2010-11-09, 22:39
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddhaboy2
OK,jag har ju boja. Me regelbunda tester. Men om dom kommer nu imorgon te.x å precis när dom går borde jag kunna dra en lina 2 mg eller rövpumpa. Efter å under ruset dricker jag offantliga mängder vilket hydrerar provet. Då kanske jag får en dag till på mig att rena min kropp på?

Va tror ni?
Och tror ni bup. går ur kroppen snabbare om man snortar,skjuter IV eller rövpump ist för under tungan

Ha det...nu e jag lite lost
Såvitt jag vet (läs: tror) är det ingen skillnad direkt i hur länge det sitter kvar oavsett administrationssätt.

Och tycker verkligen inte du ska riskera något för tillfället, kör på krypton o dyl. istället, vore väl jävla surt att få sitta bara för en jävla sub :P
Citera
2010-11-10, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Såvitt jag vet (läs: tror) är det ingen skillnad direkt i hur länge det sitter kvar oavsett administrationssätt.

Och tycker verkligen inte du ska riskera något för tillfället, kör på krypton o dyl. istället, vore väl jävla surt att få sitta bara för en jävla sub :P
Finns dock dåligt med krypton... Krypton å somadril måste ju va skönt? Och osynligt på testerna.

Dom säger att de ska ta pissprov 2 ggr/v, men jag tror mycke e skrämsel. Det e möjligt att de bara gör ett vid påsättningen av bojan å ett i slutet. Måste väl vara dyrt å skicka t labb..?
Kom gärna med ideér. Hörde att spikklubbe fröer kunde slå ut vissa substanser på stickan. Stämmer det?
Citera
2010-11-10, 14:28
Medlem
Nevermans avatar
Subutex plus whisky=suicid?

Hej.

Jag har använt sub två-tre år, senaste 6 månaderna dagligen eller varannan dag, ibland mer ibland mindre men står på kring en per dag.

Jag undrar, om jag skulle inhandla 10 st och svälja ner dessa med två-tre 75or valfri sprit, whisky, det är märkligt men de flesta tycks tänka på den sorten när det kommer till det livsavgörande, inte sant..

Iaf, för att komma till saken, skulle jag få dö av den blandningen, fast jag har tolerans? Kan man ta mer, mindre, för att göra saken mer behaglig?
Jag vet att det här är ett känsligt ämne och att en del inte vill diskutera saken, men jag vet också att ni som vill och kan hjälpa mig finns där ute.. så, hjälp mig.

Har även zopiklon 7,5or c;a 25 st, om det kunde hjälpa till ev,? Jag vill INTE vakna på sjukhus med vrålångest och kateter,
den här ggn ska det vara säkert och definitivt.

p.s. ang sjuttiofemmor så är ju frågan hur många man hinner dricka innan man slocknar av spriten, men två- två och en halv lär inte vara några problem. Går säkert att hälla i sig en tredje också- men jag vill ha lite kul samtidigt innan jag dör, det är inte för mycket begärt tkr jag, så gärna att man slipper tokhälla i sig.
Citera
2010-11-10, 14:58
Medlem
Lischos avatar
Sök hjälp istället, det låter som du inte mår så bra. Ta hand om dig min vän!!
Citera
2010-11-10, 15:49
Bannlyst
Citat:
Finns dock dåligt med krypton... Krypton å somadril måste ju va skönt? Och osynligt på testerna.

Dom säger att de ska ta pissprov 2 ggr/v, men jag tror mycke e skrämsel. Det e möjligt att de bara gör ett vid påsättningen av bojan å ett i slutet. Måste väl vara dyrt å skicka t labb..?
Kom gärna med ideér. Hörde att spikklubbe fröer kunde slå ut vissa substanser på stickan. Stämmer det?

Hmm, har du blivit dömd till "fotboja"? Sjaälv har jag skyddstillsyn som innebär att jag får gå till "frivården" en gång i veckan.

De tar urinprov och skickar iväg det till stockholm för analys och deras analys så tittar de efter allt så även om du råkar ha 0.0001mg sub i kroppen så kommer det att stå det på resultatet. Ett urinprov kostar typ 1000kr har jag hört!

De kommer att ta urinprov oftare än du tror. På frivården i helsingborg så får man pissa själv och ställa det i em lucka när man är färdig vilket gör det fullt möjligt att fuska. Har du någon polare som är ren så be han pissa så nära testtillfället han kan. Fäst sedan pisset i en påse som du har under din armhåla där det är varmt och skönt! Resten förstår du nog.

Det jäkliga är att du kan pissa rent på stickorna och drogplqattorna men när de skickar iväg det på analys så kan du räkna med att de hittar allt och lite till. Det är nästan lika jävligt som blodprov.

