2014-05-15, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Between April 1st and April 30th 2014 you will receive a PDF with your E-vouchers via e-mail with additional information concerning:

Your transport
Your Accommodation: Hotel or DreamVille
Your Tomorrowland Pass(es)

Between May 1st and May 31st you will receive your flight tickets via e-mail.

Jaja fattar ingenting då jag suger på engelska men det blir nog bra
Citera
2014-05-15, 19:18
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Här kommer min lista! gillar techno deep House, tech house snuskigt mycket men vet inte vilka mer jag vågar mig på att se känner till de flesta men är rädd att bli besvike,Några tips som oftats är garanterad succé ?

Stora Highlights!: Diplo Dillon Francis Pleasurekraft, tube & berger, Hot Since 82, Pryda. Pretty Lights, Netsky.

Fredag:
- Armin Van Buuren
- Eric Prydz
- Dillon Francis
- Diplo
- Skrillex
- Kryder
- Tom Staar

Lördag:
- Sunnery James & Ryan Marciano
- Netsky
- Pretty Lights
- Marc Benjamin
- Dannic
- DubVision
- Audien
- Sick Individuals
- Pleasurekraft

Söndag:
- Fedde Le Grand
- Hot Since 82
- Ida Engberg
- The Magician
- Tube & Berger
Senast redigerad av Mattias.Petersen 2014-05-15 kl. 19:22.
Citera
2014-05-15, 21:30
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Här kommer min lista! gillar techno deep House, tech house snuskigt mycket men vet inte vilka mer jag vågar mig på att se känner till de flesta men är rädd att bli besvike,Några tips som oftats är garanterad succé ?

Du gillar techno, tech-house osv men har typ endast bara med Ida Engberg och Pleasurekraft på din lista!?? Du frågar om tips som aldrig sviker!? Då ska du få några här:

Absoluta måsten som samtliga garanterar total succé: Carl Cox, Green Velvet, Chris Liebing, Marco Bailey, Richie Hawtin, Adam Beyer och Sven Väth..

Dessa är enligt mig absoluta måsten!! Speciellt de 5 första!!
Citera
2014-05-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Låter bara äckligt!

Inte mer äckligt än att du har "träningsverk" i käken dagen efter då du biter ihop hela tiden.
Citera
2014-05-15, 22:21
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Du gillar techno, tech-house osv men har typ endast bara med Ida Engberg och Pleasurekraft på din lista!?? Du frågar om tips som aldrig sviker!? Då ska du få några här:

Absoluta måsten som samtliga garanterar total succé: Carl Cox, Green Velvet, Chris Liebing, Marco Bailey, Richie Hawtin, Adam Beyer och Sven Väth..

Dessa är enligt mig absoluta måsten!! Speciellt de 5 första!!
Jag vet rolling men blirnlite väl segt ibland att nöta en hel dag därav har jag valt ut några jag lyssnar otroligt mycket på i vanligs fall samt viljat se ett tag. därav är det mycket commerc house i listan. Men som sagt letar efter ett få antal som är najs vilket du skrev.
Edit missa inte tube & berger + Hot since 82
Formulera mig jävligt dåligt i första inlägget med. skulle tillägga att jag lyssnar pp allt men ville ha mer techno tech house deep house (indie dance Nu-Disco) tips
Senast redigerad av Mattias.Petersen 2014-05-15 kl. 22:27.
Citera
2014-05-15, 22:54
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
Jag vet rolling men blirnlite väl segt ibland att nöta en hel dag därav har jag valt ut några jag lyssnar otroligt mycket på i vanligs fall samt viljat se ett tag. därav är det mycket commerc house i listan. Men som sagt letar efter ett få antal som är najs vilket du skrev.
Edit missa inte tube & berger + Hot since 82
Formulera mig jävligt dåligt i första inlägget med. skulle tillägga att jag lyssnar pp allt men ville ha mer techno tech house deep house (indie dance Nu-Disco) tips

Ska försöka se tube & berger om jag får tid... Men som du kanske såg så är mitt schema lite väl pressat redan Kommer bli så jävla mkt kaooz, men det är gött ändå tycker jag, att fara runt som ett skatknull mellan alla scener o försöka hinna med alla grymma akter man vill se !

Men förstår inte riktigt vad du menar med att de blir segt att nöta en hel dag.. Menar du tech!? Håller inte med isf, tech är ju som gjort för att stå och nöta ! Ställ dig längst fram vid högtalarna när Marco Bailey drar igång så lovar jag att du inte kommer tycka det är segt !!
Citera
2014-05-15, 23:04
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Sen till en annan sak.. Jag och tjejen sitter och funderar på hur man ska ta sig ner i år. Vi funderar på o bila ner, så sjukt smidigt och blir jävligt billigt också om man är 4 som delar på resan. Dock har vi varken bil eller någon att dela den med..

Så om det är någon mer än vi som funderar i samma banor och behöver passagerare så tveka inte att hojta till !! Kan tilläggas att vi är hyffsat rutinerade TML-rävar, jag har gjort 2 och hon 1.

Vi är fruktansvärt trevliga och liberala i det mesta... Men har ni tänkt spela Guetta, DV&LM och Aoki på stereon ner så kan ni leta annat sällskap hahaha
Citera
2014-05-15, 23:42
Medlem
Ichtudirwehs avatar
Citat:
Sen till en annan sak.. Jag och tjejen sitter och funderar på hur man ska ta sig ner i år. Vi funderar på o bila ner, så sjukt smidigt och blir jävligt billigt också om man är 4 som delar på resan. Dock har vi varken bil eller någon att dela den med..

Så om det är någon mer än vi som funderar i samma banor och behöver passagerare så tveka inte att hojta till !! Kan tilläggas att vi är hyffsat rutinerade TML-rävar, jag har gjort 2 och hon 1.

Vi är fruktansvärt trevliga och liberala i det mesta... Men har ni tänkt spela Guetta, DV&LM och Aoki på stereon ner så kan ni leta annat sällskap hahaha

Fel vecka!! Annars hade bil och sällskap kunnat lösas eller åtminstone sällskap
Citera
2014-05-16, 06:17
Medlem
Mattias.Petersens avatar
Citat:

Hehe åker också bil mden är tyvärr fullt i bilen.
Men angående att det blir segt vet jag inte varför jag kännerså. men det finns säkert grymma akter som har riktigt bra drag
Skall dock kolla upö lite noggrannare i detta så man kan skapa sig en bild.
Och ja såg att ditt schema var rätt packat gillar att sätta upp några få måsten sen stannar man där det är göttig musik. Valde tyvärr bort cox mot infected förra året, känner att det var ett stort misstag
Citera
2014-05-16, 10:37
Medlem
Själv åker man ned med bussen!
Blir att supa bort hela resan ned, och sova bort den hem!
Citera
2014-05-16, 19:26
Medlem
Gaah, helvete vilken ångest lördagen blir..

-hardwell
-alesso
-hardwell & tiesto
-tiesto
-don diablo
-dvbbs
-bassnectar
-sandro silva
-blasterjaxx
-sander van doorn
-laidback luke
-above and beoynd