2014-05-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter

Ta med kondomer från Sverige för helsike, har juckat med en TH-kondom 1 gång och den sprack..

Haha! Kan du inte berätta lite mer ingående om den händelsen? Vad var dina första tankar och känslor sekunderna efter du insåg det?!
Citera
2014-05-02, 22:27
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mizunotpz
Haha! Kan du inte berätta lite mer ingående om den händelsen? Vad var dina första tankar och känslor sekunderna efter du insåg det?!

En del betalar faktiskt extra för att slippa använda kondom. Har läst några sådana inlägg här på fb också. Alla är vi olika.
Citera
2014-05-02, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
En del betalar faktiskt extra för att slippa använda kondom. Har läst några sådana inlägg här på fb också. Alla är vi olika.

Sant... Och vissa delar sitt ollon med ett rakblad i datorstolen framför sin webcam för skönhetens skull. Alla är vi olika...
Citera
2014-05-04, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mizunotpz

Kåt som man var gick jag in på en ST-bar på halvsunkiga Soi 6 i Pattaya, blev "uppraggad" av en tjej som såg skaplig ut så jag accepterade, annars brukar jag inte gilla när dom "väljer" kund, det är ju det som är anledningen till att man pröjsar, att du som man väljer tjej och inte tvärtom.
Men som sagt såg hon skaplig ut så jag föreslog ett parti biljard, hon var trevlig så jag bjöd henne på 1 drink och beställde en till mig.
Efter 2 rundor biljard tyckte jag vi hade bekantat oss tillräckligt och hon var inte sen att tacka ja till att gå Upstairs

Klädde av oss och tog en dusch ihop, sedan förflyttade vi oss till sängen och hon började suga, dags att dra på gummit, fan jag hade glömt det hemma på rummet, nåväl, hon hade ju så jag tänkte att dom var ok.
Trädde pån och skred till verket, efter ca 3 - 4 min. tycker jag dock att det känns underligt på nåt vänster var på jag tar ut den och granskar den, då har den spruckit upp totalt och fanstyget sitter som en gummisnodd längst ner på skaftet, vad i helvete..! Made in China/Thailand

De följande dagarna sved det när jag pissade och kliade också en del, vet i fan om det var hjärnspöken eller på riktigt för efter någon vecka kändes allt normalt igen och har inte känt av några konstigheter sedan dess, men fick iofs hästdoser av antibiotika av doktorn ett par veckor senare för att bota E-Coli bakterier i magen efter att ha pissat ur baken i 3 dagar och 3 nätter, rasat ihop och hamnat på akuten.
Citera
2014-05-09, 12:13
Medlem
pedrinos avatar
Hur är priserna och utbudet i Hua Hin?

Tänkte eventuellt sticka dit nu i sommar då just Hua Hin ska klara sig bra från regn.
Citera
2014-05-09, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedrino

Tänkte eventuellt sticka dit nu i sommar då just Hua Hin ska klara sig bra från regn.

Var där i December, finns ju lite barer med brudar, om det är "såna" brudar vet jag inte, men värst många var det inte, och inte så snygga...
Citera
2014-05-09, 14:22
Medlem
Citat:

Finns ett gäng barer på soi Bintabat och och området runt omkring,se här http://www.udonmap.com/udonthaniforum/hua-hin-points-of-interest-t28659.html

Sen finns det även massor med barer på soi 80,tog en longtime nu i Februari för 1500 Baht från en bar på soi Selakam samt en massage med full service på Orange Massage för 1000 Baht
(Blev erbjuden ett nytt liv i Korat av massösen,barn,hus,bil,mc mm fanns redan på plats)http://www.ontheroadthailand.com/Hua_Hin_Massage_Oranges_Massage.html

Men mitt råd till dig, Pattaya,det regnar garanterat mindre där och utbudet är helt sjukt gigantiskt.
Citera
2014-05-09, 16:38
Medlem
pedrinos avatar
Tack för svaren. Kan det jämföras med Koh Samui eller är det sämre?

Pattaya låter fint, dock är det lite väl livat för min smak (just nu). Hade velat slappa ett par veckor på beachen först och möjligtvis tagit en sväng till Pattaya senare.
Citera
2014-05-09, 17:50
Medlem
Citat:
Tack för svaren. Kan det jämföras med Koh Samui eller är det sämre?

Pattaya låter fint, dock är det lite väl livat för min smak (just nu). Hade velat slappa ett par veckor på beachen först och möjligtvis tagit en sväng till Pattaya senare.

För beachrelaxing duger Hua hin bra, jämfört med Koh Samui skulle jag säga att Hua hin hamnar något efter. Tänker du dra direkt från flyget tii Jua hin så rekommenderar jag den här busstjänsten http://www.airporthuahinbus.com/ för 305 Baht, nya bussar som kör lugnt och fint.
Citera
2014-05-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beyas
För beachrelaxing duger Hua hin bra, jämfört med Koh Samui skulle jag säga att Hua hin hamnar något efter. Tänker du dra direkt från flyget tii Jua hin så rekommenderar jag den här busstjänsten http://www.airporthuahinbus.com/ för 305 Baht, nya bussar som kör lugnt och fint.

Agree! Hua Hin tyckte jag var en trevlig liten soft stad, kan dock tänka mig att det kan bli rätt tråkigt om det regnar...
Citera
2014-05-09, 18:25
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxxZ
Agree! Hua Hin tyckte jag var en trevlig liten soft stad, kan dock tänka mig att det kan bli rätt tråkigt om det regnar...

Möjligt men jag har en släkting som tillbringar varje vinter där och har gjort så i många år. Han verkar iaf trivas.
Citera
2014-05-09, 18:29
Medlem
pedrinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beyas

Perfekt, sparar man in en del på taxi där direkt, tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in