2014-05-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Okej det där var väll faktiskt ett väldigt fint exempel, men sällan motståndarna lyckas spela sådär snyggt ärligt talat
Hände mig när jag underskattade renektons early game en gång. Särskilt som han låg lite före. Blev lite flame efter det, haha.
Citera
2014-05-05, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Oh fy helvete! Jag är så jävla dum. Vill bara gå gömma mig under en sten och aldrig komma ut

Haha ja det är du Till nästa gång kan du trycka ctrl+f för att se din ping exakt. Däremot borde du ha sett uppe i högra hörnet att grejen (vet inte vad man ska kalla den) inte blev större..

Men men EUNE har väl bättre servers så det är ju ett plus.
Citera
2014-05-05, 21:28
Medlem
Jingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananingvar
Bara för mig Team Builder buggar ut totalt för tillfället eller? Kan inte starta ett nytt team och om jag söker efter ett befintligt lag så har jag stått i kö i cirka 20 minuter som support utan resultat...

Min vän sa att det laggade helt för en timme sen, så ja, det är nog nere just nu. Han fick för övrigt ett lag med bara mids.. haha
Citera
2014-05-05, 21:40
Medlem
Kombinations avatar
Hur funkar egentligen matchmaking-systemet i normals? Har just pingat lvl 30 och spelar konstant mot folk som är gold/plat. Ser aldrig någon med lika många antal wins om mig (lite över 100), utan för det mesta är det gubbar med 1000+ wins jag spelar mot. Känns inte så kul alla gånger.
Citera
2014-05-05, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProdigousPunchline
Världens bästa Nidalee lär ju vara svensk. Någon snubbe som kallar sig Myrmannen som jag råkade stöta på iförrgår, snubben hade fyra Diamond 1-konton med bara Nidalee. Ett av kontona hade 115 vinster och 10 förluster med Nidalee och var i Diamond 2, aldrig sett något liknande.

http://www.lolking.net/summoner/euw/22140560#ranked-stats

Löjligt. Han påstår att fem av förlusterna var DCs.

Nej mitt riktiga account är inte masterofnidalee. Mitt konto blev stulet och därmed fick jag dessa 5 förluster, hela processen och bevis lade jag upp på min fb sida :P.
Citera
2014-05-06, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Hur funkar egentligen matchmaking-systemet i normals? Har just pingat lvl 30 och spelar konstant mot folk som är gold/plat. Ser aldrig någon med lika många antal wins om mig (lite över 100), utan för det mesta är det gubbar med 1000+ wins jag spelar mot. Känns inte så kul alla gånger.

Dom kan ha 1000+ wins men också 1000+ förluster vilket gör att dom hamnar i normal mmr som du =)

Se det som ungefär elo, vinner du 25 och torskar 25 ligger du på 0 ^^
Citera
2014-05-06, 00:19
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myrmannen
Dom kan ha 1000+ wins men också 1000+ förluster vilket gör att dom hamnar i normal mmr som du =)

Se det som ungefär elo, vinner du 25 och torskar 25 ligger du på 0 ^^
Ja det låter ju rimligt. Tycker ändå att det är lite unfair att matcha någon med 2000 matcher spelade mot någon som har 200, fast annars skulle väl man aldrig hitta några matcher antar jag...
Citera
2014-05-06, 00:21
Medlem
enklistras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleskdoris
Haha ja det är du Till nästa gång kan du trycka ctrl+f för att se din ping exakt. Däremot borde du ha sett uppe i högra hörnet att grejen (vet inte vad man ska kalla den) inte blev större..

Men men EUNE har väl bättre servers så det är ju ett plus.

Ja EUNE har mycket bättre server. Det är aldrig några krångel dagtid som nattetid. Alla ryssar är även borta då de vallfärdade till ryska serven. Det var även därför alla svenskar flydde till euw. Det är mycket mindre flaming och det är även lättare att hamna i högre rank. Bra val av honom
Citera
2014-05-06, 13:04
Medlem
enklistras avatar
Någon som vet när det är patch?
Citera
2014-05-06, 13:40
Medlem
Vattumannens avatar
Hur fan gör man med Maestro error? Orka.. Tog fan 40 min att installera helvetet...
Citera
2014-05-07, 01:35
Medlem
pozies avatar
mötte precis en top soraka, och måste säga att det är det mest efterblivna jag sett. går inte att döda henne, så fort hon fått en athenes så spammar hon starfall och heals. försöker du gå på henne så har hon dragit 5 starfall innan du ens är framme + silence, så innan du kan dra spells har hon dragit totalt 7 starfalls och du är så gott som död.

endgame så hade soraka gjort mer dmg på champs än alla andra, helt efterblivet.
Citera
2014-05-07, 04:29
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
mötte precis en top soraka, och måste säga att det är det mest efterblivna jag sett. går inte att döda henne, så fort hon fått en athenes så spammar hon starfall och heals. försöker du gå på henne så har hon dragit 5 starfall innan du ens är framme + silence, så innan du kan dra spells har hon dragit totalt 7 starfalls och du är så gott som död.

endgame så hade soraka gjort mer dmg på champs än alla andra, helt efterblivet.
Hade ni ingen junglare? Bara att campa den bitchen. Ganska lätt att döda eftersom hon har 0 escapes.

Sen folk som lirar support. När ni har köpt eran sightstone, byt ut trinketwarden mot en sweeper. Fattar inte folk som fortfarande inte har bytt ut den efter typ 30min -_-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in