2014-06-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Sjukaste artisterna är ändå Rebecca & Fiona som dricker, röker och larvar sig på scenen men ändå är rätt charmiga haha. Rebecca frågade 2 ggr i micken " Mammi vart är du någonstans?".

Sen att de inte riktigt skapar drag gör inget då klockan var 16.00 och man bara värmde upp, då var de perfekta faktiskt. Soft musik.
Skulle aldrig falla mig in att se dem oavsett vilken tid de spelar.
Citera
2014-06-20, 00:34
Medlem
Hej!
Är det någon som vet vilka tv-team som stod vid ingången o spelade in intervjuer med besökarna? Var nämligen med o vill se klippet hehe.
Citera
2014-06-20, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wingboo
Hej!
Är det någon som vet vilka tv-team som stod vid ingången o spelade in intervjuer med besökarna? Var nämligen med o vill se klippet hehe.
Såg på någon bild att TV12 var där, kan ha varit andra också dock.
Citera
2014-06-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wingboo
Hej!

Svt och tv4.
Citera
2014-06-21, 02:12
Medlem
usmccs avatar
När brukar aftermovie släppas? Oktober? November?

Förutom att man e taggad på o se allt så gick man maniac framför kameran när Hardwell stängde fredagen! En fet prilla likt Glenn Strömberg under läppen också haha
Citera
2014-06-21, 17:21
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usmcc
När brukar aftermovie släppas? Oktober? November?

Förutom att man e taggad på o se allt så gick man maniac framför kameran när Hardwell stängde fredagen! En fet prilla likt Glenn Strömberg under läppen också haha

Aftermovien för 2013 visades väl typ i Februari detta året?
Citera
2014-06-21, 23:18
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol
Aftermovien för 2013 visades väl typ i Februari detta året?

Det stämmer. Kom dock på att SVT skötte allt filmande och produktionen i det större. Nu stod väll Stureplansgruppen för allt utan SVTs hjälp. Vill man växa så borde man leverera snabbare, kan man tycka!

Orkar inte vänta nästan ett år..
Citera
2014-06-21, 23:40
Medlem
Citat:
Det stämmer. Kom dock på att SVT skötte allt filmande och produktionen i det större. Nu stod väll Stureplansgruppen för allt utan SVTs hjälp. Vill man växa så borde man leverera snabbare, kan man tycka!

Var väl SPG Media Group som skötte filmning/produktion från Summerburst ifjol, så väl som för November Lights. Sen säljer de i sin tur materialet till SVT, som visar det. Skulle tippa på att de medvetet väntar med after movien till efter julen, eftersom då nästa års biljetter finns ute att handla. Visar man en after movie redan om ett par veckor så kan man inte profitera direkt på det på samma vis - en person kommer ex vis inte kunna se after movien och tänka "fan vad fett, jag kirrar biljett på direkten till nästa år". Risk att personen sedan inte köper när biljetterna väl släpps.
Citera
2014-06-22, 12:35
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:

Var inte både SVT och TV4 där och filmade eller var det bara snack?
Citera
2014-06-24, 15:15
Medlem
Erkan22s avatar
Vem var det i Göteborg som spelade Sigma-Nobody to love?

https://www.youtube.com/watch?v=KD5fLb-WgBU

Edit: Det var Steve Angello tydligen! http://www.1001tracklists.com/tracklist/51535_steve-angello-at-summerburst-festival-gothenburg-sweden-2014-05-31.html
Senast redigerad av Erkan22 2014-06-24 kl. 15:18.
Citera
2014-07-01, 12:42
Medlem
Jag var på summerburst i stockholm för första gången iår och tyckte det var sjukligt bra, bor däremot mycket närmare göteborg och tänkte därför dra dit istället nästa år.
Är det rätt av mig att köra göteborg eller är stockholm bättre?
- vad tycker ni som besökt festivalen i båda städerna?
Citera
2014-07-01, 14:25
Medlem
Frozzzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gelinnnnn
Jag var på summerburst i stockholm för första gången iår och tyckte det var sjukligt bra, bor däremot mycket närmare göteborg och tänkte därför dra dit istället nästa år.
Är det rätt av mig att köra göteborg eller är stockholm bättre?
- vad tycker ni som besökt festivalen i båda städerna?

Bara testat Gärdet och ej stadion. Enligt mig var trycket bra mycket bättre i Göteborg. Bättre lina 2014 också. Så kör Gbg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in