Citat:
Vad gäller sexlusten så var den så gott som obefintlig innan..
Vet inte när exakt jag började märka skillnad, det kom lite efterhand som mina värden började stabilisera sig efter lite mer än ett halvår. Bygger lättare nu, speciellt de första veckorna efter injektion då min återhämtning är suverän! Innan var jag för trött för att finna motivationen och om jag gick till gymmet fick jag inte ut så mkt av det..gick knappt att bygga muskler då utan jag var rätt smal och fett la sig på magen o höfterna mest
Vet inte när exakt jag började märka skillnad, det kom lite efterhand som mina värden började stabilisera sig efter lite mer än ett halvår. Bygger lättare nu, speciellt de första veckorna efter injektion då min återhämtning är suverän! Innan var jag för trött för att finna motivationen och om jag gick till gymmet fick jag inte ut så mkt av det..gick knappt att bygga muskler då utan jag var rätt smal och fett la sig på magen o höfterna mest
Intressant låter precis som mig! Jag har totalt avsaknad av sexlust. Den kom aldrig ens igång när jag var i tonåren?! Så har aldrig funnits där, så något är sjukt galet! Musklerna finns inte heller, får som du, skittrött, försökt tvinga mig börja träna och motivationen finns inte där men har gjort det ändå men jag blir sjukt trött bara och ger ingenting!
Smal är jag också, kan typ inte gå upp i vikt och lägga på mig? Och går jag upp i vikt är det endast fett. Jag är smal och nästan underviktig (?), väger runt 65kg bara på mina nästan 190cm, trots jag äter ganska mkt... Dock har jag typ 16-17% (uppskattningsvis) fett och aldrig haft magrutor lol..
Endast fett som för dig magen/höften typ, trots smal i övrigt, pinnsmala armar/ben..
Så jag lär ju lida av en brist?
Dock skulle jag tro att jag alltid haft en brist om det var så att jag inte fått skägg? Har ju lite skägg, men inte speciellt tätbehårat, har dock rätt tjockt vanligt hår och har ju hår litegrann på kroppen osv.. Så kan ju inte vara helt avstängt, för då hade jag inte fått skägg/hår på kroppen eller?
Om det inte är testosteronet som är lågt vet jag fan inte vad det annars kan vara, några idéer?
Bör nämnas att jag inte känner något, är likgiltig som en zombie.. Omöjligt att gråta/va ledsen..glad osv..