Citat:
Ursprungligen postat av
Mizunotpz
Haha! Kan du inte berätta lite mer ingående om den händelsen? Vad var dina första tankar och känslor sekunderna efter du insåg det?!

Kåt som man var gick jag in på en ST-bar på halvsunkiga Soi 6 i Pattaya, blev "uppraggad" av en tjej som såg skaplig ut så jag accepterade, annars brukar jag inte gilla när
dom "väljer" kund, det är ju det som är anledningen till att man pröjsar, att du som man väljer tjej och inte tvärtom.
Men som sagt såg hon skaplig ut så jag föreslog ett parti biljard, hon var trevlig så jag bjöd henne på 1 drink och beställde en till mig.
Efter 2 rundor biljard tyckte jag vi hade bekantat oss tillräckligt och hon var inte sen att tacka ja till att gå Upstairs
Klädde av oss och tog en dusch ihop, sedan förflyttade vi oss till sängen och hon började suga, dags att dra på gummit, fan jag hade glömt det hemma på rummet, nåväl, hon hade ju så jag tänkte att dom var ok.
Trädde pån och skred till verket, efter ca 3 - 4 min. tycker jag dock att det känns underligt på nåt vänster var på jag tar ut den och granskar den, då har den spruckit upp totalt och fanstyget sitter som en gummisnodd längst ner på skaftet, vad i helvete..!

Made in China/Thailand
De följande dagarna sved det när jag pissade och kliade också en del, vet i fan om det var hjärnspöken eller på riktigt för efter någon vecka kändes allt normalt igen och har inte känt av några konstigheter sedan dess, men fick iofs hästdoser av antibiotika av doktorn ett par veckor senare för att bota E-Coli bakterier i magen efter att ha pissat ur baken i 3 dagar och 3 nätter, rasat ihop och hamnat på akuten.