Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-10, 23:36
  #6037
Medlem
Bumpar tråden igen
Jag letar som tusan efter Blowjob barer i Patong. Hittar inget via googles, kanske nån med mer erfarenhet som varit på plats? Jag drar om nån dag till Phuket/Patong.
Tack i förhand
Citera
2019-01-12, 20:53
  #6038
Medlem
Kanske inte hör hit riktigt, men har börjat prata med massa fina thaitjejer på tinder inför min månad i Pattaya. Får väldigt bra kontakt med många som vill träffa mig och hänga. Men sen när vi byter instagram så säger dom att det blir för jobbigt att träffas för att jag har bilder tillsammans med tjejkompisar osv. Är det vanligt förekommande att tjejer i thailand är så pass svartsjuka eller kör dom någon form av spel med mig som jag inte förstår?
Citera
2019-01-12, 20:58
  #6039
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Är det enkelt att knulla 16 åriga horor?

Varför frågar du?
Citera
2019-01-12, 22:05
  #6040
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Kanske inte hör hit riktigt, men har börjat prata med massa fina thaitjejer på tinder inför min månad i Pattaya. Får väldigt bra kontakt med många som vill träffa mig och hänga. Men sen när vi byter instagram så säger dom att det blir för jobbigt att träffas för att jag har bilder tillsammans med tjejkompisar osv. Är det vanligt förekommande att tjejer i thailand är så pass svartsjuka eller kör dom någon form av spel med mig som jag inte förstår?


Butterflies är inte uppskattade...dvs killar som sätter på allt och alla.
Citera
2019-01-12, 23:13
  #6041
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Butterflies är inte uppskattade...dvs killar som sätter på allt och alla.


Ah okej, nej dom verkar tro det, kallar mig playboy och allt möjligt. Saken är den att vi kommer resa ner ett stort gäng både tjejer och killar, vill ju träffa en thaitjej att lära känna som kan klicka med mina vänner med haha.. Men dom verkar ju vara helt oförstående hur man kan ha kvinnliga bekanta :P
Citera
2019-01-13, 00:05
  #6042
Medlem
choiz_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stepbrother
Ah okej, nej dom verkar tro det, kallar mig playboy och allt möjligt. Saken är den att vi kommer resa ner ett stort gäng både tjejer och killar, vill ju träffa en thaitjej att lära känna som kan klicka med mina vänner med haha.. Men dom verkar ju vara helt oförstående hur man kan ha kvinnliga bekanta :P
Nej ! Det handlar inte om oförstånd.
Det handlar om att dem tror att de inte är prio 1.2.3 på din dagordningslista
(enligt deras syn).
Många (inte alla) vill ha en man som kan försörja dem och deras familj. (= ett bättre liv )

Om du är "ombytlig" dvs. Har flera tillfälliga kontakter.
Så blir du inte så "attraktiv" på gund av konkurensen ( ekonomiskt ).

Om damerna i fråga inte är så fixerade vid ekonomi så kommer de inte ha några problem med dina kvinnliga bekanta.
Citera
2019-01-13, 00:18
  #6043
Medlem
dom hatar konkurans...Money talks
Citera
2019-01-13, 08:16
  #6044
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Varför frågar du?

Sugen. Vill du hacka på?
Citera
2019-01-13, 10:02
  #6045
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Sugen. Vill du hacka på?

Varför måste dom vara 16?
Citera
2019-01-13, 10:04
  #6046
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Varför måste dom vara 16?

Tycker att under 16 är peddovarning och mer lika barn och över 18 börjar de bli uppkäftiga och svåra
Citera
2019-02-10, 16:48
  #6047
Medlem
Någon som i LOS just nu och kan ge en lägesrapport?
Citera
2019-02-10, 17:56
  #6048
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Någon som i LOS just nu och kan ge en lägesrapport?

He he. Det är midnatt däröver så om någon som brukar skriva här är på plats ligger de på hålet nu ju
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback