2014-05-15, 11:51
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
2 set items och säkert 6 legendarys i första t3 rift idag Kul med buff!

Fint att det går bra för vissa, uppe i 3 legendaries på 5 timmar.
Citera
2014-05-15, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men va i helvete får jag en satans jävla legendary flail för när man spelar som barb? blir så jävla trött jävla kuk smart loot my ass.. kul när man har slösat tid på torment 4 och bossen droppar sånt skit jag varken kan använda eller sälja på AH om det nu fanns och tjäna en hacka åtminstone..

Det är fortfarande RNG. Det finns fortfarande en liten chans att få annan loot. Vilket är bra, jag har gearat upp alla mina andra chars till decent gear trots att jag bara spelat på Barb och DH. Jag kommer aldrig förstå varför folk gråter hela tiden, dom har själva valt att spela Diablo 3. De som vet vad Diablo är.. Det är en grind, det är ett evighetsspel som kommer att mörda ditt sinne tusen gånger om innan du hittar det du vill ha.
Citera
2014-05-15, 12:06
Medlem
Har de fixat Unity buggen än?
Citera
2014-05-15, 12:11
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Har de fixat Unity buggen än?

Beror på vad du menar, men om du har kollat patch notes: http://us.battle.net/d3/en/blog/14138344/?cid=social_20140513_23823474#general

Citat:
Pride's Fall
Bug Fix: Fixed an issue causing the Pride's Fall buff to persist indefinitely while a Unity was also equipped
Citera
2014-05-15, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Beror på vad du menar, men om du har kollat patch notes: http://us.battle.net/d3/en/blog/14138344/?cid=social_20140513_23823474#general
Syftade på permanent 50% mindre skada ifall man har unity på sig själv och på medjälparen samt unika itemet som gör han odödlig.
Citera
2014-05-15, 12:18
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Syftade på permanent 50% mindre skada ifall man har unity på sig själv och på medjälparen samt unika itemet som gör han odödlig.

Ah, kände inte till den buggen.
Citera
2014-05-15, 12:20
Medlem
Moffins avatar
Citat:

Vad jag har hört så är det inte en bugg utan är menat att vara så. Idiotiskt hur som helst.
Citera
2014-05-15, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Vad jag har hört så är det inte en bugg utan är menat att vara så. Idiotiskt hur som helst.
Fattar inte hur Blizzard tänker där. Det är på tok för starkt för ett item på din karaktär.

Om man t.ex. jämför med en "bug" de fixade för barbs.
Citat:
Bug Fix: Fixed an issue that allowed Earthquakes caused by this set to generate Fury via the Earthen Might passive
Antar att det är bättre än att nerfa lut socks + eq kombon. Men återigen förstår jag inte hur Blizzard tänkte här.
Ok om de hade nerfat pga att det var för starkt men att säga att det där är en bug men inte unity buggen är ju bara efterblivet.
Citera
2014-05-15, 13:17
Bannlyst
Citat:

Det är ingen bugg. Det har varit så sedan launch. Dom hade nog fixat det om det var en bugg.
Citera
2014-05-15, 13:23
Medlem
Finns det något/några vettiga rift it forward communities/klaner på EU och vad krävs för att joina?
Citera
2014-05-15, 13:46
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hamster
Finns det något/några vettiga rift it forward communities/klaner på EU och vad krävs för att joina?

Finns Rift it Forward, det som krävs är att du öppnar rift igen efter riftbossen och inte bara leechar som en hora.
Citera
2014-05-15, 13:47
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Fattar inte hur Blizzard tänker där. Det är på tok för starkt för ett item på din karaktär.

Om man t.ex. jämför med en "bug" de fixade för barbs.

Antar att det är bättre än att nerfa lut socks + eq kombon. Men återigen förstår jag inte hur Blizzard tänkte här.
Ok om de hade nerfat pga att det var för starkt men att säga att det där är en bug men inte unity buggen är ju bara efterblivet.

Ett item är det ju inte, det är 3.

Sen om det är OP eller inte kan väl diskuteras, men eftersom att det är något som är möjligt för alla klasser så anser inte jag att det är någon större fara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in