Citat:
Ursprungligen postat av
RonJeremyClarks
Det är absolut inte under några som helst omständigheter att rekommendera, du kommer bara bränna kryddan och röken kommer skära som knivar i halsen. Du kommer ha ont i flera dagar efteråt och du kommer inte att bli hög. Det du söker efter är förövrigt inte en crackpipa, en crackpipa är inget annat än ett glasrör bara. Det du tänker på är en fribaspipa och såna finns att köpa på smoketower. Kör med petflaska, det tar tre minuter att bygga.
Jag har kört med crackpipe-stuk. Röret som sitter i en bulb-vape, sådana man kan köpa på headshops. Lite stålull i änden med dmt på funkar kanon. Dessutom verkar de som använder petflaskvarianten behöva mycket mer dmt. Jag behöver bara 20-30mg och det smakar gott!!! Många verkar använda dubbla dosen med petflaska.
Den brända smaken kommer av för hög temperatur.
Det ska inte smaka bränt, det ska inte smaka särskilt mycket alls. Den smak jag känner beskrivs bäst som mental menthol. Men det är mer en känsla än en smak.
Citat:
Ursprungligen postat av
lehiral
Bara att kapa botten av en petflaska, och stoppa några lager av alufolie i botten, om du vill kan du ju tejpa efter att du har stoppat dit dmtn så att det hålls tätt.
Sen gör du en liten "utbuktning" i foliet, så att dmtn är i ett litet hål typ, å eldar där under.
Jag körde med 6 lager folie, dock så brändes dmtn iaf tror jag.
Stålull och glaspipa. Typ maskinen. Det är inte ens jobbigt för en förståndshandikappad älg att bygga en sån. Do it!
6 lager folie och tejp, det låter som en skulptur gjord på bildlektionen i lågstadiet. Lite bättre kan ni.
Ta inte illa upp, jag bara driver lite.