2014-05-16, 10:20
Medlem
Hej! jag letar efter en låt som typ går "there's a lion in the dog, come take my hand" och är en ambient låt. Jag tror att jag hörde den i en chillmix på youtube men hur mycket jag än letar kan jag inte hitta den igen, det är mycket möjligt att texten går annorlunda men det är så det låter som hon säger
tack på förhand!

EDIT: som på beställning så kommer låten när jag lyssnar på nån mix av MrSuicideSheep
https://www.youtube.com/watch?v=zmMJP1KgLzs&index=6&list=PL75C7F02E0C4EA3E 0 om någon är intresserad så var det den på 19:50 jag letade efter
Senast redigerad av Lordleto 2014-05-16 kl. 10:45.
Citera
2014-05-16, 15:41
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enhetsmicke
KsT Beats - Beat 101 - Fireworks
om du inte redan hittat den
https://www.youtube.com/watch?v=j6HxXT6rZao

Tack, jag hade råkat se att det förstås fanns överst i kommentarerna, men tack ändå.
Citera
2014-05-16, 17:53
Medlem
Andersson93s avatar
Hej! Jag eftersöker en låt som jag inte så mycket om. Det jag dock vet är att det är först en tjej som sjunger något i stil med "Take me" eller liknande. Sen efter hon säger det är det en trumpet eller saxofon som spelas i låten. Jag tror att låten är ganska ny. Den spelas på radion ganska ofta men har aldrig hört vad den heter.
Citera
2014-05-16, 18:27
Medlem
Kasperskys avatar
Låt 1 jag söker:

" ... That i can feel "

... Kan vara "protect" men är inte säker. Någon som vet?

Låt 2: " just a meaning time, just a meaning time "
Citera
2014-05-16, 18:40
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Hej! Jag eftersöker en låt som jag inte så mycket om. Det jag dock vet är att det är först en tjej som sjunger något i stil med "Take me" eller liknande. Sen efter hon säger det är det en trumpet eller saxofon som spelas i låten. Jag tror att låten är ganska ny. Den spelas på radion ganska ofta men har aldrig hört vad den heter.
Strunt i detta. Jag hittade den.

Om någon är intresserad så heter låten Klingade - Jubel
Citera
2014-05-16, 18:42
Avslutad
Citat:
Klingande - Jubel, förmodligen.

EDIT: Du hittade låten själv såg jag.
Citera
2014-05-16, 22:20
Medlem
archeons avatar
Söker en 90 tals låt som jag nästan kan namnet på. En tjej som sjunger och musikvideon är svartvit och filmad på New yorks gator

Den heter ******* Love Song

Kan inte hitta det första ordet, någon känner säkert igen den
Citera
2014-05-16, 22:44
Medlem
Letar efter en låt som är från 2000-talet tror jag som har två stycken rödhåriga kvinnor som sångare, kommer inte riktigt ihåg hur dem såg ut men tror dem var tvillingar. Håller på att bli galen!

Tacksam för svar!
Citera
2014-05-16, 23:58
Medlem
Sadegpowers avatar
Kanske nåt med Tegan & Sara?

Citat:
Ursprungligen postat av helpmehelpu
Letar efter en låt som är från 2000-talet tror jag som har två stycken rödhåriga kvinnor som sångare, kommer inte riktigt ihåg hur dem såg ut men tror dem var tvillingar. Håller på att bli galen!

Tacksam för svar!
Citera
2014-05-17, 00:31
Medlem
Citat:
Strunt i detta. Jag hittade den.

Om någon är intresserad så heter låten Klingade - Jubel
Bara ca: 1000 pers som frågat efter samma låt innan dig.
Citera
2014-05-17, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glazeh
Någon som vet låten som kommer som reklam på spotify? går typ youve got text message samsungs sms singal

Den heter: U Got a Message - Magic Trix
Citera
2014-05-17, 16:00
Medlem
Nu har jag åkt på gamla minnen av en låt jag knappt kommer ihåg, Och som många kanske vet kan de ligga och gnaga så in i fan. Så jag behöver er hjälp! Så jag kommer knappt ihåg nånting av låten, Men i musikvideon var det ett par killar i svarta masker som rånar nån butik. Dom åker i en skåpbil om jag ej minns fel. Den är från ungefär 2003 skulle jag gissa på, Den är svensk men sjunger på engelska. Nån som vet?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in