Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Fast det känns ju lite väl hårt.
Alltså, jag är den första att erkänna att jag ju inte vet någonting om dom, i likhet med nästan alla andra. Jag är inte ens speciellt intresserad, men jag reagerade också på det där som någon sa, att först så han han/dom ju snackat ganska mycket om vad han och Karro har gjort, alla resor dom varit på, osv. osv, och sen är det helt tyst, och han säger "Men vem ska jag ligga med..." i nåt avsnitt.
Men, med det sagt, så talar ju hennes twitterflöde ett ganska tydligt språk, och det ligger helt i linje med hur Soran beskrivit henne när dom har pratat om henne.
Citat:
Jag tror att det var så att hon blev gravid och vägrade göra abort och han lämnade.
Jag tror ingenting. Jag tycker det är helt ointressant att tro något om det. Det kan ju precis likaväl vara så att hon inte alls är gravid, eller om hon är gravid, att Soran inte är den "skyldiga".
Citat:
Men här finns det två vägar.
Det finns väl 100-tals olika vägar iofs...
Citat:
Ja, då har han sjunkit som en jävla sten i mina ögon.
Jag placerar inte Soran på någon piedestal eller position som han kan sjunka ifrån. Som sagt, vi har ju ingen jävla aning om vad som gäller i deras förhållande, och jag tycker det är ganska sjukt att ens försöka värdera andras förhållanden eller handlingar.
Utifrån den information vi har, typ ingen alls, så ska du/ni döma människor som har ett helt liv med erfarenheter som gjort dom till dom är, erfarenheter som ni inte vet någonting om...