Jag torskade på blodprov för inte så länge sen och de hittade 7 stycken narkotiska preparat i kroppen, det vägde tungt i rättegången då jag även hade ett par tabletter sub på mig!

För att runda av så kan jag säga att jag intog 8mg sub för sju dagar sen, var ren i sex hela dar då jag rörde på mig och drack mycket vatten. Ändå så pissade jag posetivt på sub stickan!

Så var försiktig på dina prov, de är snäppet jäkligare än du tror!

Jag har redan två varningar och om jag får en tredje så kan det i princip räcka till att omvandla min skyddstillsyn till fängelse. Så bara för skojsskull så tänkte jag ta affe, jonk, röka, cola, benso bara för att pissa 100% på "plattandrog"

Ha det gott allihop!
Citera
2010-11-10, 15:51
Bannlyst
Citat:
Finns dock dåligt med krypton... Krypton å somadril måste ju va skönt? Och osynligt på testerna.Dom säger att de ska ta pissprov 2 ggr/v, men jag tror mycke e skrämsel. Det e möjligt att de bara gör ett vid påsättningen av bojan å ett i slutet. Måste väl vara dyrt å skicka t labb..?

En liten sak, tar du somnadril och de skickar iväg ett pisseprov eller ett urinprov till skl så kommer du att fet torska!Om det är en "vanligdrogplatta" som testar affe, jonk, kola, benso osv så klarar du dig kanske!
Citera
2010-11-10, 16:31
Medlem
Nevermans avatar
Tack Lischo, men är i den situationen att jag har vandrat genom mörker, sett ljuset i slutet av tunneln, tagit mig ut för att märka att jag lurat mig själv, det var inget ljus, det fanns aldrig något. Gjort samma sak igen. Lite luddigt kanske, för att vara mer tydlig,, paranoia som aldrig släpper, svart depression, ångest och förnedring, självhat, hjälp som inte hjälpt, det är som att balansera på ett rakblad att vakna och efter mkt om och men ta mig upp varje morgon för att genomlida ännu en dag av smärta och ångest. Har kontakt med psyk men det går inte längre. Ska ta det lugnt idag och så, kanske kör några dar till och försöker, är ju en del som ska fixas med brev till familjen osv, inget som får ske förhastat, men genvägen ut från det här helvetet måste finnas där och vara helt säker när jag tar den.
Citera
2010-11-10, 19:31
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverman
Tack Lischo, men är i den situationen att jag har vandrat genom mörker, sett ljuset i slutet av tunneln, tagit mig ut för att märka att jag lurat mig själv, det var inget ljus, det fanns aldrig något. Gjort samma sak igen. Lite luddigt kanske, för att vara mer tydlig,, paranoia som aldrig släpper, svart depression, ångest och förnedring, självhat, hjälp som inte hjälpt, det är som att balansera på ett rakblad att vakna och efter mkt om och men ta mig upp varje morgon för att genomlida ännu en dag av smärta och ångest. Har kontakt med psyk men det går inte längre. Ska ta det lugnt idag och så, kanske kör några dar till och försöker, är ju en del som ska fixas med brev till familjen osv, inget som får ske förhastat, men genvägen ut från det här helvetet måste finnas där och vara helt säker när jag tar den.

Jag vill inte pusha dig att göra något men varför skär du inte bara handlederna av dig?
Det är säkert och smärta bryr man väll sig inte om när man endå har genomgått det du berättar?

Sorry för att jag inte svarar på frågan men är nyfiken, hoppas det löser sig för dig!
Citera
2010-11-11, 15:01
Bannlyst
Att blanda 4mg ikto och 1mg xanor till runt 1-2mg subutex hur funkar detta?

Edit: Har tolerans på benso.
Senast redigerad av AbsoluteXanor 2010-11-11 kl. 15:21.
Citera
2010-11-11, 15:03
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Jag vill inte pusha dig att göra något men varför skär du inte bara handlederna av dig?
Det är säkert och smärta bryr man väll sig inte om när man endå har genomgått det du berättar?

Sorry för att jag inte svarar på frågan men är nyfiken, hoppas det löser sig för dig!

Om du nu hoppas att det löser sig, är det väl ofantligt dumt att sitta och propagera för att skära handlederna av sig till en självmordsbenägen. Förlåt, men det där var bara klantigt.
Citera
2010-11-11, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverman
Börja med benso om du är deppad osv då?
Eller du kanske redan går på det?
Eller någon annan ångestdämpande drog?
Xanor hade hjälpt dig väldigt bra tror jag.
Inte ska du ta livet av dig!!
Citera
2010-11-11, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Om du nu hoppas att det löser sig, är det väl ofantligt dumt att sitta och propagera för att skära handlederna av sig till en självmordsbenägen. Förlåt, men det där var bara klantigt.
Håller med till fullo.
Idiot.
Ingen som har ett svar på min fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in