2014-05-04, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medelhavskris
Hörni... Jag måste bara säga de.... SUBUTEX är så jävla gött, många säger ändå att de är en "lortig/skit drog/billigt trash/sista handsval"

Det tycker verkligen inte jag? Jag upplever baaaaara positivt med Subutex, och då håller jag mig till att köra en gång i veckan. Det är ju underbart, det enda man längtar efter under veckan höhöhö.

Att opiater kan vara så skönt...befriande...helt sjukt.

Tack för mig, tjao.

tyckte ochså om sub i början men jag blev bortskämd av andra opiater som gav mjukare känsla. men jag tog ju hällre sub än inget när jag vart aktiv i mitt missbruk
Citera
2014-05-04, 00:51
Medlem
medelhavskriss avatar
Föresten, vet givetvis att svaret finns i tråden. Men jag drog 2mg sub idag vid 20.00 i snoken.

Hur länge bör jag vänta med att ta Oxycontin eftersom att subutexen blockerar det?

Och, hur mycket Oxycontin borde jag ta i snoken för att bli nöjd om jag blir nöjd utav 2mg subutex så att säga. Vad tror ni?
Citera
2014-05-04, 02:03
Medlem
GulCitrons avatar
Visst blockerar Oxynorm subutexet? Har tagit Oxy i drygt en vecka nu får jag effekt av subben om jag tar det samma dag som jag tagit Oxy? Om inte, hur länge måste jag vänta för att subben ska funka?
Tack Tack
Citera
2014-05-04, 16:10
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Föresten, vet givetvis att svaret finns i tråden. Men jag drog 2mg sub idag vid 20.00 i snoken.

Hur länge bör jag vänta med att ta Oxycontin eftersom att subutexen blockerar det?

Och, hur mycket Oxycontin borde jag ta i snoken för att bli nöjd om jag blir nöjd utav 2mg subutex så att säga. Vad tror ni?
Länge. Det är bara att räkna ned, halveringstiden är ju på runt 30-40 timmar.
Citera
2014-05-04, 16:15
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:

Vänta två dygn från senast intag utav Sub; innan du tar en annan opiat/opioid.

20mg Oxycontin är en bra nybörjardos.
Citera
2014-05-04, 21:10
Medlem
Skohornets avatar
Slog i mig en 0.1a och tog en lika stor i snoken igår runt 9. Finns det nån jävla chans att jag klarar mig på pissprovet imorgon? Analys är det som gäller.
Citera
2014-05-04, 21:28
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Slog i mig en 0.1a och tog en lika stor i snoken igår runt 9. Finns det nån jävla chans att jag klarar mig på pissprovet imorgon? Analys är det som gäller.
Hahahahaha.... Nej, inte en chans.
Citera
2014-05-05, 06:27
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:

Du klarar dig skitbra. Vilket är tur eftersom Buprenorfin inte har en fenomenalt lång halveringstid... Du hade inte ens klarat dig på Morfin som har en tiondels halveringstid...
Citera
2014-05-05, 09:47
Medlem
Skohornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Hahahahaha.... Nej, inte en chans.

Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Du klarar dig skitbra. Vilket är tur eftersom Buprenorfin inte har en fenomenalt lång halveringstid... Du hade inte ens klarat dig på Morfin som har en tiondels halveringstid...

Haha jag vet hur halveringstiden ligger till egentligen, inte första gången direkt. Dock fått höra av bekanta som klarat sig bara efter 2-3 dagar på något jävla vänster, därför jag frågar. Gissar på att dessa chips kört på någon sticka som inte visar på buprenorfin dock.

Nu är det ingen biggie då jag alltid pissar positivt men ändå
Citera
2014-05-05, 10:54
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Haha jag vet hur halveringstiden ligger till egentligen, inte första gången direkt. Dock fått höra av bekanta som klarat sig bara efter 2-3 dagar på något jävla vänster, därför jag frågar. Gissar på att dessa chips kört på någon sticka som inte visar på buprenorfin dock.

Nu är det ingen biggie då jag alltid pissar positivt men ändå
Har du tur så letar de efter någon metabolit ifrån subben som inte hunnit syntiaeras i kroppen än. Eller att spårämnena är för låga, men jag tror du är positiv faktiskt. Lycka till dock!
Citera
2014-05-05, 15:20
Medlem
Skohornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Har du tur så letar de efter någon metabolit ifrån subben som inte hunnit syntiaeras i kroppen än. Eller att spårämnena är för låga, men jag tror du är positiv faktiskt. Lycka till dock!

Jo det hade ju iofs kunnat hända, med tanke på att det var så nyligen. Nu syntes det ändå men det är ingen större fara.
Citera
2014-05-06, 18:58
Medlem
finns det nån bra pålitlig inrikes sida nuförtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in