Citat:
Ursprungligen postat av
Diamondgrit
Jag skiter väl i vad det heter på andra språk. Det är förresten rappakalja på engelska också. Vill du börja prata swahili också? Nä. Svenska är det vackraste av språk, så använd det rätt. Att vilja göra något åt brottslighet är sunt förnuft och inte "kodord" för någonting.
Jo, det är det. Republikaner beskylls relativt ofta för just att använda dessa kodord för att få rasistiska röster. Om något funkar i direktöversättning så är det lika bra att låta det vara som det är.
Du är antivit och är därför inte målgruppen för budskapet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Diamondgrit
Vad får dig att tro att jag inte skulle fråga det? Europa är självklart vårt, vi hade ihjäl/trängde undan de som eventuellt bodde här tidigare (samer och liknande).
Vi ska låtsas att det bodde samer i alperna nu? Det här är antivit retorik. Svenskar var först till Sverige också, naturligtvis. Utom till norra Lappland då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Diamondgrit
De vita i Afrika förlorade kontrollen (vi hade ju hela kontinenten nästan) på grund av svaghet. Svarta i Afrika har just nu ihjäl vita som bor där. De lyckas och har alltså full rätt till området.
Det där stämmer inte. Vi gav bort kontrollen. Ja, ok, might makes right. Men enligt samma tänk så kan vita ta hela Afrika igen eftersom vi kan ("lyckas" som du uttrycker det). Och det vore väl det bästa för alla? Svarta vill följa efter vita. Lika bra att vi kommer till dem i stället.
Citat:
Ursprungligen postat av
Diamondgrit
Länder grundas och upprätthålls genom mord och stöld om du inte visste det. Det spelar ingen roll vem som kom dit först. Eller vill du att 300 miljoner människor ska överge USA och lämna tillbaka det till indianerna? Haha.
Du tror väl inte på allvar att jag menar det?
Svarta afrikaner är inte Europa på grund av att de mördat och stulit - eller egen maskin på något sätt. De är här på grund av vita människors politik. Antivit politik som syftar till att blanda opp Europa.