp med vad jag bör rerolla på två sköldar jag hittade idag. En Hellskull och en Eberli Charo. Länkar bild nedan, är det någon klok som har förslag på vad som kan rerollas och till vad så berätta gärna!

Hellskull och Eberli Charo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in