Citat:
Ursprungligen postat av
KingECantona
Inför varje prov, en vecka innan så har jag bläddrat lite genom uppgifter.
Du har inte reflekterat över att möjligtvis förbereda dig bättre nästa gång? Du behöver ju framförallt förbättra ditt resultat på XYZ, KVA, ORD och MEK. Då du inte fått ens i närheten av 1.7 på vare sig KVANT eller VERB reserverar jag mig för om du har grundförutsättningarna som krävs för att skriva ett så pass bra resultat, i åtanke att du trots allt gjort provet fyra gånger. Men börja plugga nu direkt inför hösten, följ de utmärkta råd och tips som finns här i tråden så ska du se att större mirakel har skett.