Jag är i allafall den typen av kille som alltid har föredragit små naturliga tuttar, framför stora eller silikon tuttar. Så om det står mellan sillisar och små tuttar, så vinner dom små tuttarna alla dagar i veckan för mig. Så länge dom är hyfsat fasta och inte allt för hängiga, typ kärringtuttar.
Sen inte sagt att även jag kan uppskatta ett par stora rejäla tuttar eller sillisar. Fast det beror väl på tuttarna, som med allt annat. Så länge dom ser bra ut och är snygga, så spelar det inte så himla stor roll och så länge dom fortfarande ser hyfsat naturliga ut och att man inte går till överdrift så att säg, så kan det väl fungera.
Men jag ser det absolut inte som ett måste och tycker väl egentligen att en tjej i första hand ska vara nöjda som dom är, och inte skaffa sillisar bara för att eller för att tillfredställa oss killar. Särskilt med tanke på att bröstoperationer kan innebära vissa risker ibland, så man bör ju ta sig en funderare om det verkligen är värt det.
Men det är inte heller så att, om jag hade en flickvän och om hon nu ville skaffa sillisar, att jag skulle hindra henne, det är ju hennes val och hennes kropp. Det enda är kanske att jag skulle tycka att det var lite tråkigt, om hon nu tidigare hade haft väldigt sexiga små tuttar, eftersom jag som sagt föredrar det. Även om tuttarna skulle se bra ut efter operationen, så skulle jag nog endå sakna dom lite trots allt. Möjligen skulle jag avråda henne och säga min åsikt, men i slutändan är det ju hennes val.