Citat:
Tack för era svar; (aldrig skrivit på forum innan så jag vet inte hur man citerar flera i ett inlägg*)
Okej så trt/ersättningsdoss är 40-125m mg i veckan, där 125 då ska motsvara det högsta värdet i nnmol skalan där 30 är 'max'? som läkarna förhåller sig till?
så med andra ord om 250 testo-e/c e5-7d är 5-6 gånger högre är 'normalt/nebido' men normalt är alltifrån 9 nnml till 30 nnml? cirka hur mycket skulle det ge i värdena på ett test? 50-150 nnml?!
Och 250 e5-7d är lågdos (och om man inte går av i tid för vad en vanlig kur är så är det alltså att man 'cruisar'?
jag har precis som TS en otillräcklig egenproduktion och har inte känt mig levande; tänker mig detta långsiktigt, får såklart inget utskrivet vilket jag varit väldigt ledsen över (känslosamma symtom kopplade till låg-t kanske
)
Det som låter som bra med nebido är att man tydligen bara behöver injecera varje 2-3 månader, men det fungerar alltså inte så om man ska 'cruisa' på Testo-e/c då? det går bara med e5-7d? Jag tänker dels på om man skulle resa bort någonstans, ska man ha med sig allt i resväskan, tänker på om man inte kan få tag på hjälp dit man ska eller det är kontroll på flygplatser eller vad det nu kan vara.
Jag har alldeles för höga värden (13-16 nnml) för att få någon laglig behandling så då är mitt ända alternativ att cruisa om jag förstått det rätt? När jag tittar runt på exempelvis en av shopparna som ska vara bland de bästa just nu så ser jag att nebidon är 'slut'? är det för att den är så eftertraktad eller är det för att det är så dålig efterfrågan så produktionen inte går igång igen förrän lagret är slut?
för att gå tillbaka till trådens rubrik?
biverkningarna på 250 T-e/c e5-7d är att egenproduktionen stängs ner och testiklarna krymper+sterilitet; och detta går alltså att kontra genom att använda Hcg?
i övrigt behöver man gå och kolla vilka värden hos läkare/vårdcentral - hur ofta?
Angående östrogen/Bt, är detta något problem på nebido? eller testo e/c 250 e5-7d?
Om det är det lägger man bara till östroblock till 'cruisen' då?
Jag är 27 år, 19% bf och tränat i cirka 10 år.
I övrigt, är det bara att sätta igång?
PS. hur vet man vilken styrka nebido ligger på? för om det ska vara aktuellt med det så måste det vara motsvarande en optimal produktion för att det ska vara lönt i mitt (och säkert många andras fall). ds.
Tack för alla svar och hjälp ni är hur grymma som helst!
Okej så trt/ersättningsdoss är 40-125m mg i veckan, där 125 då ska motsvara det högsta värdet i nnmol skalan där 30 är 'max'? som läkarna förhåller sig till?
så med andra ord om 250 testo-e/c e5-7d är 5-6 gånger högre är 'normalt/nebido' men normalt är alltifrån 9 nnml till 30 nnml? cirka hur mycket skulle det ge i värdena på ett test? 50-150 nnml?!
Och 250 e5-7d är lågdos (och om man inte går av i tid för vad en vanlig kur är så är det alltså att man 'cruisar'?
jag har precis som TS en otillräcklig egenproduktion och har inte känt mig levande; tänker mig detta långsiktigt, får såklart inget utskrivet vilket jag varit väldigt ledsen över (känslosamma symtom kopplade till låg-t kanske
)Det som låter som bra med nebido är att man tydligen bara behöver injecera varje 2-3 månader, men det fungerar alltså inte så om man ska 'cruisa' på Testo-e/c då? det går bara med e5-7d? Jag tänker dels på om man skulle resa bort någonstans, ska man ha med sig allt i resväskan, tänker på om man inte kan få tag på hjälp dit man ska eller det är kontroll på flygplatser eller vad det nu kan vara.
Jag har alldeles för höga värden (13-16 nnml) för att få någon laglig behandling så då är mitt ända alternativ att cruisa om jag förstått det rätt? När jag tittar runt på exempelvis en av shopparna som ska vara bland de bästa just nu så ser jag att nebidon är 'slut'? är det för att den är så eftertraktad eller är det för att det är så dålig efterfrågan så produktionen inte går igång igen förrän lagret är slut?
för att gå tillbaka till trådens rubrik?
biverkningarna på 250 T-e/c e5-7d är att egenproduktionen stängs ner och testiklarna krymper+sterilitet; och detta går alltså att kontra genom att använda Hcg?
i övrigt behöver man gå och kolla vilka värden hos läkare/vårdcentral - hur ofta?
Angående östrogen/Bt, är detta något problem på nebido? eller testo e/c 250 e5-7d?
Om det är det lägger man bara till östroblock till 'cruisen' då?
Jag är 27 år, 19% bf och tränat i cirka 10 år.
I övrigt, är det bara att sätta igång?
PS. hur vet man vilken styrka nebido ligger på? för om det ska vara aktuellt med det så måste det vara motsvarande en optimal produktion för att det ska vara lönt i mitt (och säkert många andras fall). ds.
Tack för alla svar och hjälp ni är hur grymma som helst!
Ja, du kan få tråkiga biverkningar redan på 200mg ew, även om det är osannolikt. Det är dock inte bara dos, utan även hur lång tid du ligger på. Blanda inte ihop nmol/l med mg. Ditt syfte är att bygga muskler och klara dig med få biverkningar? Då hade jag kört korta kurer istället. 2 kurer per år, 6-8v med testo propp och något annat prepp i verksamma doser istället med enkel pct på clomid+nolva. Du får ut mer av det och vilar upp kroppen mellan kurerna. Nebido gör ingen skillnad om du redan har ok tillverkning, och lågdos under lång tid får du bara ut så mycket av.
Senast redigerad av HeadOfBoo 2015-01-06 kl. 08:43.
Senast redigerad av HeadOfBoo 2015-01-06 kl. 08:43.