Citat:
Ursprungligen postat av
Ixxen
Halloj!
Börjar lite smått bli frustrerad och hoppas ni har något förslag som jag missat..
Kör expert på raids i Adventure mode, får knappt några "legends vapen/gear" alls, snittar kanske 3 timmar om dagen på det och händer inte speciellt mycket och när jag väl får legends så är det samma vapen/gear som innan dvs helt obrukbara för min Crusaider..
Klarade precis Diablo på hard och är level 70 + 39, så tycker ändå jag är i hyfsad level för att få lite schyssta dropps!?
Vad hjar jag missat? Har även i min hjäm 37% find magic items men nja, tycker då inte att det hjälper speciellt mycket, tips mottages mer än gärna!
Tack

Länka gärna din armory så jag kan ta en titt på ditt gear, så kan jag hjälpa dig med vad du ska reroll och vad för gems osv. Att du får mindre legendaries när du kör på expert och hard är inte konstigt. Det är ingen nivå alls, du ska köra minst torment 1. Det är där det droppas mest legendaries i timmen, om man är effektiv. En rift ska inte ta dig mer än 10 minuter att göra, helst runt 7 minuter, eller ännu mindre.
Något säger mig att du snittar på mycket högre tider än så och att ditt gear är helt fel på alla sätt och vis om du tycker att Diablo på hard är något som är svårt/bra gjort. Nu kan det låta som jag klankar ner på dig, men det gör jag inte, vissa i tråden tar illa upp av att jag försökt hjälpa dom för att jag är rak med det jag säger, så länka gärna din gubbes armory (googla diablo 3 armory eller något så hittar du nog).
Så kan jag hjälpa dig med både build och ditt gear. Spelar du Witch Doctor så är jag dock inte rätt person att fråga, resten av klasserna har jag decent knowledge av.
Edit: Om du spelar 3 timmar om dagen, så ska du kunna spela Torment 1 efter max en vecka, något säger mig bara att du gör saker lite fel, så hoppas jag kan hjälpa dig helt enkelt så du slipper sitta fast i de lägre nivåerna utan en aning om hur spelet fungerar.