2014-05-05, 21:56
Medlem
haxxarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UsamaBinNorrland
Intresset finns inte att sätta dit pedofiler. I så fall hade pedofili renderat i livslång vård eftersom pedofoli inte går att bota. Varför kamrat Robbban inte sätter dit dom. Pedofiler finns även i maktens korridorer.
Du har rätt, men det är inte särskilt relevant, det finns pedofiler i alla olika sammanhang. Finns knarkare i maktens korridorer, detsamma borde gälla för dem, eller?
Citera
2014-05-05, 22:08
Medlem
haxxarmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KemiRockarFett
Gällande programmet trolljägarna med Robert Asch så är det väl tydligt att programmet före det började sändas skulle exponera bland annat norra europas värsta näthatare. Dvs Corruptio, det sa Asch på radion tom. Så här ser jag på det.

Hela serien var endast utfyllnad för att tvätta skallen på svensson att se vad "vilda webben" ställer till med och sen på slutet exponera Corruptio som den värsta för att han kallat poliser för polis-pedofil , exponerat att det sitter barnknullare i högsta domstolen, fd poliser som domare, wallenbergs/statens knark och vapenhandel minst 500 mille till afghanska bönder ( nej de odlar inte potatär) sen 2007 och hur polisen sen utreder sina egna brott. Och sen på slutet så har Corruptio gjort det värsta av allt , han har vågat begära ut ALLMÄNA handlingar. Men fy vad elakt av honom. Hur kan man göra så ?

Det är beklämmande att läsa hur wallenberg/bonnier/asbhergs tvättmaskin tvättat Er via skola, media hollywood så pass hårt att ni inte ser genom maktelitens agenda att begränsa internet. Klart det säljs in med gråtande skolflickor på nätet och HAT HAT HAT. Allt regleras redan i dag av lagar men polis är på motorväg och ger er böter eller utför illegala kontroller av er när ni är ute och kör bil. " your papers pleace, your papers please".

Lär er följande:

Statens tjänstemän är inte enskild. De är staten. Staten är icke kränkbar. Du kan altlså kalla polis för gris polis. Eftersom staten inte kan bli kränkt kan statens tjänare inte heller kräva skadestånd för sådant.

Demokratin är fejk som partierna. Politik är maktens bästa tvättmedel och därför gillar de när folket tror på partier och politik = den moderna kyrkan. Så fort makteliten kom på att folk började tvivla på gud så införde de partier och ja den ekonomiska makten ,, googla "nya banken" ,, ta reda på hur svensk valuta skapas ... ni kan inget om detta.... ni tror allt är okey. Grundlurade.. Internet visar allt sånt för den intresserade och därav är internet ett starkt hot mot oligarkin. NÄTHAT måste basuseras in i skallen på soft-heads så att soft-heads själv kräver att internet regleras av staten.

Bra sajter som exponeras Aschberg och gängets historia och smutsiga agenda:

www.trolljägarna.se
http://corruptiosweden.blogspot.se/2014/04/rikspolischef-bengt-svensson-anlitar.html
Men tror du på det där själv? De har ju inga som helst belägg för vad de påstår? Kan ju häva ur sig vad fan som helst.... Du menar alltså, på FULLASTE allvar, att Bonnier manipulerat historieböcker över hela världen, eller hur fan har det gått till?
Citera
2014-05-05, 23:35
Medlem
konstigkille93as avatar
Hur kan trolljägarna hitta folk som skriver kommentarer på youtube (som den där "gabbeman")? Går det att få tag på adresser via youtube? Har för mig att det är omöjligt för privatpersoner
Citera
2014-05-06, 01:41
Medlem
Paewlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
Snälla säg att ni har hittat vem det är som är mytomanen i Program 6. Det sjukaste jag hört på länge.

Det var väl bara fem avsnitt vad jag sett!? Vem menar du?
Citera
2014-05-06, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkille93a
Hur kan trolljägarna hitta folk som skriver kommentarer på youtube (som den där "gabbeman")? Går det att få tag på adresser via youtube? Har för mig att det är omöjligt för privatpersoner

För att folk lägger ut öppna spår efter sig på nätet som är rätt lätta att följa om man tar den tiden.
Citera
2014-05-06, 18:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Programmet har verkligen misslyckats med sitt förmodade syfte; att "ge näthatarna vad de tål". Jag tittar nu på ett pinsamt pinsamt inslag med några osäkert leende fjantar från Amningshjälpen, denna folieorganisation. Herregud Aschberg...
Citera
2014-05-08, 01:45
Medlem
NovaOculuss avatar
Sista avsnittets tjej-troll var läskigt lögnaktig. Vågar man gissa på en diagnos av något slag?
Citera
2014-05-16, 04:42
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Någon mer som la märke till i avsnitt 2, killen som hade lagt ut bilder på kissie och sen står och skyller på sin påstådda "kompis" går åt samma håll han kom ifrån när han mött ashberg
Citera
2014-05-17, 12:33
Medlem
sonicyouthzs avatar
Är mycket medveten om internets sidor. Hur människor beter sig som babianer. Men allvarligt, jag skäms över människorna i den här serien. Hur är det fatt med människorna?
Citera
2014-05-24, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av viking39
Mikael Ekman är VD för Piscatus.Robert Aschbergs egen lilla spioncentral.
Där är även Martin Fredriksson med, militant Afaaktivist och Christian Renneskog.
Finns fler som bör granskas med andra ord, inte bara Robban.
Citera
2014-05-27, 19:42
Medlem
Problemet är att lagen är enkelriktad. Lagen agerar bara när det rör sig om brottsliga ting, men dock inte tala för vilka lagliga alternativ det finns. Så anser jag att lagen ändamålet helgar medlet att någon blir tagit vid näsan av en fällande dom.
När har folk fått en bildad uppfattning vilka uttryck som är lagliga?

Åh jösses vad många fällande domar av alla dyngfulla på pubar som svär och gormar. Gäller inte brotten när alla är dyngfulla?

Att vissa kanske var fulla när de skrev sina hatmess kan ju inte bevisas, men ändå gäller den fällande domen. Men i en enig klimax som full inne på en pub så gäller inte det kränkande brottet.

Alltså måste vederbörande göra sin anmälan direkt så gärningsmannen får chansen att skaffa läkarintyg för sin alkoholberusning. Vad är skillnaden om kränkningen ägde rum på en pub?

Om tiden gått så långt så alkoholen gått ur kroppen så har lagen fråntagit gärningsmannens bevisbörda.

Lagen tar för givet att alla är skarptänkta och nyktra när de skriver sina inlägg och är helt medvetna vad de gör.
Senast redigerad av Gzerd 2014-05-27 kl. 20:06.
Citera
2014-06-16, 20:44
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Nu när det gått en period. Vad resulterade Trolljägarna i? Aktiviteten på nätet fortsätter i vanlig ordning. Alternativ media är fortfarande i rullning. Känns inte som att Trolljägarna gjorde någon avbild i svensk tv-historia. Trolljägarna var bara Aschbergs hämnd mot kvinnan som kallade honom dum på internet Något har Trolljägarna dock gett. Jag har vuxit upp och lärt mig att dölja mina spår på nätet Ser till att verkligen vara anonym när jag kommenterar. Innan Expressen och RH avslöjade registreringen av svenskar trodde jag naiv som jag var att yttrandefriheten gällde i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in