2014-05-03, 13:31
Medlem
Är mainstage färdigt nu eller? Stockholm.
Citera
2014-05-03, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spaxx
Är mainstage färdigt nu eller? Stockholm.

Tror på 1 artist till.
Citera
2014-05-03, 14:14
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Tror på 1 artist till.

Polaren med någon innanför hade hört liknande rykten. Kan inte garantera däremot.
Citera
2014-05-04, 14:26
Medlem
Inga fler artister till mainstage Göteborg? Tyckte de kunde kompenserat med lite fler artister till Göteborg i och med att man satsar på så stort område till STHLM.
Citera
2014-05-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Inga fler artister till mainstage Göteborg? Tyckte de kunde kompenserat med lite fler artister till Göteborg i och med att man satsar på så stort område till STHLM.

Så eftersom att de är mindre område, så ska det alltså vara fler artister för att kompensera? Haha. Det var nog den skönaste logiken jag sett idag.
Citera
2014-05-04, 16:12
Medlem
Göteborg har redan en större lina vad det gäller storlek och populäritet på artisterna.
Citera
2014-05-04, 16:31
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShayneSkov
En fråga när jag ändå är igång.. hur gör man med värdesaker på SB? Lämnar man nycklar, plånbok osv hemma? Man kommer ju sänkt en del bärtz innan men vill ju fortfarande ha förstånd nog att kunna uppleva allt dvs är man max (iaf jag) salongsberusad för att sedan köpa dricka inne på plats. Så kort fråga, hur förvarar man bäst nycklar plånbok o mobil samtidigt som man vill ösa?

Ja de är min första "festival"..

Förra året lämnade jag hemmanyckeln hemma (bor fortfarande hemma) för att slippa tänka på det men plånboken hade jag med mig som vanligt. I plånboken hade jag allt det vanliga, inte så mycket kontanter dock. Busskort, bankkort, körkort + en 500ing.
Hade plånboken i jackfickan som var stängd så det var inga problem, mobilen fick ligga i en annan stängd jackficka.

Citat:
Ursprungligen postat av Orvaldo
http://www.partykungen.se/kikarplunta.html

vad tror ni?

Hade varit nått!
Citera
2014-05-04, 22:14
Medlem
Hoppas för helvete på att Summerburst har fixat Blasterjaxx till Stockholm! Riktiga kingar är dom, hoppas att få se dom på SB
Citera
2014-05-05, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksson7
Hoppas för helvete på att Summerburst har fixat Blasterjaxx till Stockholm! Riktiga kingar är dom, hoppas att få se dom på SB
De är i Korea då.
Citera
2014-05-05, 08:43
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Det som jag tycker är tråkigt med Main-stage respektive Orion-stage är att det blir så otroligt uppdelat i vad som är vad. Trance och Hardstyle på Orion medan Main-stage står för kommersiell House.
I detta läge blir det ett totalt bortfall av olika housegenrer som jag gärna hade sett på orion-stage - deep house, minimal house och tech house -

Känns som att Summerburst fortfarande ligger många år efter...
Citera
2014-05-05, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TintinoDbambino
Det som jag tycker är tråkigt med Main-stage respektive Orion-stage är att det blir så otroligt uppdelat i vad som är vad. Trance och Hardstyle på Orion medan Main-stage står för kommersiell House.
I detta läge blir det ett totalt bortfall av olika housegenrer som jag gärna hade sett på orion-stage - deep house, minimal house och tech house -

Känns som att Summerburst fortfarande ligger många år efter...
Håller verkligen med dig! Vi får hoppas på en till scen nästa år med annan typ av house! Det är precis vad jag saknar och längtar efter.
Citera
2014-05-05, 10:11
Medlem
ShayneSkovs avatar
Många här som reser till Stockholm? Hotell osv? Själv har jag gångavstånd hem, förra året var de bara 3 min mellan stadion o hem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in