[quote=brutefish|48716563]hypnopompan är ju gjord på marshmallows. smakar ingenting av det.[/
De hade väl rätt mycket marshmallows i, vilket skapade en ganska klibbig öl i själva munkänslan kan jag gissa med mycket restsötma. Skumtomtar torde bidra på samma sätt om man har i så pass mycket att jästen helt enkelt inte äter upp allt socker. Fruktsmakerna i tomtarna har nog dock svårt att överleva all rostad malt, men man kan kanske tillsätta lite i sekundären under jäsning.
Sticky Santa Imperial Stout 14% ABV. Mina artärer verkligen skriker efter denna brygd