Citat:
Ursprungligen postat av Buddhaboy2
Finns dock dåligt med krypton... Krypton å somadril måste ju va skönt? Och osynligt på testerna.
Dom säger att de ska ta pissprov 2 ggr/v, men jag tror mycke e skrämsel. Det e möjligt att de bara gör ett vid påsättningen av bojan å ett i slutet. Måste väl vara dyrt å skicka t labb..?
Kom gärna med ideér. Hörde att spikklubbe fröer kunde slå ut vissa substanser på stickan. Stämmer det?
Hmm, har du blivit dömd till "fotboja"? Sjaälv har jag skyddstillsyn som innebär att jag får gå till "frivården" en gång i veckan.
De tar urinprov och skickar iväg det till stockholm för analys och deras analys så tittar de efter allt så även om du råkar ha 0.0001mg sub i kroppen så kommer det att stå det på resultatet. Ett urinprov kostar typ 1000kr har jag hört!
De kommer att ta urinprov oftare än du tror. På frivården i helsingborg så får man pissa själv och ställa det i em lucka när man är färdig vilket gör det fullt möjligt att fuska. Har du någon polare som är ren så be han pissa så nära testtillfället han kan. Fäst sedan pisset i en påse som du har under din armhåla där det är varmt och skönt! Resten förstår du nog.
Det jäkliga är att du kan pissa rent på stickorna och drogplqattorna men när de skickar iväg det på analys så kan du räkna med att de hittar allt och lite till. Det är nästan lika jävligt som blodprov.
Jag torskade på blodprov för inte så länge sen och de hittade 7 stycken narkotiska preparat i kroppen, det vägde tungt i rättegången då jag även hade ett par tabletter sub på mig!
För att runda av så kan jag säga att jag intog 8mg sub för sju dagar sen, var ren i sex hela dar då jag rörde på mig och drack mycket vatten. Ändå så pissade jag posetivt på sub stickan!
Så var försiktig på dina prov, de är snäppet jäkligare än du tror!
Jag har redan två varningar och om jag får en tredje så kan det i princip räcka till att omvandla min skyddstillsyn till fängelse. Så bara för skojsskull så tänkte jag ta affe, jonk, röka, cola, benso bara för att pissa 100% på "plattandrog"
Ha det gott allihop!