2014-05-13, 17:50
Medlem
Autoziones avatar
Meh, vilken tråkig update. Zentorno ser ut som ett rivjärn bakifrån, Massacro är likadan som Rapid GT och Exemplar, Thrust är hemsk och Huntley S är precis som Bentleys kommande SUV apful. Inga nya klädval fick vi heller, bara några ihopslängda kostymer och dessutom enbart för männen.

Det börjar dessutom bli löjligt att heists inte har kommit ut än, det har för i helvete gått 7, nästan 8 månader sedan de släppte GTA Online och heists var verkligen en av deras USP:s som de pushade på stenhårt. Skulle vara kul att se statistik på hur många som spelar nu i jämförelse med en månad efter launch.
Citera
2014-05-13, 18:31
Medlem
xiderlemon94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Meh, vilken tråkig update. Zentorno ser ut som ett rivjärn bakifrån, Massacro är likadan som Rapid GT och Exemplar, Thrust är hemsk och Huntley S är precis som Bentleys kommande SUV apful. Inga nya klädval fick vi heller, bara några ihopslängda kostymer och dessutom enbart för männen.

Det börjar dessutom bli löjligt att heists inte har kommit ut än, det har för i helvete gått 7, nästan 8 månader sedan de släppte GTA Online och heists var verkligen en av deras USP:s som de pushade på stenhårt. Skulle vara kul att se statistik på hur många som spelar nu i jämförelse med en månad efter launch.
5 nya "contact" missions finns också vet dock inte vad dem heter
Citera
2014-05-13, 19:00
Medlem
Sheriffen i Ryds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiderlemon94
5 nya "contact" missions finns också vet dock inte vad dem heter

Är 8st enligt rockstar.

GTA Today
Artificial Scarcity
Crime Scenester
Hit ‘Em Up
Master Data
Handle with Care
On the List
Denial of Service

Ej spelbara än dock. "These new Jobs will be available to play later today (we will update this post with links to the Jobs at the Social Club site once they're up)"
Citera
2014-05-13, 19:05
Medlem
Usch det blev dyrt detta. har bränt nästan 8mill på 2 gubbar nu.. nya hus, bilar etc..
blir att köra "Rooftop Rumble" igen..
Citera
2014-05-13, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sheriffen i Ryd
Är 8st enligt rockstar.

GTA Today
Artificial Scarcity
Crime Scenester
Hit ‘Em Up
Master Data
Handle with Care
On the List
Denial of Service

Ej spelbara än dock. "These new Jobs will be available to play later today (we will update this post with links to the Jobs at the Social Club site once they're up)"

Tack för infon,nya missions välkomnas!
Senast redigerad av Mousetrap 2014-05-13 kl. 19:09.
Citera
2014-05-13, 19:11
Medlem
Kan man köpa lägenheter och garage som funnits hela tiden nu när man kan äga två fastigheter samtidigt? Varför hittar jag inte dom nya kläderna i affären?
Citera
2014-05-13, 19:23
Medlem
wemas avatar
Varför inte släppa något vettigt istället för massa nya bilar, kläder och skit?
Jag blev lite sugen att spela GTAO igen. Men jag avstår. Det har ju fan inte hänt någonting sen release.
Citera
2014-05-13, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Varför inte släppa något vettigt istället för massa nya bilar, kläder och skit?
Jag blev lite sugen att spela GTAO igen. Men jag avstår. Det har ju fan inte hänt någonting sen release.
Rockstar släpper saker som kostar mycket fiktiva pengar (GTA $) för att folk ska spendera riktiga pengar.
Någon annan tolkning går väl knappt för sig. Jag vill inte använda ordet girighet då GTA V (i sin helhet) givit mig mycket glädje och många roliga timmar men när det gäller Online-delen så lyser de kommersiella krafterna igenom.
Senast redigerad av Kaymano 2014-05-13 kl. 19:40.
Citera
2014-05-13, 19:36
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Rockstar släpper saker som kostar mycket fiktiva pengar (GTA $) för att folk ska spendera riktiga pengar.
Någon annan tolkning går väl knappt för sig.

Jo, klart det är så.
Citera
2014-05-13, 19:38
Medlem
fingercuffss avatar
HAHA seriöst, har inte Heists kommit ÄN??

La ner GTA när jag fick hem ps4an, dvs i slutet av november. Blev lite sugen på att dra igång xboxet igen men vad i helvete.
Citera
2014-05-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Jo, klart det är så.
Jupp. Finns det någon hemsida som visar hur många som lirar GTA V Online? Vore intressant att se om andelen växer eller sjunker.
Citera
2014-05-13, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Jupp. Finns det någon hemsida som visar hur många som lirar GTA V Online? Vore intressant att se om andelen växer eller sjunker.

Varför, spela eller skit i det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in