Arena området verkar sjukt najs hoppas det inte blåser bara!
Angående själva artikeln i Aftonbladet måste jag säga usch vilken dålig artikel. Det är faktafel överallt haha. Tex om vilka artister som gästar vilka städer är de helt fel på flera ställen. Hur kan man även påstå att det är Summerbursts fel att det är få kvinnliga akter? Jag menar Krewella, Nervo och Rebecca & Fiona är ju de ända ja kan tänka mig som är bra och aktuella? Förra året lirade La Fleur men hon är ju inte speciellt känd. Hade ingen aning om vem det var innan liksom. Det är snarare utbudet som är problemet.
I övrigt ser Orion Area rätt liten ut. Typ som Bråvallas "White Stage" där alla djs lirade förra året i ett litet tält. Tror det kan vara rätt grymt ändå. Blir ett jävla drag när det är trångt och litet tält sådär. Hoppas inte ljudet från Mainstage förstör bara eller tvärtom!
Premiumområdet ser ju rätt stort ut men det verkar vara en bit från scenen så ångrar inte mitt val av standard (Eller jag är ju inte 20 än ändå haha).
Hoppas på bra utbud i barerna även för standard och mindre köer. Vad jag vill se i baren: Öl på plastflaska för 50-70kr, Cider för 50-70kr, vitt, rött och rose vin flr 50-60kr per glas. Ska även finnas hela flaskor vin, champagne osv... helrören kan man klara sig utan här men en flaska rosé eller skumpa borde finnas. Egentligen kan man tycka att de borde fixa någon "Summerburst drink" för 100 spänn som är typ redbull vodka stuk.
Hoppas på bra utbud mat och vanlig dryck också!
Jävlar nu fick de lite att leverera!