Citat:
Ursprungligen postat av
ElGiganten
Jag kan räkna, det räcker i detta fall, att sortera folk efter religon stärker inte din sak.
Håll dig till matematiken så skall du se att det klarnar.
Vad svamlar du nu om, jag har inte sorterat folk efter religion
Citat:
CowboyBurt har inte skrivit något av detta, han kör copy-paste.
Det är inte 2 personer som gör detta, det är 2 bolag. Om du inte förstår skillnaden så är det inte mitt fel att du svamlar vidare.
Hade du något konkret att tillföra i ämnet?
Nu ljuger du, två gånger om dessutom, först påstår du att han fått informationen från Youtube och när jag beslår dig med den lögnen ljuger du om att han använt copy/paste, när han i själva verket översatt texten från Crime of zion.
Konkret kan man bara slå fast att det var en tursam affär för Lucky Larry som tack vare attacken fick möjlighet att smälla upp en ny skyskrapa på tomtmark som är hett eftertraktad, Ken Zakin som säkert vet mer om dylika investeringar än du och jag sade att:
Weighing in at $3.2 billion, the acquisition of the 99-year leasehold of the World Trade Center was the largest of the year. "Notwithstanding the emotional difficulty of celebrating anything related to the World Trade Center is the fact that upon completion of its acquisition by Larry Silverstein, it was clearly the deal of the year for the industry, and now more than ever, a deal of [a] lifetime for Silverstein" said Ken Zakin, managing director at Insignia/ESG.
Lucky Larry landade alltså kontrakt på väldigt eftertraktad tomtmark och slapp undan den dyra saneringen av tornen, Port Authority ansökte ju om tillstånd om kontrollerad demolering eftersom de ansåg det för dyrt att plocka ner byggnaderna plan för plan alternativt sanera dem, Lucky Larry behövde inget tillstånd för demolering, de demolerades iaf, bara två månader senare. Och inte nog med att byggnaderna demolerades utan tillstånd, Larry behövde inte betala en krona för rivningen utan tvärtom lyfte han försäkringspengar.
Den inställda frukosten känner vi redan till så den tar jag inte upp men nog är han en tursam jäkel den där Larry.