Citat:
Ursprungligen postat av
Bryggmaestarn
Jag var som dig innan jag började träna för en hel del år sedan nu, fettet satte sig på magen/midjan bara
men jag började träna och trots att mina testosteronvärden antagligen var väldigt låga så lyckades jag sakta men säkert bygga upp mig lite. Men den största skillnaden blev när jag började med Nebido, då lyckades jag till och med bygga en del muskler och snabbt gick det i början, folk såg verkligen skillnad. Nu har jag testovärde runt 25-30
Vad hade du för testovärde innan då?
För jag menar det är ju lite fult om du får testo så att du ligger på 25-30? Och jag inte får testo på 15, trots att jag har i stort sett alla problem man kan ha. Bukfett (?), UTEBLIVEN sexlust (aldrig kommit igång), osv.. Om jag då ligger på 15, så borde jag också få komma upp på 25-30.. Även om du låg på typ 10 innan och nu ligger på 25-30, så är väl dina 25-30 mkt bättre än mina 15?
Så lite dåligt det är med intervallet.. Ifall man får testo tills man är över det lägre normala som jag är på liksom.. Om du fattar hur jag menar?
Vad hade du för värde innan testo/nebido?
Vad hade du för problem? Hade du noll sexlust? Svårt att bygga muskler? Eller vilka symptom?
PS. Jag är såhär | | nära på att fixa testo på egen hand nu. Jag ska seriöst säga att jag ska ha nebido på nästa möte. Får jag inte det så tänker jag säga att jag tänker börja kura, för nu skiter jag it, jag har inget att förlora på det, mitt liv suger som det är i alla fall med alla dessa problem!
Gör det ont att ta nebido, alltså sprutan, efter sprutan osv?