Citat:
Ursprungligen postat av
TomJonas
Bibeln.
Åh, jag ska också läsa Bibeln en vacker dag. Det var säkert 10 år sedan jag försökte, eller om det var Nya Testamentet jag läste då. Det började med en massa namn och vem som var son till vem, jag tröttnade snabbt. Men då var jag i högstadieåldern, tiderna har förändrats. Nu skulle jag säkert uppskatta Bibeln mer.
(beröm för att du har George Formby på avataren!)
----------
Just nu läser jag
Det, Stephen Kings tegelsten. Jag har avancerat förbi de 140 sidor jag läste innan jag gav upp för ett par år sedan. Då tyckte jag att den var för trögstartad, nu fattar jag inte vad det var för fel på mig. Den är allt annat än trögstartad, snarare fängslande från första stund.