2014-05-09, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Möjligt men jag har en släkting som tillbringar varje vinter där och har gjort så i många år. Han verkar iaf trivas.

Visst, fast nu regnar det ju inte så mycket under vintern jämfört med sommaren, och frågeställaren skulle ju dit under sommaren.
Citera
2014-05-09, 19:07
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Visst, fast nu regnar det ju inte så mycket under vintern jämfört med sommaren, och frågeställaren skulle ju dit under sommaren.

Pattaya kanske vore bättre då. Fast som jag ser det så har det där med regn mindre betydelse. Barer brukar ha tak.
Citera
2014-05-09, 19:19
Medlem
Citat:
Pattaya kanske vore bättre då. Fast som jag ser det så har det där med regn mindre betydelse. Barer brukar ha tak.

Betydligt färre barer i Hua Hin, betydligt mindre brudar, vilket väl kanske har betydelse med tanke på vilken tråd vi befinner oss i, betydligt mindre inomhusaktivteter (annat än aktiviteter i sängkammaren då) i Hua Hin, dessutom långt ifrån lika snygga brudar i HH som i Pattaya, i alla fall är det den upplevelsen jag fick under mina dygn i Hua Hin. Dock inte varit i Pattaya på nåt år nu, så brudarna där kan ju ha blivit fulare dom också :/
Citera
2014-05-13, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedrino
Hur är priserna och utbudet i Hua Hin?

Tänkte eventuellt sticka dit nu i sommar då just Hua Hin ska klara sig bra från regn.
Priserna är dyrare, framför allt vad gäller prostituerade och utbudet är sämre i Hua Hin. I övrigt en rätt mysig liten stad vid havet med good vibes.
Citera
2014-05-13, 03:02
Medlem
Fler som noterat att Thaidamerna ofta är lite dominanta i sängen? Ja, snackar alltså när man träffar någon 4 free s.a.s. och det är ömsesidigt.
En jag träffade ville att jag förutom fram även slickade henne bak som förspel, de andra två föredrog alltid att rida mig och gnida klitoris mot min kuk.
De är undergivna och kvinnligt exemplariska utåt men när de väl går igång så har de temperament
Senast redigerad av DiscopussyHunter 2014-05-13 kl. 03:06.
Citera
2014-05-14, 23:31
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
Fler som noterat att Thaidamerna ofta är lite dominanta i sängen? Ja, snackar alltså när man träffar någon 4 free s.a.s. och det är ömsesidigt.
En jag träffade ville att jag förutom fram även slickade henne bak som förspel, de andra två föredrog alltid att rida mig och gnida klitoris mot min kuk.
De är undergivna och kvinnligt exemplariska utåt men när de väl går igång så har de temperament

Jodå. Skenet bedrar.
Många män tror dom är "in charge", men det är ofta de som inte har speciellt omfattande erfarenhet.
Resten blir ganska krassa i sitt tänkande.

Men det kan också vara trevligt med en bestämd dam både i och utanför sängen.

/Antex
Citera
2014-05-15, 03:55
Medlem
Hej! Är det någon som har tips på var man kan hitta etablerade ställen (som finns kvar om man åker om ett halvår t.ex.) som är något dyrare men där man verkligen kan hitta tjejer i modellklass? Gärna i Bangkok! Gärna länkar eller prisexempel om ni testat själva.
Citera
2014-05-19, 14:23
Medlem
En kompis använde bkkxcort.net och var mycket nöjd. Verkar som om priserna varierar lite beroende på vem du vill ha. Jag har inte provat nån sån själv. Gillar själv NEP där utbudet är enormt. Knappt två veckor till, sen är jag där igen äntligen Rapport kommer väl som vanligt även om jag slarvat lite med det de sista resorna (inte mycket att skriva hem om).
Citera
2014-05-24, 03:52
Medlem
Wow, tack! Precis vad jag letade efter! När det gäller NEP, hur stor är risken att man drar med en ladyboy av misstag/fylla?
Citera
2014-05-24, 16:12
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaryOldman
Hej! Är det någon som har tips på var man kan hitta etablerade ställen (som finns kvar om man åker om ett halvår t.ex.) som är något dyrare men där man verkligen kan hitta tjejer i modellklass? Gärna i Bangkok! Gärna länkar eller prisexempel om ni testat själva.

Just Bangkok är att rekommendera i så fall. De snyggaste tjejerna drar ofta dit p.g.a. att de vet att det är där de kan tjäna bäst på förmögna thailändare och turister från Japan, Korea, väst m.m.
Undvik billigare ställen. Finns snygga där också men då får man leta mer. Det är de högklassiga ställena som gäller.
Finns snygga i Pattaya och Phuket också men en mindre andel. Det sistnämnda är bara för turister, i Pattis är de överlag äldre och därmed inte lika snygga. Agogo har iaf ett högre snitt, snyggare alltså än beerbar.
Bangkok alltså. Går bra att stanna där hela resan.
Citera
2014-05-24, 19:53
Bannlyst
Citat:
Just Bangkok är att rekommendera i så fall. De snyggaste tjejerna drar ofta dit p.g.a. att de vet att det är där de kan tjäna bäst på förmögna thailändare och turister från Japan, Korea, väst m.m.
Undvik billigare ställen. Finns snygga där också men då får man leta mer. Det är de högklassiga ställena som gäller.
Finns snygga i Pattaya och Phuket också men en mindre andel. Det sistnämnda är bara för turister, i Pattis är de överlag äldre och därmed inte lika snygga. Agogo har iaf ett högre snitt, snyggare alltså än beerbar.
Bangkok alltså. Går bra att stanna där hela resan.

Mja. man måste vara exremt kräsen (alt. blind) om man inte finner vackra damer på gogobarer i Pattaya. Men well, well, Bangkok är ju om möjligt ett ännu säkrare kort.
Senast redigerad av Dongfeng 2014-05-24 kl. 19:55.
Citera
2014-05-27, 16:09
Medlem
Nod2013s avatar
Jag skall ner till Bkk om 1 månad

Vart hittar jag de finaste brudarna?
Jag kommer tillbringa 4 dagar i bangkok
och jag vill inte ta flickorna till mitt hotell (reser inte ensam)
vill boka ett rum där man får ta med "horor" för några timmars kul med flickan och sen gå tillbaks till mitt vanliga hotell

Dr.Bj salon är det nått och rekommendera?

Finns det ställen där man går in, har sex betalar och knallar vidare?

nått som ni rekommenderar?
Senast redigerad av Nod2013 2014-05-27 kl. 16:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in