Spelade ett av de roligaste jävla gamesen någonsin i min tid i LoL igår
Var så fruktansvärt kul! Skulle fira att min polare äntligen hamnat i platinum och eftersom vi har en tradition av att trolla varandra i ranked så började jag förolämpa alla, tog Olaf på måfå och gick topp med heal med ADC-masteries och någon cprunepage som antagligen var ämnad för junglers. På det mötte jag Ryze som mer eller mindre countrar mig.
Medan mitt lag dampade och var arga på varandra i och med att två ville ha Jinx på bot och den ena förpassades till jungle blev det hätskt när Jinx gång på gång blev tokslaktad i laning phase och jag kunde inte sluta skratta när min polare satt och försökte parafrasera junglerns otroligt dåliga och oförståeliga engelska - det var verkligen helt omöjligt att förstå vad han skrev.
Eftersom jag hade världens sämsta runes/masteries, spelade Olaf top på första gången på kanske ett halvår och mötte Ryze som jag inte har någon erfarenhet av i S4 eller S3 så blev jag piskad gång på gång och sprang egentligen bara in på min lane, tog några creeps, dog och sprang tillbaka igen. Slutade på 0/3/0 tills jag fick ner tornet först och sen skrev att jag vann lane överlägset. Ryze blev givetvis sjukt arg och tog det som en personlig förolämpning. "I CRUSH U" etc.
Sen blev det ett jävla bronzespel när laningphase tog slut eftersom alla, verkligen alla, sprang runt och blev tagna överallt, både våra och deras spelare. Betänk att de hade en överlägsen och klar ledning över alla lanes och egentligen bara hade behövt forcera mid och mer eller mindre vinna. Vår Nidalee var dessutom full, jag sprang in 1v4 mestadels och min polare som Leona gick mer eller mindre alltid in 1v3 eller liknande och baitade in folk 24/7.
Jag kan med enkelhet säga att det var den sämsta match jag någonsin spelat och motståndet var ohyggligt, oförståeligt dåligt; det var ändå på hög gold/platinum-nivå och det var så fruktansvärt kul likväl.
This game man, ni skulle ha varit åskådare under matchens gång!