2014-05-18, 09:25
Medlem
Ronilles avatar
Om man tolkar det rätt så låter det ju onekligen som de inte skyddat sig under en längre tid. Kanske inte så konstigt med två vuxna, längre förhållande, förlovade, att det finns tanke på barn?

Jag tror ingen är så jävla dum att man blir gravid för att hålla fast någon med en graviditet. Inte med den stabiliteten de ändå tycks haft. Med tanke på Sorans absoluta tystnad kring det här så känns det som om han dragit.

Klart at hon är käckt, vem hade inte varit det i den situationen? Ensam medan X:et utmålas som ett helgon i medierna.
Citera
2014-05-18, 10:52
Medlem
siisters avatar
Kommer på Avpixlat inom kort verkar det som

Citat:
https://mobile.twitter.com/Avpixlat/status/467627801328504832
@Kapolain Vi har några frågor till dig inför en planerad artikel. Bra om du kunde mejla oss på info[snabel-a]avpixlat.info. Tack!
Citera
2014-05-18, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Men än så länge tycker jag inte att det verkar som att hon lurat till sig en graviditet. Men vi får väl se.

Nej jag vet inte. Jag tyckte bara det verkade som att hon "pratade" (twittrade) om den där graviditeten väldigt länge, och det kändes nästan som att hon bara ville att media skulle haka på...men som sagt, jag har ingen aning.

Citat:
Varför det? Folk pratar ju med magen, spelar musik och allt vad det är. Är rätt normalt det där om man känner nån samhörighet med ungen där i.

Det är någon film där dom pratar om "your inner voice..." men jag kommer inte på vilken det är nu. Allt som är normalt att göra är ju inte normalt att twittra om, på samma sätt som att allt man gör med människor som står en nära inte med automatik är okej att göra med _alla_ människor.
Senast redigerad av AndersJoh 2014-05-18 kl. 11:51.
Citera
2014-05-18, 11:40
Medlem
Citat:
Kommer på Avpixlat inom kort verkar det som

Så mycket av en attention whore lär hon knappast vara.
Citera
2014-05-18, 11:47
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Det är någon film där dom pratar om "your inner voice..." men jag kommer inte på vilken det är nu. Allt som är normalt att göra är ju inte normalt att twittra om, på samma sätt som att allt man gör med människor som står en nära, inte med automatik betyder att man kan göra med _alla_ människor.

Okej. Men du har väldigt låga krav på vad du anser vara osunt tycker jag

Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
Så mycket av en attention whore lär hon knappast vara.

Nej, men tänkte mer att dom skriver nog om det oavsett
Citera
2014-05-18, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Fast det känns ju lite väl hårt.

Alltså, jag är den första att erkänna att jag ju inte vet någonting om dom, i likhet med nästan alla andra. Jag är inte ens speciellt intresserad, men jag reagerade också på det där som någon sa, att först så han han/dom ju snackat ganska mycket om vad han och Karro har gjort, alla resor dom varit på, osv. osv, och sen är det helt tyst, och han säger "Men vem ska jag ligga med..." i nåt avsnitt.

Men, med det sagt, så talar ju hennes twitterflöde ett ganska tydligt språk, och det ligger helt i linje med hur Soran beskrivit henne när dom har pratat om henne.

Citat:
Jag tror att det var så att hon blev gravid och vägrade göra abort och han lämnade.

Jag tror ingenting. Jag tycker det är helt ointressant att tro något om det. Det kan ju precis likaväl vara så att hon inte alls är gravid, eller om hon är gravid, att Soran inte är den "skyldiga".

Citat:
Men här finns det två vägar.

Det finns väl 100-tals olika vägar iofs...

Citat:
Ja, då har han sjunkit som en jävla sten i mina ögon.

Jag placerar inte Soran på någon piedestal eller position som han kan sjunka ifrån. Som sagt, vi har ju ingen jävla aning om vad som gäller i deras förhållande, och jag tycker det är ganska sjukt att ens försöka värdera andras förhållanden eller handlingar.

Utifrån den information vi har, typ ingen alls, så ska du/ni döma människor som har ett helt liv med erfarenheter som gjort dom till dom är, erfarenheter som ni inte vet någonting om...
Citera
2014-05-18, 12:35
Medlem
siisters avatar

Hur tycker du ditt sista inlägg går ihop med det du suttit och skvallrat om i dina första inlägg?
Citera
2014-05-19, 17:02
Medlem
fr0ids avatar
Soran går offentligt ut med att han ska bli pappa på Twitter
https://twitter.com/Soranismail/status/468405255756324864
Citera
2014-05-19, 17:04
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0id
Soran går offentligt ut med att han ska bli pappa på Twitter
https://twitter.com/Soranismail/status/468405255756324864

Citat:
Det stämmer att jag ska bli pappa samt att jag och den blivande mamman har separerat. I detta tar jag mitt fulla ansvar. >

<Jag kommer inte vidare kommentera detta eftersom jag inte kommenterar någon del av mitt privatliv offentligt. Jag ber er respektera detta.

Hoppsan hejsan. Jag undrade länge hur sant detta rykte var egentligen. Hoppas han inte stack för att han skulle få en unge.
Citera
2014-05-19, 19:31
Medlem
King Pins avatar
Efter att ha läst tweetsen så framgår det rätt tydligt att han är ett riktigt fittigt svin.
Citera
2014-05-19, 20:27
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Hoppsan hejsan. Jag undrade länge hur sant detta rykte var egentligen. Hoppas han inte stack för att han skulle få en unge.

Tja. Han är ju PK-kändis.

Han har väl insett att han därmed kan få ligga med vilka PK-brudar som hellst.
Ungefär som Julius Assange.
Citera
2014-05-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines

Undrar om han stack för att det var fel kön på ungen.... Då kan han inte roffa åt sig av hemgiften.......
Man skaffar inte barn i ett försök att rädda förhållandet. Den som blir mest lidande är barnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in