2014-05-13, 17:11
Medlem
puckots avatar
Jag är i allafall den typen av kille som alltid har föredragit små naturliga tuttar, framför stora eller silikon tuttar. Så om det står mellan sillisar och små tuttar, så vinner dom små tuttarna alla dagar i veckan för mig. Så länge dom är hyfsat fasta och inte allt för hängiga, typ kärringtuttar.

Sen inte sagt att även jag kan uppskatta ett par stora rejäla tuttar eller sillisar. Fast det beror väl på tuttarna, som med allt annat. Så länge dom ser bra ut och är snygga, så spelar det inte så himla stor roll och så länge dom fortfarande ser hyfsat naturliga ut och att man inte går till överdrift så att säg, så kan det väl fungera.

Men jag ser det absolut inte som ett måste och tycker väl egentligen att en tjej i första hand ska vara nöjda som dom är, och inte skaffa sillisar bara för att eller för att tillfredställa oss killar. Särskilt med tanke på att bröstoperationer kan innebära vissa risker ibland, så man bör ju ta sig en funderare om det verkligen är värt det.

Men det är inte heller så att, om jag hade en flickvän och om hon nu ville skaffa sillisar, att jag skulle hindra henne, det är ju hennes val och hennes kropp. Det enda är kanske att jag skulle tycka att det var lite tråkigt, om hon nu tidigare hade haft väldigt sexiga små tuttar, eftersom jag som sagt föredrar det. Även om tuttarna skulle se bra ut efter operationen, så skulle jag nog endå sakna dom lite trots allt. Möjligen skulle jag avråda henne och säga min åsikt, men i slutändan är det ju hennes val.
Citera
2014-05-13, 17:28
Medlem
snailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumma
Så länge de är proportionerliga och passar ihop på kroppen. 600cc /E/F kupa på en kvinna som väger 45kg är inte jättesnyggt. Vilket är felet som många glamourmodeller gör, de gör förstora. Samt gör att de får enorma ryggproblem.

Är ca. 158cm lång och väger runt 60kg hade väl inte tänkt att förstora mer än typ 1-2 storlekar och jag har 80B nu vilket känns för litet
Citera
2014-05-13, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SurfStar

Angående om killar gillar silikonbröst eller ej finns de såklart de som gillar de och de som inte gillar de, fast jag tycker oftast man hör att de inte gillar det. Men om en kille gillar dig på riktigt så bryr han sig nog inte allt för mycket om brösten.

Fast silikonbröst kan helt klart vara en dealbreaker.
Citera
2014-05-13, 17:48
Medlem
Drinkycrows avatar
Diss. Onödig grej, min tjej vill skaffa för hon tycker hon har små men de är ju fina ändå. En kompis som opererade tuttarna fick senare reda på att grejerna de använt inte får användas längre då de kan gå typ sönder närsomhelst. Hon gick tillbaka till kliniken och de sa att hon får betala för en ny operation för att få de ersatta eller borttagna. Så hon har sillisar som kan vara hälsofarliga och som hon inte har råd att plocka ur....

Dessutom kommer silikongrejen förhoppningsvis dö ut och då kommer du se ut som en idiot.
Citera
2014-05-13, 17:53
Medlem
ragingcows avatar
Tycker helt klart att du ska skaffa det där är ju skitsexigt.
Citera
2014-05-13, 17:53
Medlem
Det beror på hur du ser ut i övrigt och hur lyckad operationen är. Lyckas du få dem att se naturliga ut så är det ju nice men oproportionerligt stora bröst kan ju se bengt ut. Misslyckas operationen riskerar du att få fula bröst. Har personligen varit med om silikonbröst jag inte vetat om var sillisar förrän efteråt så är de bra gjorda kan det såklart vara nice. Har däremot varit med om taskigt gjorda sillisar också och det var inte lika nice, onaturligt hårda och synliga, fula ärr...

Föredrar såklart fina, äkta bröst men tar hellre sillisar framför ett par hängiga.
Citera
2014-05-13, 17:55
Medlem
MuscleSharks avatar
Ska du göra det så gör det för egen skull, inte någon annans.
Glöm inte att det finns en hel del risker med att ha silikon.
Min flickvän fick stora problem efter att hon fått in sina implantat.
Nära på att hon skulle fått permanenta men, men som tur va fattade läkaren exakt vad som behövde göras, så han fick göra om operationen och sätta in nya implantat. Hon sattes även på en antibiotika kur pga infektion som hon drog på sig.
Nu mår hon som tur är bra, och brösten ser jätte fina ut. Men det va inte långt ifrån att hon fått men för livet.

Som sagt så finns det stora risker, så det gäller att man är väl förberedd innan man bestämmer sig för detta.
Citera
2014-05-13, 17:56
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snailor
Är ca. 158cm lång och väger runt 60kg hade väl inte tänkt att förstora mer än typ 1-2 storlekar och jag har 80B nu vilket känns för litet

Som du ser i tråden är det gravt överskattat med sillisar och det finns faktiskt risker med det. Försök istället skaffa bättre självförtroende. Sen är det väl trevligare om nån gillar hur du är utan bröstinlägg?

För övrigt finns det nog en hel del som gillar din nuvarande storlek.
Citera
2014-05-13, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Tycker helt klart att du ska skaffa det där är ju skitsexigt.

Nej, det är jävligt osexigt.
Citera
2014-05-13, 18:04
Medlem
mussehahas avatar
disssssssss utan tvekan!
Citera
2014-05-13, 18:13
Medlem
Awa92s avatar
Så länge tjejen trivs med sina bröst så spelar det ingen roll för min del, det är ditt liv och ditt beslut!

Mvh
Citera
2014-05-13, 18:17
Bannlyst
Om dom är extremt hängiga så kan det vara hiss med silikon för att få snyggare form. Men att stoppa in silikon bara för att göra dom större är idiotiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in