2014-04-29, 15:31
Medlem
CpGurrAs avatar
Robin Kung!

Saken är att du antagligen blir helt jävla fuckt men saken är att du inte förstår eller förstår känslan, det är vanligt! Det är vad jag tror.
Citera
2014-04-29, 17:10
Medlem
robinkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
Robin Kung!

Saken är att du antagligen blir helt jävla fuckt men saken är att du inte förstår eller förstår känslan, det är vanligt! Det är vad jag tror.
Det är tveksamt... Min kompis jag tog med första gången kände av subutex direkt. Sedan så känns det inte riktigt som att drogen är så stark att den helt förstör verklighetsuppfattningen och får en att intala sig själv att man är nykter. Och jo, jag vet hur det ska kännas. Har tagit tramadol och kodein. Dessa är visserligen väldigt svaga men jag vet hur "grundkänslan" känns. Denna känsla har jag uppnått med Subutex, men det har enbart varit de senaste gångerna i 45 minuter. De känns alltså som att ruset pågår 45 minuter
Citera
2014-04-30, 09:58
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung
Det är tveksamt... Min kompis jag tog med första gången kände av subutex direkt. Sedan så känns det inte riktigt som att drogen är så stark att den helt förstör verklighetsuppfattningen och får en att intala sig själv att man är nykter. Och jo, jag vet hur det ska kännas. Har tagit tramadol och kodein. Dessa är visserligen väldigt svaga men jag vet hur "grundkänslan" känns. Denna känsla har jag uppnått med Subutex, men det har enbart varit de senaste gångerna i 45 minuter. De känns alltså som att ruset pågår 45 minuter

Konstigt det med 45 min då brupenorfin har väldigt lång halveringstid.

Vissa får ett bra rus på sub medan vissa, däribland jag, får inget rus alls utan blir bara frisk samt mindre opiatsug. Så tyvärr tror jag inte att du kommer få ut så mycket mer av sub.
Citera
2014-05-01, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
Robin Kung!

Jag är mer som han ovanför dig skrev, drogens rus tynar iväg och man försöker bara må lite kry så är saken bättre. Jag säger inte att den har sin charm, men den är tråkig nu för mig. En joint räcker nu annars är det bara massa överdriven diva beteende.
Senast redigerad av Yellowninja 2014-05-01 kl. 09:23.
Citera
2014-05-01, 17:36
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinkung

Du är verkar vara utav personligheten "bli så väck som möjligt". Och tar därför en massa, och förväntar dig en massa. Sanningen är snarare den att lagom är bäst i fallet med subutex, och du inte bör förvänta dig att det är heroin.
Ta 1-1,5mg, och lägg dig och lyssna på musik. Springer du omkring och aktiverar dig så känns det inte lika mycket.
Subruset går även i vågor, och känns mer eller mindre från ena timman till den andra.

Ta det lugnt, och sök snarare efter en "bättre än inget"-känsla så ska du se att du blir positivt överaskad.
Annars bör du nog börja skjuta tyngre droger.
Citera
2014-05-02, 17:09
Medlem
robinkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Du är verkar vara utav personligheten "bli så väck som möjligt". Och tar därför en massa, och förväntar dig en massa. Sanningen är snarare den att lagom är bäst i fallet med subutex, och du inte bör förvänta dig att det är heroin.
Ta 1-1,5mg, och lägg dig och lyssna på musik. Springer du omkring och aktiverar dig så känns det inte lika mycket.
Subruset går även i vågor, och känns mer eller mindre från ena timman till den andra.

Ta det lugnt, och sök snarare efter en "bättre än inget"-känsla så ska du se att du blir positivt överaskad.
Annars bör du nog börja skjuta tyngre droger.
Det stämmer lite att jag gärna vill bli så väck som möjligt. Det gäller allt från när jag dricker alkohol till när jag röker cannabis. Men just med subutex har jag faktiskt även i små doser aldrig känt att det är "bättre än inget", snarare tvärtom; Jag är precis som vanligt bara att jag är besviken över det uteblivna ruset.
Citera
2014-05-02, 20:25
Medlem
Keff000s avatar
Låter så jäkla skönt att få prova någon av nämnda "mediciner"! Är det enorm skillnad mot en rejäl dos av kodein som tyvärr är så enormt kortvarig? Beträffande tillgången och öppen handel, har ni tips på tillvägagångssätt att hitta en villig säljare i typ uppsala? om inte, stockholm? Verkar jobbigt med SR och bitcoins m.m.

Tack på förhand
Citera
2014-05-02, 22:07
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keff000
Låter så jäkla skönt att få prova någon av nämnda "mediciner"! Är det enorm skillnad mot en rejäl dos av kodein som tyvärr är så enormt kortvarig? Beträffande tillgången och öppen handel, har ni tips på tillvägagångssätt att hitta en villig säljare i typ uppsala? om inte, stockholm? Verkar jobbigt med SR och bitcoins m.m.

Tack på förhand

Prova hos din lokala heroinist/fd-heroinist.
Citera
2014-05-03, 19:11
Medlem
Keff000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Prova hos din lokala heroinist/fd-heroinist.

Om jag ändå kände denne han/hon. Benzo, z-varianter och lyrica samt lite citodon är vad jag får på laglig väg. Har aldrig varit något för mig mer än överleva depressioner. Citodon kunde ju göra mig skön under en period men nu alltför liten dos för CW.

Har ju inte direkt några kontakter varför jag ställer frågor här. Ber om ursäkt om jag anses bryta mot någon regel.
Citera
2014-05-03, 22:09
Medlem
medelhavskriss avatar
Hörni... Jag måste bara säga de.... SUBUTEX är så jävla gött, många säger ändå att de är en "lortig/skit drog/billigt trash/sista handsval"

Det tycker verkligen inte jag? Jag upplever baaaaara positivt med Subutex, och då håller jag mig till att köra en gång i veckan. Det är ju underbart, det enda man längtar efter under veckan höhöhö.

Att opiater kan vara så skönt...befriande...helt sjukt.

Tack för mig, tjao.
Citera
2014-05-03, 22:12
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medelhavskris
Jag upplever baaaaara positivt med Subutex, och då håller jag mig till att köra en gång i veckan. Det är ju underbart, det enda man längtar efter under veckan höhöhö.

Va glad att du klarar att bara köra en gång i veckan, brukar börja så...tro inte att det är en dans på rosor för helt plötsligt ligger du där och är dålig då kommer du kolla tillbaks på detta inlägg och tänka hur fan gick det här till.

Men tills den dagen, njut så länge det varar.
Citera
2014-05-03, 22:14
Medlem
medelhavskriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Va glad att du klarar att bara köra en gång i veckan, brukar börja så...tro inte att det är en dans på rosor för helt plötsligt ligger du där och är dålig då kommer du kolla tillbaks på detta inlägg och tänka hur fan gick det här till.

Men tills den dagen, njut så länge det varar.

Jojjemän jag vet... Jag är lite utav en opiat torsk, ångrar att jag provade för det första... men jag mår så jävla bra utav de, men jag var tramadol torsk åt det varje dag hela tiden. Det enda handlade om att hitta tramadol för dagen. Men det kan jag inte käka nu för att jag gått på SSRI.

Och jag klarar galant att köra Subutex 1 HÖGST 2 gånger i veckan faktiskt. Och ja, jag ska väll vara glad för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in