Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Det som är obegripligt för mig är att truthers konstant blir motbevisade på punkt efter punkt efter punkt men ändå fortsätter full fart framåt till nästa påhittade fakta/sanning/youtubeklipp som ett djävla lämmeltåg på LSD! Är det ingen som någonsin stannar upp och tänker att, Ahh nu har vi haft fel femtioelva gånger, varför skulle vi ha rätt den femtitolfte gången? Kan, jag säger bara 'kan' det vara så att det är den officiella versionen som är korrekt i alla väsentliga delar?
Ett litet exempel på hur lobotomerade foliehattarna här i tråden är.
Påståendet att Larry Silverstein skulle ha tjänat på detta faller ju redan från start.
Jag vet inte hur många gånger detta har varit uppe i tråden redan. Larry var inte ensam ägare av leasingkontraktet.
Det tar max 2 minuter att ta reda på följande.
In January 2001, Silverstein, via Silverstein Properties and Westfield America, made a $3.2 billion bid for the lease to the World Trade Center
Till skillnad från foliehattarnas påståenden så kan vem som helst kolla upp detta.
Jag väntar än idag, snart 13 år senare att jag skall få fakta presenterat som pekar på en konspiration. Lögner kommer varje dag, fakta har jag ännu inte sett.
Och visst jag kan vara "elak" i mina inlägg. Men att inte ta reda på vad som redan tagits upp i tråden är
höjden av oförskämdhet. Det finns en sökfunktion, använd den. Har ni något nytt att komma med lägg då fram detta. Om ni inte har något nytt att komma med, skriv inte i tråden.